Vesti

brue

Čovek reče da je pokupovao sve svemirske simulacije, a pre toga kaže da je kupio SoaSE... to mu dođe kao da kažem da sam otišao na pijacu i kupio milka čokoladu i da sam ubeđen da zahvaljujući tome sada imam kupljene sve vrste povrća...

Zapravo me sada živo zanima šta je on to ustvari kupio od igara?

Inače, meni je SoaSE bio na kratko zabavan, ali mi i dalje mnogo više odgovaraju prave punokrvne 4X igre.

Dandy [RUR]

• 3 weeks later...

^ nazalost, likovi koji su radili freespace 2 (volition), vise ne postoje. mislim, postoje oni pojedinacno...

moze interplay mozda da tuzi, ali oni se samo bave hoardovanjem IPjeva, i ne daj boze da ih pitas za publishing, traze ti odma sva moguca prava za neku sitnu kintu, ukljucujuci i zene i cerke svih devolepera.

^ nazalost, likovi koji su radili freespace 2 (volition), vise ne postoje. mislim, postoje oni pojedinacno...

moze interplay mozda da tuzi, ali oni se samo bave hoardovanjem IPjeva, i ne daj boze da ih pitas za publishing, traze ti odma sva moguca prava za neku sitnu kintu, ukljucujuci i zene i cerke svih devolepera.

lU65s.jpg

• 2 months later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Изгледа симпатично и надам се да je неће упропастити са неким глупостима.

Кад би ово прилагодили да буде Genesia-style, ух какав би то времеплов био.

Edited by brue

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

ahahahah, dobri su :)

Igra mi, sa druge strane, ne deluje tako dobro...

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Novi pokušaj.

wF4Hfsp.jpg

“Jagged Alliance fits perfectly into our company strategy and portfolio as the game to do after we ship Space Hulk. It is one of the 3 games besides X-Com and Fallout that really defined the entire genre and is part of our DNA”, said Thomas Hentschel Lund, CEO of Full Control. “We are honored and excited to have been the confidence given by bitComposer to give the series a fresh new take whilst staying true to the core mechanics.”

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Gearbox Software has prevailed as the highest bidder in the acquisition of the Homeworld franchise from THQ. Brian Martel, Gearbox Software's Chief Creative Officer, has great love and respect for Relic's brilliant, fun and innovative game and personally spearheaded the acquisition.

Brian intends as first priority to direct Gearbox's interest to preserve and assemble the purest form of the original acclaimed and beloved games, Homeworld and Homeworld 2, with the intent of making them accessible on today's leading digital platforms.

Please visit the Gearbox Software Forums to share with us and Brian what you think should be done with Homeworld moving forward. And, please try to get our attention if you have capability and interest to join the effort in developing or enabling Homeworld's future.

Source

Ode u kurac jos jedan IP

Edited by Grotar2

ylE5Zte.png