ako oces da budjis lvl onda east ako hoces kvalitetne partije da igras sa dobrim igracima sigurno evropa

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Igraj na Evropi. Btw, i moj modem je 33.6 kbps, a ping od 183-220 :P

Mehaničke karakteristike dobijene ispitivanjem mašinskih delova izrađenih od nehomogenih materijala pod dejstvom statičke zatežuće sile približno odgovaraju mehaničkim karakteristikama standardne epruvete.

ja imam wireless kao i rista. inache stanujem zgradu pored njega. znaci isti provider. pa ako moze rista da igra sto, nebih i ja mogao ^^

jos samo da igras ko rista i onda je sve kk :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ma sta lazete sa modemom mozete minimalac da imate 219ms ali minimalac znaci na 52.0kbs

Khm, ne bash. Ja kuci imam modem, na digitalnoj centrali 39xxxxx, i ogranicheno je da se konektuje na 50.3 kbps (a moze i do 55kbps), ping varira od 130 do 180 (najceshce 140-150). Provajder YUBC.

i ja kad igram od kuce modem znaci 52.0 kbs ali ping 219ms minimalno e pa sad mozda zavisi od centrale?

a na tih 140-150 jel igrivo i imali disca?

Pazi, ja uopshte ne igram iz kuce, jer je ipak i tih 150 ms velika razlika u odnosu na LAN, i predje mi u naviku to kasnjenje i posle mi treba vremena da se naviknem. Imam odlichne uslove u Platou (ping je 31-45), bez ikakvog laga, i od tamo se igram. Plus shto mi je komp (kuci) gadno sjeban (ne radi mi memorija dobro, morao sam da vratim stari procesor, jer je novi bio nekompatibilan sa plochom...uzas, moram da kupim novi brzo), warcraft ne radi dobro, imam fatal errore etc. Ali, pre nego shto sam prestao sa igranjem aktivnim (nisam igrao od februara do novembra uopshte), igrao sam iskljuchivo iz kuce i discova je bilo jako malo (1 u 100 partija npr), radilo je stvarno extra. S` tim shto je ping 150 velika razlika u odnosu na LAN.