Jump to content

SuperBrain

Level 1
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Reputation

1 Neutral

1 Follower

About SuperBrain

  • Birthday 09/22/1972

Profile

  • Gender
    Male
  • Steam
    doctorddl
  • (EA) Origin
    MandatoryMan
  • Battle.net
    SuperBrain#2963
  • Lokacija:
    Beograd, Srbija

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. TESO je svakako bolji nego što je bio pre. Sada apdejtovi dolaze mnogo češće, kao i ekspanzije. Za par meseci će uraditi neke radikalne promene, kao na primer da uklone level cap (tehnički ćeš moći da otključaš sve u igri). Sada je igra u "buy to play" fazi (kupiš jednom i igraš koliko hoćeš) ali postoji i pretplata koja ti daje crown poene da bi mogao da kupuješ stvari u in-game prodavnici, ali mnogo važnije, otključava ti sve DLC-ove. U suprotnom, DLC-ove moraš posebno da kupiš, što je po meni najlošija činjenica u vezi TESO. Ako ti to ne smeta, tj. ako hoćeš samo da se zezaš, imaš da kupiš osnovnu igru na G2A.com za 10-ak evra Ako mene pitaš, bolje ti da kupiš TESO nego Skyrim zato što je TESO MMO i zato što se stalno menja i poboljšava dok će Skyrim ostati takav kakav jeste. Ako voliš isključivo single-player igre, onda je ok da uzmeš Skyrim, ali ove dve igre se prilično razlikuju. U TESO možeš da radiš mnogo više različitih stvari i da, ako ti se igra svidi, nastaviš da je igraš kroz DLC-ove i/ili da uđeš u neki guild i da se onda dalje zezaš sa drugim ljudima. Skyrim je ipak nekako statičan, linearan i ima kraj. Ako se ipak odlučiš za Skyrim, onda isprati rasprodaje na Steam-u pošto često bude na prilično velikom popustu i obavezno kupi verziju koja dolazi u paketu sa svim ekspanzijama i add-onovima. Što se tiče priče, Skyrim ima dobru priču ali, kao šro rekoh gore, ima kraj. TESO takođe ima izuzetne priče (da, ima mnogo različitih priča koje se prepliću), tako da mislim da ćeš svakako mnogo više uživati igrajući njega. TESO je takođe lakši za igranje zbog pojednostavljenih kontrola. Odluka je ipak tvoja. Ja sam ti dao nekoliko informacija koje će ti možda olakšati da izabereš šta tebi više odgovara. Ako se ipak odlučiš za TESO, javi mi se pa možemo da igramo zajedno :)
  2. Razlog zašto je FPS tako "loš" je zbog servera. Kao prvo, postoji cap na serveru a kao drugo, imaju žešćih problema sa spawnovanjem velikog broja pirata u okolini satelita i u asteroidnom polju. Još od 2.3.0 pokušavaju da reše to. 2.3.1 je rešio većinu slučajeva, ali se i dalje desi po nekad. Najveći problem i razlog za mali FLS je još uvek nedorađen i neoptimizovan networking deo igre. Za sada je max broj igrača po instanci 24 i to neće podizati dok ne ispoliraju networking. Bio je veliki test pre koju nedelju gde su tražili da ljudi aktivno rade određene stvari da bi oni tamo pratili šta se sve šalje između klijenata i servera. Utvrdili su da se šalje mnogo veća količina podataka nego što su bili svesni i samim tim se zagušuje server. Zamislite da klijenti jedni drugima šalju svoje pozicije bilo gde da se nalaze u galaksiji! Dotajte na to poziciju svakog NPC-a, svakog interaktivnog objekta (stanice, asteroidi, olupine, ...), svakog ispaljenog metka i laserskog zraka, ... Jednostavno, zagušenje mreže im je toliko da su morali da capuju FPS na strani servera da bi delimično poboljšali prosečne performanse svima. Inače, već se uveliko priča o 2.4 koji bi mogao da bane već u narednih 2-3 nedelje a najvažnija stvar