Jump to content

obnova gazele


kRiK u tAmI

Recommended Posts

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ako oni otvore celu obilaznicu do polovine sledetje godine bitje odlichno .. mislim jbt ne znam kako ih nije sramota imali su 30% posla gotovo (naravno i velja je pricha da tje da bude gotova), ko da gradimo kosmodrom, a ne obilaznicu od ~8km. koje stoke.

• crno nam se piše

• belo nam se šmrče

• mind over matter

• jebo sam vam mater

Link to comment
Share on other sites

iguana, a gazela ima vise traka?

ne, nego gazela ima ukupno dve trake...mislim, kakvo ti je to pitanje? Mozda je moguce reci da za obilaznicu koja je namenjena prvenstveno iskljuchivo teretnom saobracaju po jedna traka u svakom pravcu i nije malo, ali kada se pogleda da je to jedan od kljuchnih delova koridora 10 onda jeste malo. A i kada su vec pravili taj most,onoliko dugo zar nisu mogli da ga naprave malo ambiciozniji projekat

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

zar ostružnički most nema četiri trake?

Igi,malo si pobrkao, evo zvanichnih podataka:

Broj saobraćajnih traka kom 4

Širina saobraćajne trake ( m ) 3.75

Širina zaustavne trake ( m ) 2.50

Razdelni pojas ( m ) 4.00

Na njih sam nabasao na beoduild-u i na skyscrapercity.com, sad ne znam koji im je main source.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

ne, nego gazela ima ukupno dve trake...mislim, kakvo ti je to pitanje? Mozda je moguce reci da za obilaznicu koja je namenjena prvenstveno iskljuchivo teretnom saobracaju po jedna traka u svakom pravcu i nije malo, ali kada se pogleda da je to jedan od kljuchnih delova koridora 10 onda jeste malo. A i kada su vec pravili taj most,onoliko dugo zar nisu mogli da ga naprave malo ambiciozniji projekat

Hm.. ja sam razumeo da ti mislis PO 2 trake u oba pravca (4 trake), kolko cini mi se i ima, pa da je i to malo :) Jebiga, kod nas ni autoput nema vise od toga, pa da prave ambicioznije projekte. Realno treba da budemo prezadovoljni sa ovim...

Link to comment
Share on other sites

обилазница ће да има КАД БУДЕ ГОТОВА по 2 траке у оба смера + 2 зауставне. сада се ради само ПОЛУПРОФИЛ, дакле, по 1 трака за сваки смер. Мрка обећава да ће да буде готово за 18 месеци до Бубањ потока. тек онда се креће у градњу друге коловозне траке, паралелно са наставком градње обилазнице према Винчи и Панчеву. то је и најсветлија тачка.

Прокоп - који би требало да покрене суштински низ догађаја у спуштању Београда на реке - СТОЈИ. још има и мудраца који би да га батале и граде нову станицу - ваљда све оне силне милијарде и километре железнице коју су још комунисти ископали испод Београда - треба затрпати...

мост преко Аде, који је требало да буде ГОТОВ до краја ове године, није ни ПОЧЕТ. плус, мутљавина са јебеним словеначким лоповом Зидаром, и његовом лоповском фирмом, које је ЗНА СЕ КАКО добила посао. плус, цена моста је ВЕЋ скоро удвостручена у ових 5 година од како се ПРИЧА о мосту.

Газела се не реновира, а кад ће - не знамо.

Панчевац иде јако траљаво.

Стари трамвајски мост су ПРЕФАРБАЛИ осветлили и назвали га НОВИМ трамвајским мостом, са удвострученом пропусном моћи (!!!!), иако је остао исти број трака.

мост код Обреновца, који је Слоба направио (У ПОТПУНОСТИ) за топловод Обреновац (ТЕНТ) - Н. Београд, ће да добије саобраћајне траке преко конструкције, и то је ЈОШ ЈЕДАН МОСТ КОЈИ ЋЕ ЂИЛАС ДА ПОКЛОНИ БЕОГРАДУ. не заборавити да је онај што га црви једу ЗАКОПАО управо тај пројекат топловода из ТЕНТа - јер му је "визибилити студија показала сву неисплативост тог пројекта". без обзира што врела вода из ТЕНТА греје Саву уместо домове по Београду. вероватно је "визибилити студија" показала покојном архилопову ДА НЕЋЕ БИТИ КАЈМАКА на набавци мазута.

