Vazi kad vama odgovara. Evo objasnjenja za suspenzije svima. Poenta je u zadrzavanju brzine pri skretanju kad ostavite normalno suspenziju auto gubi dosta brzine na pesku, travi u krivinu pa cak i pri samom upravljanju automobila. Sad je pitanje kako sve namestiti shock, ride height, steering itd... Veoma tesko jer se staze dosta razlikuju na 3 staze imate kombinaciju pesak+beton (TWS, WS, INF), na jednoj samo beton (CA), dok na jos jednoj imate trava+beton (Autopolis). Ima sitnih izmena u samom setup-u na primer za CA nema potrebe za toliko stelovanje sa visinom koliko za Autopolis. Jer je CA betonska staza nema mnogo neravnina dok Autopolis ima dosta uzvisenja, nizbrdica, neravnina. Sve to treba imati na umu pri eksperimentisanju. Engine lako za stelovanje treba sto brze i sto vise , e sad trans je malo zajeban zbog licnih ukusa pri uletanju u krivinu , brakes to bre nemojte dirati necete ni koristiti
Pozzz