koju donosi je osnovni elementi persistentnog univerzuma (biće neki store in game, biće sačuvan status pređenih misija, biće ubačena neka "alpha" valuta, loše ponašanje se neće brisati ako restartujete klijenta, i slično). Da, jesu oni otišli prilično daleko u razvoju, ali lično mislim, na osnovu onoga što sam čuo i video od ljudi koji aktivno testiraju igru, da kompletna igra neće biti gotova pre kraja 2017. Squadron 42 će verovatno izaći ovog decembra. Eto toliko za sada. Ako hoćete malo da se igramo zajedno, moj handle je DoctorDDL. POZZ!
  3. Ako nisi uspeo da skineš, uradi Repair. To će da popravi sve loše skinute fajlove (koji izazivaju tu grešku) i onda će da nastavi da skida ostatak igre.
  4. Jesi probao CTRL+F? To je standardni shortcut za izlazak iz kabine u EVA. Nešto mi se čini da ni ja nisam mogao na obično F, ali je CTRL+F radilo pa probaj. Svakako još jednom pogledaj listu kontrola u igri pošto sam primetio da su nekoliko puta menjali raspored za dosta toga a da nisam primetio da je to pomenuto u patch notes.
  5. Savetujem svima da povremeno uđu na RSI chat i malo porazgovaraju sa ljudima tamo. https://robertsspaceindustries.com/community/chat Ovo pre svega zato što ljudi stvarno znaju stvari koje nećete naći baš svuda i mogu vam dati jako korisne savete i interesantne informacije. Jedan od razloga zbog kojih ja često boravim tamo je priča o bagovima i kako ih zabići (ako je to moguće), kao i o tehničkim elementima igre gde će vam ljudi reći neverovatne stvari o tome kako bolje i lakše da upravljate nekim brodom ili kako da bolje iskoristite sve što imate na raspolaganju. Za one koji možda ne znaju, F12 u igri otvara chat prozor koji vide svi igrači u instanci pa možete i tako da pitate za savet. Jedan generalni savet - uvek pre nego što počnete bilo koju igru, pogledajte listu kontrola, znači mnogo
  6. Nema kvest log, nego skoči do neke stanice (pritisni b da vidis destinacije za Quantum travel, moraš biti nepokretan pa pritisneš scroll na mišu kad hoverujes na destinaciju). Kad stigneš videćeš uglavnom je sličan scenario, da ih braniš od pirata, pa posle popravka stanice (ctrl + f da izadjes iz broda, samo zaustavi kretanje skroz pre nego sto izadjes). Meni je prosto milina da letim okolo i dogfight. A da je bagovito jeste. Inace 30 fps je normalno, i to je trenutno server side, nemojte lupati glavu u video settings. Ima za sada Missions i Journal, pritisni F9 i videćeš niz opcija koje tek treba da ubace. Igra u ovom stadijumu jeste bagovita ali ko prati, videće da se posle svakog peča poboljšava. Razlika između v1.3 i v2.0 je ogromna i očekivano je da će inicijalno biti ozbiljnih problema, ali se takođe vidi veliki napredak na sve strane. Inače, priča se da će v2.1 da izbace u toku ove nedelje (pre 25-og). Nisam siguran, ali izgleda da će dodati i onaj deo spuštanja na planetu (klip u jednom od prethodnih postova).
  7. Донт тач д прекидач, ће те убије струја
  8. @nigger, "ona crna voditeljka" je Sandy Gardner, tj. Chris Robertsova žena lično :)
