Jump to content

Juiced - novi demo #3


Recommended Posts

Pa sad kako da vam kazem... kad neko uzme jos 8 meseci da kao sredi igru i onda je sjebe naoravi igru za konzole i to one stare onda ne znam kako to da nazovem... Sem totalnim idiotizmom...

Kad neko pokusa da kao napravi igru "dostupnu svakome" i "laku za ucenje" mislim da se to ne odnosi na postavljanej auto na sine po kojima sam ide a ti ponekad pritisnes levo ili desno...

Dakle najvaznija stvar u voznji dakle upravljanje iliti handling sto bi rekli je sada katastrofalan... Ako stei grali NFSU2 ili 1 i navikli na skrenem malo auto skrece malo ili pritisnem desno i auto ide desno od toga nema nista sve vreme se sada u juiced-u borite sa kolima koja se vracaju na pravac... e sad mozda sa volanom to i ne bi bilo tako lose, nisam jos probao, ali uskoro cu, ali na tastaturi je osecaj krajnje idiotski, ja levo, auto pravo, ja levo, auto pravo, ja pritisnem levo duze, auto prokliza i okrene se za ni manje ni vise nego 360 stepeni, debilizam... vise se borim da ostanem na stazi nego da se trkam sa nekim, ajde na skretanje se i naviknete nekako, ali kako se navici da nema malih korekcija u pravcu jer kada ocete da se samo ispravite za 3-4 stepena, nema nista od toga, ili usporite ili se zakucate... Dakle kontrola kretanja je na nivou Outrun-a ako se neko jos toga seca, ali bukvalno takva... Videcu mozda taj sistem odgovara volanima, ali sa tastaturom je krajnje maltretiranje igrati...

Jedinu jos zamerku imam na kocenje jer je ono toliko neprecizno da nemam reci... Kad probate da zakocite delic sekunde vas deli od stajanja u mestu ili zabadanja u zid, nema progresivnog kocenja kao u drugim igrama... Kapiram da je jedini problem cele igrice sto je namestena za analogne kontrole, onda sve ovo staje na mesto, ali ako i sa volanom bude isto onda mogu samo da se nasmejem njihovom "napretku" za ovih 8 meseci...

Razlog ovako dugackog i pljuvackog posta je sto mi se prvi put igra stvarno svidela i bila je mnogo realnija od NFS-a ali nedovoljno realna da bi bila simulacija, znaci imala je neki balans koji je falio u igrama, nije bila previshe teska za ucenje, a u isto verme je bila veoma zabavna kada ukapirate kako ide... osecaj tezine i inercije je bio tu, ubrzanja i kocenja, sve ste mogli "osetiti" i na tastaturi... onaj osecaj koji nfs nema... Sada ga nema ni Juiced, jebi ga...

Sve ostalo u igri je extra, sistem budzenja kola, sami modeli kola i delova su odlicni...

Nije svejedno da li stavite K&N filter ili stavite greddy turbo umesto HKS-a svaki deo ima svoje performanse koje nosi sa sobom koje naravno nisu ogranicene na jednu kategoriju, npr. turbo daje ubrzanje, max brzinu , ali utice i na handling zbog lag-a i na stabilnost... i kombinacija delova daje mnoge mogucnosti, moguce je budzenje kola po 1 ks... zavisi kako vam i sta treba na kojim kolima... Znaci svi delovi nabudzeni na LEVEL 3 nece doneti najbrzi auto... Zvuk je takodje dobar menja se sa delovima koje kupujes i koliko budzis auto... Grafika kola je odlicna, okoline onako, staze su dobro uradjene mada su opet previshe sarene nocu... dan je dobro odradjen i tada sve nekako dodje na mesto...

Videcemo kako ova igra ide sa analognim kontrolerom kada izadje ful verzija, ako bi sredili taj handling na tastaturi tj. vratili onaj stari... igra bi u ovo stanju pojela NFSU2 bez problema... Ali... videcemo...

Poz.

...sve bi ja to uza zid pa metak u chelo...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...