Da, poenta je u reckoningu koji je talenat kod paladina u protection tree...Mnogi ne znaju za ovaj talenat posto je bio izbagovan do 1.7 patcha ili tako nesto....Elem kako radi: svaki put kada critujes paladina njemu se "puni" reckoning....5 "punjenja" je maximum...e sad on kad to releasuje dobija onliko extra udaraca koliko je nastackovano samo sa svojim attack powerom i svojim oruzjem naravno...Isto tako poslednji talenat u protection tree-ju (Repentance-puts the enemy target into state of meditation for 6 seconds...any damage will awaken the target...only works on humanoids) je po meni isto imba...Ne mozete da zamislite koliko traje fajt sa paladinom koji je protection a bije sa 2h....moze da se healuje do besvesti a svako ko ima brzo oruzje u ruci i veliki crit % nece mnogo da potraje....zato ja recimo cim prepoznam palisu sa ovim buildom vadim 2h i bacam rockbitter....dakle sa talentima u ovom tree-u pala ima: Hammer of justice stun, repentance moze da iskoristi za heal, Seal of justice talenat koji povecava sansu da stunujes protivnika za 67% (!!!!!), reckoning.....Naravno pravi jos manji DPS nego inace ako nema dovoljno talenata u retribution tree-ju ali to nije tolko bitno s obzirom da sa ovim moze da traje jebeno doveka 1na1......