  9. ne ulazim u konkretan slučaj star citizena, ali valjda je jasno da tim koji radi na brodovima može da pređe da radi na engineu i modulima, ako prigusti? možda je na to mislio, u smislu rasipanja resursa koji bi mogli biti koncentrisani na core. A kako će to dizajneri i 3D modeleri da rade kao developeri (programeri)? Velika većina tehničkog dela igre (engine, modeli, flight model, kontrole, networking, ...) je završena i sada se najviše radi na dodavanju contenta i peglanju svih ozbiljnih problema. Prvo što će izaći je Squadron 42 koji je single-player kampanja. Isti je 90% završen (video i voice-over casting kao i sama kampanja) i ostalo je da se sve lepo ispegla i prođe testiranje. Po nekim informacijama bi trebao da izađe krajem januara ili početkom februara 2016. Poslednji projektovani datum kada bi trebala cela igra da bude završena je kraj 2016. Za sada sve izgleda da ide po planu i čitav proces je prilično ubrzan u poslednjih 3-6 meseci. Inače, igrao sam malo Alpha 2.0 i mogu slobodno da kažem da se sada vidi u kom pravcu ide čitav projekat. Osim povremenog pucanja igre, nisam uočio neke ozbiljnije probleme u radu i mogao sam lepo da se krećem po čitavom sistemu, bilo u brodu, EVA ili u FPS i da odradim nekoliko dostupnih misija. Sve što su najavili i prikazali da će biti u 2.0 je tu i radi onako kako je najavljeno. Naravno, sve je to daleko od gotovog proizvoda ali napreduje sve brže i jasno pokazuje da će gotovog proizvoda biti, možda čak i skorije nego što se očekuje. Iz perspektive jednog igrača, doživljaj je fantastičan. Igra vas do te mere "povuče" u svoj univerzum da ćete osećati sve što se dešava oko vas. Svaki detalj je doveden do savršenstva, svaka sitnica je tu s razlogom i doprinosi čitavoj atmosferi. Igra sada radi bolje nego pre, kontrole su vrlo dobro raspoređene (miš i tastatura u mom slučaju), brodovi se kreću glatko i reaguju na sve kontrole trenutno, kretanje kroz sitem je intuitivno i jednostavno, UI je lepo urađen i doprinosi čitavoj atmosferi. Alpha 2.0 vam dozvoljava da se krećete po jednom čitavom sistemu, ima nekoliko stanica, planeta i meseca, niz satelita i asteroidnih polja kao i skrivenih lokacija (do nekih dolazite radeći misije a neke su namerno skrivene i možete ih naći samo ako pažljivo istražite čitavo okruženje). Praktično, sada možete da isprobate sve aspekte igre koji će biti prisutni u finalnoj verziji.
  10. Ideje koje su imali u toku Kickstartera su bile manje ambiciozne. Nakon što su dobili prvih 30 miliona, Chris Roberts je definitivno proširio osnovnu ideju. Ako zaista pratite tok razvoja igre i sve one njihove tekstove koje objavljuju gotovo svakodnevno, onda ćete videti da su izneli fantastičnu količinu detalja koje planiraju da ugrade u igru. Sve to treba prvo smisliti a zatim realizovati kao kompjutersku igru. Mislim da FPS modul uopšte nije bio planiran da bude deo osnovne igre a ipak su posvetili veliki deo resursa upravo tome. FPS modul je sada praktično završen i radi se na detaljima. Kompletan content će biti dodavan kasnije. Squadron 42 će prvi izaći i to bi moglo da se desi već na proleće pošto su ove godine praktično završili casting i sada samo sređuju in-game content. Međutim, mislim da su utrošili najviše vremena na prilagođavanje CryENGINE-a koji koriste za igru. Lično mislim da su mogli ili da naprave svoj endžin od nule ili da uzmu nešto bolje od CryENGINE 3 jer bi imali daleko manje problema i razvoj bi možda išao brže. Ako SC uporedimo sa Elite: Dangerous. oni su isto krenuli od nule ali su sve radili sami. Za razliku od SC, ED ima vrlo robustan engine koji je daleko manje zahtevan i omogućava im da ga postepeno razvijaju i dodaju šta im treba. Koliko znam (možda grešim), CryENGINE nije predviđen za ogroman prostor koji pokriva čitave zvezdane sisteme, a naročito nije pravljen za