Evo i protiv tod-a :)

A topic se zove "evo i protiv ToDa"... :(

I sad ljudi ocekuju diskusiju partija,umesto toga vidim 15 puta kopiranu glupu sliku...

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

• Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zeroxe ja mislim da je malo glupo kopirati neciji fazon?, jel se slazete samnom?

Ali shto je najgore ja bih tu sliku namenio prvobitno tebi.

slika mi se svidja,mogao si to prvo da kazes Hajliju i on je kopirao ako cemo tako,ili neces nista da mu kazes da bi ti dao da mu drzis bota?Drugo ako cemo o duhovitosti ti si promasio sajt decko....Duhovit si samo na Yeti sportsu gde si admin i gde ljudi ako ce ne smeju dobiju ban...

"JungleTours" u saradnji sa Yeti Sportsom
Edited by el.Sendador

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Pa ja sam stvio tu sliku pre oko 2 meseca i bilo valjda  za ghosta

ali i ja je nisam napravio nego skinuo odnekle

sto toliko svi "mrzite" zeroxa

ma ne mrzi niko zeroxa,lik je bas gotivan za zajebanciju pre svega sto se ljuti :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Pa ja sam stvio tu sliku pre oko 2 meseca i bilo valjda  za ghosta

ali i ja je nisam napravio nego skinuo odnekle

sto toliko svi "mrzite" zeroxa

vidim ti si jedan od retkih normalnih likova ovde ;) odacu ti tajnu,mne svi mrze jer sam progamer i znas onu pesmu "Ljubomora je osobina najgora" :),zato mrze ToDa,ElakeDucka,Mene,etc...To je cena slave :)

bogme, ne smem da kazem da ne lichite [:D]

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

ko jos moze da igra sa zvukom,bolje pustim mjuzi i to je to