дунавског моста, који је требало да буде низводно од Панчевца, а који су из најповољнијих кредита хтели да финансирају Јапанци - НЕМА НИ У НАЈАВИ. зашто? зато што Јапанци НЕЋЕ да дозволе лоповисање на пројекту. и? ако нема лоповлука - нема ни градње, па макар била и из помоћи.

о метроу више нико ништа не говори.

као што нико не говори ни о мосту на Винчи.

ни о мосту Земун-Борча.

у Београду се приводи крају само Авалски торањ и та несрећна обилазница, пројекте које је почела још претпрошла РЕПУБЛИЧКА влада... ови нас НЕЋЕ одвести у ЕУ - одвешће нас у Азију, а од Београда ће дивљом градњом и корупцијом да направе КАПАЛИ ЧАРШИЈУ.

толика количина лоповлука, незнања, покварености и небриге... и онда за сваке изборе - све по старом. обећања и све небулознија објашњења. народ (у овом случају - грађани Београда) заслужује власт какву бира. ево, већ 12 година. други градови, који нису били проглашени "градовима будућности" (док ми онај што га црви једу није рекао да је Бг град будућности - ЈА ТО НИСАМ ЗНАО) су се за 12 година померили из каменог доба у 21. век, из сојеница у облакодере... а овде? па, овде имамо ово што имамо... жуто-плаве балоне по улицама...

ТОЛИКИ потенцијал стоји и пропада због корупције и лопова који су зајахали на власт, а да народ ћути. задовољава се мрвицама и шареним лажама.

ПАРАДОКС је да народ хоће у Европу, а да је изашао у Европу ЈЕДНОМ из свог села у свом бедном животу - видо би да ови што му по Србији продају Европу - НИШТА ЗАЈЕДНИЧКО СА ЕВРОПОМ НЕМАЈУ!!!

колико само може боље... и колико све савршено боли курац за то. радије ће да серу о Европи и назадним снагама, него да погледају истини у очи - да је за ових 8 година (уз претходних 10), извршена НАЈВЕЋА ПЉАЧКА У ИСТОРИЈИ СРБИЈЕ И БЕОГРАДА, и то од стране управо оних који су на рукама очајне масе доведени као спасиоци... и да настављају да нас пљачкају свакодневно, на сваком кораку.

урадили су стазе за бицикле у другој боји асфалта (колика је тек ту пљачка била у питању), прекречили неколицину фасада и направили лифтове на Бранковом мосту... да се није дигла фрка у јавности, Чика Љубина би, уместо мермера из Михајлове, била поплочана јефтиним жутим бетонским коцкама... и све тако... који лопови брате, све сама мазарија и шарена лажа...

Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

tako da shta, treba da uzivam i da govorim da je za vreme slobe bilo gore? sad ste opet u vlasti sa slobicom i baba julom tako da polako dolazite do tih nivoa kradje koje su julovci odavno razradili.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

Nemojte samo ovde zalaziti u politiku molim, ima onaj topik za to.

Te price "sta bi bilo kad bi bilo" i "ovi su lopovi a ovi drugi nisu" stvarno nisu primerene ni ovom podforumu ni normalnim ljudskim shvatanjima. Ko da mi sa nasim kukanjem ovde mozemo ista da uradimo.

Kad se bude srusila Gazela ili Pancevac, onda mozemo eventualno pricati malo na temu odgovornosti... ali samo malo.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

pa mislim nije zhika potpisivao ugovor sa alpinom za autoput nego vlada ove zemlje, kao shto i potpisuje bilo koji ugovor za mega projekat. tako da ne mozesh da prichash o tome zashto se neshto nije uradilo izvan konteksta politike.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

svaka čast za spisak, drale. kad tako sve vidiš na gomili, ostaje ti samo da pizdiš u nemoći.

srbo, inače poštujem tvoje mišljenje, ali za ovo zaista nisi merodavan. i povlačenje paralela sa slobom je izanđao izgovor koji je ovde svaka vlast obilato koristila (zato je i izanđao jelte).

