Elfovi, gledajte kako Deadman (apm70) resava stvar

xWolfe aj jedno pitanje ali realno odgovori.Da li ti uopste igras wc3 ili samo gledas jebene replyeve?

Btw apm vrh igra+je elf  XD

nema potrebe da te lazem, jer meni je to nebitno...

igram wc3 ali just4fun

1-2 partije dnevno, nekad ni to, cisto da proverim da nisam najgori.. Ne stremim da budem gosu, pa se i ne trudim. Koliko para - toliko muzike

Ali volim da odgledam tudje partije, pogotovo kad su jaki igrachi, zanimljivo je....

Ukratko mnogo vise gledam, malo (gotovo nimalo) igram

ali to je nebitno za topic koji sam stavio. Pobogu pricajte o replayu i taktici a ne o tome hoce li biti nastavka serija, i sta ja radim u slobodno vreme

:)

hehe

ONE & ONLY: XWOLF

Xfolf , nije to fora , nego da li oni tebe znaju i koliko dnevno igrash , kad se upoznas sa njima i kad budes igrao min 4 sata onda ces moci ravnopravno da diskutujesh...

@replay:

odgledah , i preporucujem svim whinerima...

HAHAHA

[:p]

znaju oni mene dobro, doduse ne iz "Real Life"

ali odavno se druzimo na RUR-u i JUNK-u...

Jeli tako gosui....

Da cujem ?

(ako su dobre volje, nece me popljuvati i ovaj put, hehehe)

ONE & ONLY: XWOLF

http://www.wcreplays.com/replays.php?get=6961

ako se ne varam link je ovaj.. sveze postavljen oko ponoci...

nisam jos gledao partiju ali planiram...

Otprilike taktika je hum vs nelf (LT)

Human igra kao Vladica i kao mnogi humani u zadnje vreme...

A sta radi apm70?

Saznacete ako odgledate replay...

Prvo pogledaj rep. pa onda postavi topic.. "shta radi apm", predpostavljam da ni ne znash ko je ovaj human koji nije losh ali je jako loshe odigrao.... nije pravio tenkove i ima je manje expova od apm-a etc........

Edited by Goga[TT]
bnlsignature.jpg

ovaj human ne moze nipocemu da se poredi sa vladicom,govorim skill,micro ili je toliko lose odigrao

uostalom ko zna kako bi vlada odigro protiv amp-a?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

po obicaju si se nalupetao,ako je Vladica bolji od eNviousa onda mislim stvarno...

sta oces da kazes da je ovaj human bolji igrac od vladice ...mislim smesno!

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ALO ENVIOUS DECKO ???!?!?!

da i ........i....?

ALO VLADOICA DECKO ???!?!