koliko znam od nekih ljudi, ice frog ce sa valveom napraviti steam dotu! radi se na tome a negde na forumu sa video na playdota da je sam ice frog izjavio da radi na tom prjektu.
Igram dotu 5 godina, hon sam igrao 3-4 meseca pre resetovanja statsa i mozda jos mesec dana nakon nekog reseta.. Pored toga sam pricao sa nekim coderima i znam:
Da je hon engine PRESLIKANI wc3 engine. Pathing je isti/slican kao u wc3-doti itd.. Nasminkana je do maksimuma da bi privukla klince koji,
sto je neko pomenuo, ZELE DA SVRSE KADA BACE JEDAN SPELL U HONU I IMAJU OSECAJ DA SU BACILI ATOMSKU BOMBU.
Sto se tice heroja FF, samo icefrog moze da prati stvar zajedno sa njegovim 1000 dota testera (lupam broj), hero attack animation je jedan od najjacih faktora u doti i uslovili su nerfove/fixeve istih pa cak i mnogih drugih stvari samo zbog toga sto imaju dominantan attack animation.
Kada se to ubaci u hon, eto ti imbalanca, nikad nece igra biti igriva. Trenutno je u honu isto da li igras mejden ili locka solo mid, imaju isti hit animation i smislu brzine izbacaja HITA, stim sto je maiden moze da izdominira locka jel ima jake spelove za kill...
u doti? Lock nerfovan agiliti 5 verzija samo zbog njegove hit animacije da bi ga vratili u normalu.. ( dalje je prejak)
Team fight?
bacaj spelove napamet pa kog "usere", u honu tesko da mozes da izvedes solidan timfajt zbog sveg onog sijanja i bacakanja prstanja, a fajt traje 2-3 sekunde gde tesko da neko ima vremena da nesto urade... Igrica je fail zato sto nije odabrala kvalitetnu igracku publiku:
Svaki tard moze da lasthituje i farmuje, a u fajtu mora da budes supermEN da ispratis sta ti se zbiva na ekranu. nepregledni su heroji, svi deluju slicno na prvi pogled, nema Team kolor view, kada selektujes frendli heroja treba ti mikroskop da vidis ko je i sta je... UZAS
BAJO DAJ DUPE SA PRILOZIMA