Cast Scroll of Resurrection

Silencer

The Scroll of Resurrection is a new version of the Recruit-A-Friend program you can use to invite previous subscribers to return to World of Warcraft. Each invitation you email to a friend contains a link to download and try The Burning Crusade for 10 Days FREE. For every friend who returns to the game through your Scroll of Resurrection invitation and then re-subscribes to the game with a paid subscription, you will receive one FREE month of World of Warcraft game time. Click here to visit the Scroll of Resurrection page in Account Management and start resurrecting your friends!

http://www.worldofwarcraft.com/account/res...t-a-friend.html

Udri grome sevni munjo :)

rur-1.jpgrur-2.jpg

strahota, narkomanski dileri bre!

nego

jel ima neko link na STVARAN broj aktivnih pretplatnika...znachi ono 9 miliona mogu oni machku o rep, to je broj aktiviranih a ne i aktivnih naloga...zhivo me interesuje...neko je pre 3-4 meseca kachio grafik sa fluktuacijom pretplata kako je posle tbc od 8.4 palo do aprila ispo 7...al ne mogu da naDZem opet...jel ima neko tako neke ektuelne brojke...chisto me interesuje nije da mi treba =o)

• 7 months later...

Pozdrav,

WoW nisam igrao od septembra 2006 i hteo bih sada da ponovo pokrenem subscription. Ali mi je palo na pamet da bih mogao nekog da obradujem sa 30 dana igranja ako mi ljubazno posalje scroll of resurrection sto pre!!! Sa ovog foruma nikoga ne poznajem i nemam ortake koji igraju WOW, pa cu samo reci ko prvi procita pvaj post...

Moj akaunt name je Fotografija. (nadam se da je ova informacija dovoljna jer ne mogu da pristupim toj SoR stranici)

-----------------------------------------

за добру свињу нема лоше помије

"Your account is not allowed to access to this page because of its country."

I lold ^_^

I meni to isto pise. Ali kakve veze to ima? Sta sad, ako nisam u Evropi znaci da ne mogu da igram evropsku varijantu WoW-a? Ko je ovde debil?

-----------------------------------------

за добру свињу нема лоше помије