veliki broj igrača u toj istoj zoni zato što network deo nije baš sjajno optimizovan (upravo na ovome su izgubili dosta vremena i još uvek rade na istom). S druge strane, upravo im CryENGINE omogućava onu laku tranziciju između zatvorenog prostora (untrašnjost stanica i brodova) i otvorenog svemira gde se ti isti brodovi kreću. Upravo taj momenat je najimpresivniji od svih - kada iz stanice (ili sa planete) uđete u svoj lovac, dođete do napuštenog broda koji se nalazi koju svetlosnu godinu dalje, zatim kao običan astronaut uđete u napušteni brod, u AAA FPS stilu pobijete hrpu aliena koji su se tu zatekli i zatim preuzmete kontrolu zajedno sa još nekoliko drugara koji će sedeti na turetima i štititi vas dok vi odvozite brod nazad do stanice gde možete ili da ga prodate ili da ga popravite i koristite za sebe (namerno sam ovo opisao za one smrtnike koji još nisu videli kako to stvarno izgleda, mada verujem da ih ima jako malo). Ono što dosta ljudi zaboravlja i nikako da primete, Chris Roberts ne radi samo na osnovnoj igri koja će izaći 2016. već ulažu velike napore i resurse u pripremu i izradu sadržaja za ono što će tek doći kasnije. Polako planiraju i izrađuju nove sisteme, nove brodove, nove priče, sitne detalje koji će SC činiti verovatno najboljom i ujedno najkompleksnijom igrom ikada napravljenom. Da li je neko od vas pročitao kako zamišljaju da realizuju "smrt" vašeg lika? Ako niste, pogledajte sledeći link, trebalo bi da vam da bolju sliku o tome koliko daleko idu sa svojim idejama i planiranjem budućnosti same igre: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/12879-Death-Of-A-Spaceman Toliko za sada.
  11. Izašao je Elite: Dangerous Patch v1.4 - CQC Patch notes: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=188174 Najveće novine su: CQC (Close Quarters Combat) - kompetitivni multiplayer (za sada DM, TDM i CTF)3 nova broda (Imperial Eagle, Federal Gunship i Federal Assault Ship)Hazardous Resource Extraction sajtoviCompromised Nav BeaconsLegal Salvage misijeOutfitting za CQCPromene vezane za PowerPlayOtklonjen niz većih i manjih bagovaSledeći patch v1.5 (Ships) će doneti niz novih brodova i trebao bi da se pojavi kada i Horizons ekspanzija.
  12. Trenutno najviše trade, ali kad god mogu, radim Community Goals pošto su vrlo zanimljivi i donose dosta profita. Do skoro sam sedeo u Cobri Mk III i zujao okolo. Exploration je vrlo interesantna stvar pa ću malo više time da se pozabavim, samo da skupim još malo para :) Takođe, planiram da se bacim na povećanje ranka sa svojom frakcijom. U suštini, radim sve što mi igra pruža i stalno pronalazim nešto novo i zanimljivo.
  13. Ako je neko propustio moj prethodni post, nemojte ocenjivati igru na osnovu prvih utisaka. E:D je prepun skrivenih stvari koje otkrivate vremenom što duže igrate. Morate malo da pročitate Wiki i da pitate nekoga u igri za savete pošto ima toliko toga što nećete naći napisano. FYI, i ja čekam Star Citizen, ali dok to izađe Elite: Dangerous će postati bar jednako dobra, ako ne i bolja igra, zato što su developeri krenuli od osnovne postavke pa polako dodaju sve i svašta. Upravo su najavili multi-crew brodove za sledeću ekspanziju, kao i brdo sitnih i krupnih novina koje će značajno poboljšati svaki aspekt igre. Ono što je meni bitno, igra je vrlo ispolirana i nema nikakvih problema u radu i relativno je malo zahtevna. S druge strane, Star Citizen, čak i kada bude izašao, neće biti