Full name of the card owner

Jackal90

pokushavam da platim kreditnom karticom koja nije moja,pa sad da li da pishem moje ime ili ime onog cija je kartica,isto tako i za e-mail??

problemcic

EDIT:a kad ukucam bilo shat ili nishta i samo pritisnem "FINISH" pjavi se ovo:

HTTP Status 500 -

--------------------------------------------------------------------------------

type Exception report

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

java.lang.NullPointerException

com.blizzard.wow.web.accountShared.model.RecurringPaymentPlan.getGroup(RecurringPaymentPlan.java:160)

com.blizzard.wow.web.accountManagement.action.controller.form.CreditCardFormController.onBind(CreditCardFormController.java:429)

org.springframework.web.servlet.mvc.BaseCommandController.bindAndValidate(BaseCommandController.java:295)

org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractFormController.handleRequestInternal(AbstractFormController.java:236)

org.springframework.web.servlet.mvc.AbstractController.handleRequest(AbstractController.java:128)

org.springframework.web.servlet.mvc.SimpleControllerHandlerAdapter.handle(SimpleControllerHandlerAdapter.java:44)

org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:522)

org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.service(FrameworkServlet.java:321)

javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802)

com.blizzard.wow.web.accountManagement.action.CheckInterruption.doFilter(CheckInterruption.java:54)

edu.yale.its.tp.cas.client.filter.CASFilter.doFilter(CASFilter.java:334)

com.blizzard.wow.web.accountManagement.action.Maintenance.doFilter(Maintenance.java:38)

org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73)

org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73)

note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.0.27 logs.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache Tomcat/5.0.27

poslednji puta kad sam video ovo Apache-to je bio neki spyware kojeg nikako nisam mogao da maknem i morao sam da formatiram C,shat je sad ovo??

Edited by Jackal90

Dobro,znaci treba mi ime i e-mail vlasnika kred. kartice..

E sad.Shat je ovaj:Verification Code--ono uputstvo kaze ovako::

Your credit card verification code is the last 3 or 4 digits of the numeric string located on the back of your credit card. On the example Visa card to the right, the verification code is circled in red. The back of your credit card may look different depending on the type of card..

e pa poshto ja imam visa elektron od 16 brojeva,jesu li to 3 ili 4 zadnja(probao sam i jedno i drugo i nece)ili je taj verification code neshto drugo??

please help,,nisam ovo dosad radio..