Nisi me razumeo G! Da u falloutu nema interakcije to sigurno ne bi bila moja omiljena igra. Ja sam samo rekao da je bash ta interakcija bitnija od neke pozadinske priche i bash ta interakcija chini igru, a sve ostalo kako kazete ispunjuje prichu. Da igra nema neku putanju koja bi te vukla dublje u nju besmislene bi bile sve te prichice sa holodiskova. Cause you just wouldn't care. U falloutu su dobro to uradili, ali hocu da kazem da to nije najbitniji deo igre... bar ne meni, a i sam si rekao da kada su svi prvi put igrali da niko i nije chitao holodiskove, a da se u njima krila neka velika (vezana za igru) tajna, onda bi ih svi itekako chitali. U Fallou2 su imali lakshi zadatak, poshto je cela fallout istorija "nashiroko i nadugachko" arhivirana u kecu, tako da su svi holodiskovi manje vishe imali veze sa samom igrom, a ne sa onim shto se desilo 20 godina pre nje.
Ne budi na noz svaki put kad neko iznese kritiku na rachun fallouta. Ja nikako ne bih mogao da kazem: "E vidi u falloutu je to i to sranje, a u "xyz" igri (recimo NWN) je to do jaja!". Jednostavno nema bolje igre od Fallout-a... svidelo se to nekom ili ne.
Kritika je bila u chistom poredjenju "keca" i "dvojke".