Hvala svima na odgovorima, komentarima i konstruktivnoj kritici :)
Grafika je finalna i takva ce ici u konacnu verziju igre. Stil je specifican HOPA igrama i predstavlja neku vrstu stilizovane realnosti, gde je akcenat stavljen na stvari bitnim za gameplay a ne na realizam scene. Neke stvari su namerno naglasene - dimenzijama, bojom, lokacijom u sceni. Recimo, ovde se uopste ne koriste vratanca na kucicama, posto je to neko pomenuo, vec postoje samo tri "portala", tojest prolaza (i to je dodatno naglaseno interfejsom). Dizajn je uskladjen sa onim sto je profil naseg prosecnog igraca i rezultat je internog testa obavljenog ovde u Srbiji i u SAD. Verujte, uopste nije tesko napraviti scenu koja apsolutno odgovara stvarnosti - tesko je napraviti scenu koju ce nas igrac umeti da ceni, i to po kriterijumima koji cesto odstupaju od onih koje imaju hard-core gejmeri. I mi sami smo morali da dosta promenimo nacin razmisljanja. Recimo, prva verzija igre koju smo poslali jos na samom pocetku developmenta je bila visoko stilizovana i podsecala na Lucas Arts-ove avanture, medjutim - dobili smo komentar da takva grafika, jednostavno, nece proci kod Big Fish publike.
Beta nase igre je dobila veoma visoke ocene i dospela medju najbolje interno ocenjene Big Fishove igre upravo zbog "citljivosti" grafike. Mogucnost za navigaciju u igri je narocito dobro ocenjena.
I da, "osoba" u pozadini je statua - to je jasno ako igrate samu igru i ne vidi se najbolje iz ovog jednog screenshot-a.
Hvala vam puno na komentarima - na pohvalama i kritikama! Keep 'em coming :)