Jump to content

Dvotočkaš


Tauruss

Recommended Posts

Već neko vreme razmišljam o kupovini nekog jačeg dvotočkaša (ne zanimaju me skuteri, trkačke zujalice i slične gluposti).

To bi najverovatnije bilo nešto ovoga tipa AKP_for_home_page2.jpg

Znači, pogodan i za putovanja i za gradsku vožnju, udoban itd.

Da li neko od vas ima/imao nešto slično? Neki savet? Servis u Bg? Hvala.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pa naravno da se kao prvo pitanje namece koja vrsta bajka. Touring? Sport? Cross? Enduro? Isuvishe shiroko pitanje.

Ne znam, taj model BMW R1***-- (koji je verovatno na slici, samo sa Akrapovic ausom) spada u neku meshavinu enduro/turing motora. Ima dobar zvuk, jelte malko specifichan, interesantan dizajn sve u svemu, ali kontam da cesh za to zadovoljstvo pljunuti malo ozbiljnije pare (kontam da ispod 7000 za polovnog teshko).

Shto ne kontash da prolistash par modela iz svake kategorije, pa vidish.

Call me old fashioned, but mozhda ti se svidi meshavina modernog i starog dizajna

23453_0_1_2_speed%20four_Image%20credits%20-%20Triumph.jpg

Triumph Speed Four 2004.

und dis

21222_0_1_2_bandit%20600%20n_Image%20credits%20-%20Suzuki.jpg

Suzuki Bandit 600N 2004.

Inahe ovakva "vrsta" tj. tip spadaju u tzv. naked bikes.

Znachi za start istrazhivanja, sa slikicama i forumima i shtavec -> bikez.com

Link to comment
Share on other sites

E toga se najviše plašim ;) Pošto sam noob, ne izgleda mi realno da odmah ubodem dobitnu kombinaciju :)

Elem, na prvoj slici je BMW R 1200 GS koji je u inostranstvu 14000 $. To mi je mnogo novca pa sam se spustio za klasu niže i čekirao F650GS-2004.jpg

To je R 650 GS, izgleda odlično, malo je slabiji ali je dosta jeftiniji za registrovanje i održavanje, manje troši itd... . On je napolju ~7000$. Odmah sam kontaktirao ovlašćenog dilera i za 10 min dobio mail u kome mi kažu da je cena 9 648 e iliti 12864$ !!!! WTF?

Edited by Tauruss
Link to comment
Share on other sites

sem ako nisi chelichnog karaktera, i mozes da se suzdrzis da vozis polako zivotinju od 1000 kubika (a sto posto ne mozes cim hoces motor), iskreno ti predlazem da pocnes od skutera i vozis njega bar godinu dana pre necheg krupnijeg od 250 kubika.

jer, steci ces osecaj za voznju, saobracaj, lakshe ces da radis osmicu na poglaganju za A i sl., nema menjaca, nemas problema sa benzinom i registracijom.

iskreno ti to kazem, jer kad vozis motor moras da otvoris sest ociju, a u beogradu 10.

Everytime I cross the line

I push the boundaries out a little...

Link to comment
Share on other sites

Ne mora sve da ima 1000+ kubika da bi bio dobar feeling.

Sa skuterom na duzhi put, ne hvala.

Inache , moje mishljenje je da, ako ti novac frka, pogledash dobro polovnjake u inostrastvu i koliko bi te izashlo da jedan uvezesh, pa proceni. Sasvim je lepa ponuda motora u inostrastvu.

Edited by banman
Link to comment
Share on other sites

E'o ona honda ima 125 kubika, što je sasvim dovoljno za početak, a i sam kažeš da ne patiš za brzinom, ovo ide do 140, a kad sedneš u to sedište vidiš šta je udobnost ; )

Ne bih rekao da je ta Honda udobna za dugu vožnju. Možda je sedište mekano ali položaj tela nije prirodan. Odaje utisak da stalno moraš biti u manje-više uspravnom položaju što jako opterećuje donji deo ledja (ovo je iz iskustva sa skuterima i sličnim manjim motorima). Primetićeš da je ergonomija kod BMW-a daleko kvalitetnija.

125 kubika?

Pa to je skuter jbt.

Ako ocesh kruzing ovo je idealno po meni

%7Boption%7Dhttp://mlicina.users.sbb.co.yu/slike/getimg.jpg.jpg[/img

staljo, taj motor koji si okačio je za kruzing po kraju i odlazak u najbliži Maxi, radijus cca 5 km. c'mon [:)]

Ne mora sve da ima 1000+ kubika da bi bio dobar feeling.

Inache , moje mishljenje je da, ako ti novac frka, pogledash dobro polovnjake u inostrastvu i koliko bi te izashlo da jedan uvezesh, pa proceni. Sasvim je lepa ponuda motora u inostrastvu.

To što kažeš za kubikažu je potpuno tačno.

Pa šta znam, mislio sam da dam negde od 3-5k evra, možda malo više. Ovaj drugi BMW ima polovan u hrvatskoj za ~4k evra. Ne znam kakve su peripetije oko uvoza, carine itd.

Inače, moram sa tugom da konstatujem da na netu nema normalnih informacija o tržištu motora kod nas.

Sa druge strane hrvati imaju http://www.motori.hr/ koji je potpuno profesionalan. Testovi, oglasi, forum. Sve što treba je na jednom mestu.

Edited by Tauruss
Link to comment
Share on other sites

Realno nishta nije slabiji od triumfa, chak shta vishe i jachi je poshto ta verzija ima 750cc. Za grad lepota leti je imati ovakav jedan pezo.

Za putovanja i slichne egzibicije vracamo se na dakar bajk, dobijash sve u jednom :)

Edited by stalja_
Link to comment
Share on other sites

Pa ovako, bar za madjarsku, kada sam josh svojevremeno uvezao skuter, vazhi sledece:

- kupish motor sa svim pairima (garancija, rachun itd.),

- sa rachunom, na madjarskoj strani grane imash pravo povracaja poreza tzv. AFA (do 20%) za kupovinu preko 50000 HUF,

- za carinu se ne secam, ali poshto se motor carini kataloshki (znachi nebitno je poshto si ga ti platio vec koliko je taj model iz te i te godine u katalogu), mozhesh se raspitash kod carine koliko bi te koshtalo da ocarinish taj model iz te godine. Fora je naravno gledati i godishte zbog ogranichenja uvoza na starost vozila.

Slichan model bmw 850cc 2002. sam video za 8800 evra u HU.

Ne znam ti za ergonomiju, ali svojevremeno, kada su se pojavili dotichni modeli BMWa, opisi su ukazivali da su poprilichno masivni (chitaj teshki). Jeste da su mogli po, Bozhe pitaj gde, da se krecu (enduro karakteristika), i do koje dubine vode si ga mogao potopiti, i vozhnja tipa "idem do Zlatibora ali cu uzeti onu prechicu kroz divljinu".

E sad ako hocesh sit back varijantu tipa fotelja na tochkovima, kid what you need is a chopper.

Link to comment
Share on other sites

Opet vi sa tom kubikazhom. Veca kubikazha ne mora da se vezuje za vecu brzinu, primer kod cross/enduro motora, gde je akcenat na snazi. Malo bi bilo smeshno/smrtonosno da neko ide po brdima 200 iako ima 1000+ cc. Zujalica ne zujalica, skuter je za grad, a svako ko ga je posedovao zna probleme chim pomisli da izadje na otvoreni put (mali tochkovi + nashi putevi, filter + prashina, monotona vozhnja i tralalala razloga). No, pored svega izuzetno praktichan, jednostavan i shtedljiv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...