Indie Games

Mislim da SuperGiant ima ogroman problem sa "igra" delom u svojim igrama, a uopšte im ne pomaže nekritička nahajpovana indie javnost.

Bastion ima fenomenalan art direction, izvrsnu prezentaciju, zvuk, naraciju, ceo paket - osim što je sama igra suštinski bezveze.

Tranzistor nisam igrao, ali iz nekoliko rivjuova i priča ljudi kojima verujem (lol), nekako izvlačim zaključak da je isti fazon.

Po ovom trejleru deluje i da će Pyre upasti u isti kalup - prelepo, originalno, ima neku ukupnu super ideju iza sebe, ali će sama igra biti meh.

Zato bi bilo bolje da se posvetimo fps igranju u 64x64 piksela - Deadlocked.

Edited by shw.

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

• 4 weeks later...

Lik hteo da napravi novi Another World i napravio je. Izgleda fenomenalno, ali me malo mrzi da igram.

• Upvote (+1) 1

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

• 4 weeks later...

Tek sad sam video ovo - ima demo na E3, izlazi ove godine, naravno Devolver izdaje:

• 4 weeks later...

Od kreatora remek-dela po imenu Pony Island.

• 2 weeks later...

Odigrajte Moirai na Steamu, džabe je i traje nekoliko minuta.

Mislim da je u pitanju neka prevara.

• 2 weeks later...
On 7/24/2016 at 4:11 PM, shw. said:

Odigrajte Moirai na Steamu, džabe je i traje nekoliko minuta.

Mislim da je u pitanju neka prevara.

Stigao mi najzad mejl:

Spoiler

As you left the cave you were confronted by a farmer called Rupert. They asked you three questions.

The first question that was asked was:

Why do you have blood on your overalls?

To which you responded:

I've found Julia. It turned out that the loss of her child drove her mad. She tried to kill herself, but failed.

The second question that was asked was:

I heard moans, what have you done?

To which you responded:

Julia's down the corridor, injured but alive. We need to get help - bandages and a stretcher, to get her out!

The third question that was asked was:

Why do you have a knife?

To which you responded:

For the same reason you do - the lumberjacks gave me the knife and the lamp.

After hearing your answers Rupert decided to let you pass. This seems appropriate as you let the previous farmer, AerglAerks, walk past despite being covered in blood.

And that draws an end to your involvement in this story. Thank you for playing

Koji si rolplejer...

To which you responded:

nothing

• 2 months later...

Ne znam da l' iko ovo više prati, ali evo nečeg zanimljivog.

44 minutes ago, shw. said:

Ne znam da l' iko ovo više prati, ali evo nečeg zanimljivog.

Timtepra! BTW odigrao Halfway i Massive Chalice u proteklih nekoliko meseci (ne znam da li bih Take Two kvalifikovao kao indie), malo da udovoljim TBS glad. Massive Chalice je ispao skroz dobar zbog originalne vremenske mehanike (odvija se u rasponu od 300 godina, gde ukrštaš porodice heroja i pokušavaš da se rešiš kratkovidih astmatičara sa srčanom manom, što ti najčešće ne uspeva). Jedina mana je repetitivnost borbi kada se jednom ušemiš.