Link to comment
Share on other sites

A za vreme Slobe se toliko mostova izgradilo jebe keve [:D]

Josh smo ostali bez nekoliko '99...

Tako da ono...

оно ШТА?!?!?!?!?!

Слоба је постао еталон вредности?!?!?!?!?!

УОСТАЛОМ, Слоба (Човке) је, ДО 1996. КАДА СУ ПАЛИ СА ВЛАСТИ (ДАКЛЕ ЗА 5-6 ГОДИНА), завршио метро станицу Вуков споменик, градио поменути топловод (са МОСТОМ), уз све санкције и рат. а ови!?!?!?!?! шта су јебено они урадили са 10 пута више лове за 2 пута више времена?!?!?!?!?!

кад већ поредиш Слобу са овима, пореди и околности...

скинули смо га да би ови могли да нас плаше, као бабарогом?!?!?!?!

неће се овде расправљати о политици, али градска инфраструктура је ДНО ДНА, ништа се не ради. а да не спомињемо друге ствари, везане за функционисање градске администрације: дозволе, сагласности и сл...

и ако ћемо и 2020. да спомињемо Слобу и како су ови бољи од њега, јебеш ти то...

Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Ok, nisu ni ovi mnogo bolji - problem je u tome shto nema u Srbiji danas nikoga ko moze da promeni neshto bez da zavuche narodu ruku u dzep i tachka...

Samo neka neko krene neshto da gradi od tih mostova i obilaznica i to ce biti dovoljno da krenemo zivimo kao polu normalan svet.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

па то је оно, "да мало крадуцкате, па да вас толеришем, АЛИ МНОГО БРЕ КРАДЕТЕ!!!"

и онда су му се сви смејали, а суштина је да је, простодушан, какав јесте, 100% у праву. ТО ЈЕ РЕАЛНОСТ.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

опааааа...

човек као да је ишао редом по оној мојој пљувачини. елем, да будем коректан, ево шта има да каже Тајфун на све ово што смо исрали.

Beograd nije politika

NOVA gradska vlast na čelu sa Draganom Đilasom nastaviće kroz subvencije da jača socijalnu politiku i pomaže najugroženijim sugrađinama, ali naravno ne na uštrb kapitalnih projekata. Na spisku prioriteta prvo mesto zauzima rešavanje najveće beogradske boljke - saobraćajnog kolapsa. Tokom naredne četiri godine postaviće temelje metroa, završiti most, otvoriti nekoliko novih škola i obdaništa i dva doma zdravlja, najavljuje Dragan Đilas, u svom prvom razgovoru kao gradonačelnik, za "Večernje novosti".

Već posle mesec dana na mestu prvog čoveka Beograda upozorio je da Republika mora da učestvuje u velikim projektima. Prestonica će, smatra on, i ubuduće biti zamajac razvoja čitave zemlje samo ako zaživi kapitalni budžet. U suprotnom, rezultati neće zadovoljiti očekivanja Beograđana.

- Beograđanima nije bitno čija je nešto nadležnost ako to usporava i otežava njihov život. Zato smo i ušli u partnerstvo sa Republikom oko obilaznice i rekonstrukcije mostova. Izdvojili smo 35 miliona evra, što je pola novca za obilaznicu - kaže Dragan Đilas. - Participiramo u radovima na Obrenovačkom i Pančevačkom mostu. Samo te investicije koštaju gradsku kasu 10 odsto budžeta. Pošteno je, da ako se najveći ekonomski kolač ove zemlje pravi u Beogradu, da Beograd dobije najviše. Dosta je te priče, kako neko tamo radi, a Beograd se gradi. Beograd mora da bude lokomotiva razvoja, a ne da ga zaustavimo demagoškom politikom, krijući se iza sada popularne priče o ravnomernom razvoju.

* Sve se češće može čuti da bi grad bolje funkcionisao ukoliko bi se formirale nove opštine. Pominje se odvajanje podavalskih naselja, Batajnice, palilulskih naselja na levoj obali Dunava. Da li to po Vama može da doprinese boljem životu sugrađana?

