Novi server Axpan.net

Da bi bili na ovom serveru morate da imate odgovarajuce potrebe...koe trazi serv.

1. patch 1.19b naglasavam *B*

2.i naravno podatke od servera............... :>

e ovako

------------------------------------------------

S E R V E R

------------------------------------------------

hostname : axpan.net ili po vasoj zelji

ip adresa : 82.208.255.18

timezone : 1

E sad vasa dobra volja ....dali ce te dolaziti ili ne ..:)))

ako nameravate da dolazite dolazite posle 8:00 uvece

jer tada igramo dotu i warcraft tako da preko dana nema nikoga skoro.........

Hvala na paznji.

thx buraz ali ovde vecina nas igra na bnetu (europe)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

A gde treba da kucam taj IP?Jos nisam nabavio original War3 pa ocu da vidim kakav je taj server.

pa u bneteditor ako se secam

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ej stvarno ljudi mogli bi doci da odigramo koju partiju DOTE inace taj server sam ja napravio u saradnji sa mojim provajderom tj. gde i sam i zaposlen .....

uglavnom ima ljudi u vecernjim satima izmedju 21:00 i 00:00 i igra se dobra dota !!!

Edited by maliik

pa ako ocete vec xpam igrajte na ovogn euope