kompletan već će imati prvo Squadron 47 i početne sisteme. Tek kasnije će dodavati novi sadržaj (naravno, očekuje se da će to vrlo brzo da se odvija, ali ipak...). Ono što sam do sada video od Star Citizena (imam beta pristup pa je igram povremeno), veoma obećava, ali je daleko od ispolirane i optimizovane igre, veoma je zahtevan i ima niz problema koje tek treba da reše. Jedan od ozbiljnih problema im pravi sam endžin (CryEngine 3) koji su morali drastično da modifikuju da bi postigli ono što žele. Nazad na Elite: Dangerous, ako ste zainteresovani za druženje u igri, ja se tamo zovem CMDR SuperBrain, pa me dodajte za prijatelja. Ako ste početnik ili vam trebaju neka specifična uputstva ili pomoć, rado ću preneti sve što znam. Inače, član sam jedne od najvećih grupa u igri (neću pominjati ovde iz principa) i mogu vam reći da igra dobija sasvim novu dimenziju kada je igrate sa brdom drugih ljudi koji su voljni da vam pomognu ili se jednostavno druže sa vama na TS dok se vozikate po galaksiji.
  14. Igram E:D već par meseci i mogu reći da definitivno vredi imati ovako nešto. Već je najavljena ekspanzija (Horizons) koja će doneti sletanje na planete (za početak samo na određeni tip, kasnije će to proširiti). Ima jako puno igrača sada i retko se desi da uđem u neki naseljeni sistem a da ne vidim nikoga u lokalu. Content je poboljšan i dodato je niz novih stvari. Trenutno meni najzanimljiviji su "Community Goals", tj. eventi koji se menjaju svake nedelje a u skladu su sa pričom igre koja se kontinuirano odvija (vezana je za 4 frakcije i njihova opštenja, kao i za različita dešavanja po celoj galaksiji). CG vam daju fine nagrade zavisno od toga koliko ste doprineli. Broj brodova je povećan a već je najavljeno još niz novih koji će doći uskoro. Za koju nedelju izlazi nova besplatna ekspanzija "CQC" koja će doneti kompetitivni multiplayer (DM, TDM i CTF za sada) (u toku je otvorena beta za sve igrače). Da sumiram, igra je značajno napredovala od kada je izašla i stalno progresivno napreduje. Redovno izbacuju nove stvari, a pošto se čitava galaksija nalazi na serveru, onda mogu da stalno ubacuju nove evente u kojima možete učestvovati, sami ili sa ostalim igračima pošto igra nudi solo i open-play mod. Postoji i Group Play mod za šta je potrebno da se priključite nekoj grupi i onda igrate samo sa njima. Sve u svemu, vrlo zanimljiva igra sa mnogo skrivenih interesantnih stvari koje možete da radite kao i sa mnogo dodataka koji su već najavljeni koji obećavaju još bolji užitak. Developer je obećao da će se posvetiti igri bar 10 godina (sada ulaze u drugu godinu) i da imaju planirano šta će ubacivati svake godine, tako da nema razloga ne posedovati jedan ovakav gem. Jedina mana za nas je što će se plaćati svaka sezona posebno (kupili ste osnovnu igru, ali morate da platite svaku sledeću sezonu koja izlazi jednom godišnje ukoliko želite da dobijete to što svaka donosi). Horizons je sezona 2 i obuhvata sve ekspanzije za narednih godinu dana. Dobra stvar je što, ako već posedujete osnovnu igru, dobijate popust na svaku sledeću sezonu, tako da nije strašno izdvojiti 37.5 evra jednom godišnje. Na kraju, želeo bih da zamolim sve ljude ovde koji su zainteresovani za druženje u igri da mi se jave. Već neko vreme tražim društvo iz Beograda koje voli ovakve stvari s kojim bih mogao da lično ramenjujem iskustva i uživam u igri. Ajde cimajte me pa da se družimo :)
×
×
  • Create New...