- Gde god 50 odsto ljudi smatra da treba da bude nova opština, ja nemam ništa protiv. To bi dovelo i do povećanja administracije i deo novca, umesto u investicije, otišao bi u troškove nove uprave. Žitelji tih opština moraju da znaju i tu činjenicu.

* U kom pravcu će se ubuduće razvijati grad?

- Beograd će se razvijati uz reke. Tu je dosta slobodnog zemljišta za izgradnju stambenog i poslovnog prostora. Neka preduzeća ćemo izmestiti sa obala, jer nije logično da u centru imate veliko brodogradilište ili šljunkare. I barže će morati da se premeste. Drugi prostor je leva obala Dunava, koju će zahvatiti novobeogradski virus razvoja, čim se izgradi nov most. Zato smo i zaustavili privatizaciju "PKB", jer oni imaju veliko zemljište i ne želimo da neko ko ga kupi, sutra ostvari enormne profite. Logičnije je da te pare pripadnu Beograđanima.

* Hoće li nova uprava staviti tačku na priču o gradnji mosta sa pilonom preko Ade Ciganilije i kada će ona početi?

- Taj most se sigurno gradi. Uvek će biti različitih mišljenja o njegovoj ceni, poziciji i izgledu, ali da smo odustali ili menjali ovaj projekat nov most bi dobili tek za desetak godina. Meni je to neprihvatljivo. Odustajanje bi nas koštalo skoro 50 miliona evra. Kad se pojave konačne ponude za rekonstrukciju Gazele, koje će se kretati i do 80 miliona evra, shvatiće se da je cena za most preko Ade adekvatna.

* Koliko je još mostova realno izgraditi u naredne četiri godine?

- Za most Borča - Zemun počinjemo da radimo projekat, a za onaj preko Ade Huje pregovori sa japanskom vladom oko kreditiranja još nisu stigli do realizacije. Planiraćemo i početi izgradnju i jednog mosta preko Save, kada odredimo kuda će metro da je prelazi i da li će biti samo metro most ili i drumski.

* Javnost je godinama podeljena oko izgleda budućeg metroa. Da li će se posle 30 godina početi sa gradnjom metroa ili lakog šinskog sistema?

- Beograd mora da dobije nezavisni šinski sistem pod zemljom, a po pitanju izgleda vagona i napajanje gledaćemo da prođemošto jeftinije. Projekat metroa završićemo sledeće godine, a onda će početi i radovi. Vrlo brzo ćemo doneti odluku koja je trasa metroa, jer ne želim da to bude samo linija od Novog Beograda do Vukovog spomenika, već da u isto ili približno vreme počnemo i radove na drugoj liniji od Pravnog fakulteta, preko Prokopa, ka Banovom brdu. Metro ne pravi jedna generacija i takav projekat većinski mora da finansira država, a grad će učestvovati izdavanjem obveznica ili kredita sa dugim rokom otplate i grejs periodom.

* U kampanji ste najavljivali oživljavanje gradske železnice. Kada će se to i desiti?

- Trebalo bi za godinu i po dana. Uložićemo pare u rekonstrukciju pruge i kupovinu novih vagona. Narednih godina smanjivaće se investicije u autobuse i trolejbuse i investiraće se u gradsku železnicu i metro jer ne možemo u sve ulagati u istom trenutku.

* Kakav je vaš stav o ideji da se u Beogradu ponovo uvede porez od tri odsto na sve proizvode?

- Činjenica je da postoje gradski porezi u svetu, ali Beograđani već plaćaju skoro sve proizvode skuplje nego ostali građani Srbije i nije pošteno da ih dodatno opterećujemo.

* Najavili ste da je Beogradu potrebna manifestacija po kojoj će biti prepoznatljiv. Šta ste konkretno zamislili?

- Svaki događaj u Beogradu menja sliku o Srbiji. Ulagaćemo u manifestacije koje će dovoditi ljude u Beograd. Na Univerzijadu će doći 15.000 mladih ljudi, koji će predstavljati elitu u svojim zemljama, a ovde će videti da Beograd nije baš ono što čitaju u svojoj štampi. Zato će sutra biti lobisti Beograda. Treba da iskoristimo tvrđavu i ušće i da se maksimalno trudimo da velika imena dođu u Beograd, a ne da odlaze u Budvu.

