dNte Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Put u pakao je poplocan dobrim namerama. Quote infidel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pretor Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 pazi ti si otprilike lepo rekao shta treba da se uradi, 1000fps kernel, ticrate, serverski rejtovi, dovoljno cpu-a, memorije i bandwitha i voila. jedini je problem shto tebi u sushtini zapravo nije jasno kako taj server funkcionishe i onda izvaljujesh bisere poput "idealno bi bilo da server radi na 3200fps zbog 16v16" i "ako klijent ima ex_interp 0.1 onda se updateuje 10 puta u sekundi" i slichno. a tek na prvi post ne vredi ni troshiti rechi... isao sam logikom da ako source serveri rade @ 2000fps ... pa sam onda rekao 3200 fps ;D mislio sam da je fps servera povezan sa cl_cmdrate-ovima klijenata i onda ako imas 10x100 cmdupdate-a da je server sa 1000fps-a dovoljan. Kada na serveru od nekih 100-200 fps-a stavis full rateove i interp 0.01 tebi modeli bukvalno blinkuju. Sto veci fps to je igra tecnija i vise smooth. Mislio sam na one low default rejtove i 0.1 interp ... to je onda skoro 100ms i onda klijent shalje malo updejtova serveru . ispravljaj dalje slobodno ... znas li nesto o libhack linux serverima ? probao sam da pitam @q.net neke admine iz g-portala i rekli su mi nesto u fazonu da je to poslovna tajna ... Quote [PLAYGROUND] pretor Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 4 hlds servera na jednom quad procesoru ce radeti kako treba ja mislim ... mozda i vise ... stvarno ne bih znao. I ne bih znao da li je bolje quad ili dual core i hercaza. Ovo si u pravu. Samo, ako idem iskustvom sa drugim stvarima, jedno xeonovo jeygro ce držati ~4 servera bez blama. Tako da bih ja na korektan xeon stavio 12-16 servera bez straha Sta ako imam 24 ljudi na serveru? Erm, ti i u Windowsu u Task Manageru možeš da postavljaš procese na jezgra po želji, desno dugme > set affinity. naravno ali windows podrzava maximum servere do 500 tic rate-a odnosno 512 fps-a ... za linux ne znam ... neka se javi neki iskusniji korisnik linuxa da objasni affinity @ linux E ovde i vudu malo gresi. Moye naravno, ali pitanje je da li hlds može da koristi više jezgara. Kod linuxa je taj viseprocesorski rad bolje resen, tako da VEROVATNO (nisam ni ja siguran 100 posto) aolikacija (hlds) bolje iskoriscuje resurse na linuxu. Ali opet ako dižemo dedicated server da hostuje hlds, mislim da nema potrebe vise cpu da koristi jedan hlds. Mislim. pazi ti si otprilike lepo rekao shta treba da se uradi, 1000fps kernel, Aj sada i ti objasni? Da li je to ogranicenje enginea HLDS-a da ne moze po defaultu da vise od 500 puta proveri stanje pa mora da se hakuje na 1000? ispravljaj dalje slobodno ... znas li nesto o libhack linux serverima ? probao sam da pitam @q.net neke admine iz g-portala i rekli su mi nesto u fazonu da je to poslovna tajna ... U prevodu, ne znaju :) Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
rev Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 (edited) kernel je zaduzhen za rasporedjivanje raspolozhivog cpu timea po procesima pa se radi njegova optimizacija za gameserver kako bi on to chinio shto efikasnije, omogucavajuci gameserveru da konstatno radi na velikom FPS-u, narafski ukoliko ostali resursi mogu to da isprate. nije ogranichenje hlds enginea da radi na 500FPS-a vec na 1000FPS-a ali u vecini sluchajeva nedovoljna kolichina resursa i njihova losha distribucija su mu smetnja da ga postigne i konstantno odrzhi. ovo vazhi za linux, dok je na windows serverima maximalan FPS je 500 chemu nije uzrok hlds vec sam windows. inache nije niko lud da ti da detaljno uputstvo kako neshto da uradish i potencijalno njima napravish konkurenciju ali internet je mocna stvar i mozhesh iovako i onako saznati sve shto te zanima, pa nisu oni izmislili toplu vodu :) Edited January 25, 2010 by rev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.