* Šta na početku svog četvorogodišnjeg mandata obećavate građanima?

- Da ih neću lagati i povlačiti poteze zarad političkog rejtinga. Kada završim mandat hoću da se okrenem i kažem ovo je moj doprinos za razvoj Beograda i bolji život Beograđana.

KOMUNALNA POLICIJA

* Kada će se formirati komunalna policija?

- Naredne godine. Nacrt zakona o komunalnoj policiji je spreman i ići će na javnu raspravu. Ostalo je samo pitanje kako će ti ljudi, koji budu nosili uniformu, moći da primene određene mere prinude. Ne bih voleo da oni budu glineni golubovi, nad kojima će se svakakvi ljudi iživljavati na ulici.

ZDRAVSTVO

* Do sada je Grad od svih oblasti najmanje ulagao u zdravstvo. Ove godine planirano je 1,4 milijarede dinara. Hoće li biti većih investicija?

- Ulažemo koliko možemo. Naš budžet za zdravstvo raste iz godine u godinu, a velika sredstva prosleđujemo u četiri klinička centra iz naše nadležnosti. Dom zdravlja u Mirijevu kasni, promenjen je izvođač, ali završićemo ga. U Surčinu tražimo lokaciju za dom zdravlja i to je ono što je za sada najizvesnije.

BIĆE POSKUPLJENJA

* Najavljujete nova poskupljenja prevoza i grejanja, kada će se to desiti?

- Poslao sam dopis predsedniku Vlade da odobri poskupljenja ili da država preuzme na sebe ogroman minus, koji se zbog njenih odluka stvara u ta dva gradska sistema. Godinama je na snazi uredba kojom se cene komunalnih usluga samo usklađuju sa procentom inflacije, a svakih nekoliko meseci povećaju se cene energenata od kojih direktno zavise toplane i gradski saobraćaj. Ne može u Beogradu pojedinačna karta za prevoz da košta 32 dinara, a da prva sledeća najjeftinija u Evropi bude u Sarajevu, Pragu i Bratislavi od 55 do 57 dinara. Lagao bih građane ako kažem da gradski prevoz neće poskupeti. U suprotnom na ulicama će umesto 1.400 biti 700 vozila. Grad će uvek finansirati sa 40 odsto gradski prevoz, ali sada je to 60 odsto, što je na godišnjem nivou 120 miliona evra ili 18 odsto budžeta. Nikada nećemo dizati cene prevoza u istom procentu za đake, studente, penzionere i socijalno ugrožene, kao za zaposlene. Uvek ćemo dati subvencije za grejanje onima koji nemaju novca.

SMENE

* Najavljujete da će ubuduće sve nabavke za Grad i gradska preduzeća ići preko jedne uprave?

- Vremenom će se postići da sve javne nabavke idu preko Uprave za javne nabavke. Ne želim da me iko proziva za kriminal u "Elektranama", a da nemam nikakvu ingerenciju da to sprečim. Dok sam na ovom mestu to neće moći. U "Elektranama" imamo ogroman problem zbog prethodnog rukovodstva, koje je kršilo zakon o javnim nabavkama, a usput sprovelo i ogroman broj nabavki koje nisu bile neophodne. Očekujem da će državni organi to preuzeti u svoje ruke i kazniti krivce. Istovremeno svi koji u gradskoj administraciji ne budu dobro obavljali svoj posao, biće zamenjeni novim.

пази кад немам ЈЕДНУ СТВАР да замерим. да не знам већ годинама човека који је дао овај интервју, отишао бих да му лично изразим поштовање, подршку и да му понудим све што је у мојој моћи.

овако...

нека 70% испуни и нећу га терати да хода по Сави са бетонским ципелицама...

:)))))))))))))

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Realno, kad god covek procita intervju sa nekim politicarem koji je tek stupio na funkciju pomisli da ce da procvetaju ruze uskoro... Samo, godine opekotina bi morale da nas nateraju da se zamislimo. Nadam se da ce, sto rece debeli, makar 70% da ostvari, pre svega ovo za metro i mostove.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...