• Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zao mi toda uvek u vrhu a nikad da pokupi nesto xD

http://www.skyers.org/

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Eno imaju replayevi na worldcybergames.com, samo ja ne mogu da ih skinem, pishe mi da nemam pristup toj strani, a josh sam se i registrovo... Tako da ako neko uspe da skine, nek okachi...

Mehaničke karakteristike dobijene ispitivanjem mašinskih delova izrađenih od nehomogenih materijala pod dejstvom statičke zatežuće sile približno odgovaraju mehaničkim karakteristikama standardne epruvete.

human bez kula ne moze da igra, i sky fura kule.. tako da ti je post bezveze :)

Jednu mana kulu i to u bazi, lik ima svoj stil jednostavno je neprejebiv, zgazio grubija, tod i hot-a ko najgore bnet nobove, samo t2 push i vidish ima neku bedu vojsku ali pregazi...

Vladice za tvoje postove cu poceti da koristim babelfish...

www.replayers.com za repove...

Edited by Razorman

retired...

^ To su sve repovi sa WTV-a. Ima na worldcybergames.com svi repovi, ali jebeno ne da da pristupim stranici, odnosno downloadu, ne znam zashto, znam samo da cekam 5 jebenih minuta da mi otvori stranicu, pa da se regujem i onda ovo govno...

Mehaničke karakteristike dobijene ispitivanjem mašinskih delova izrađenih od nehomogenih materijala pod dejstvom statičke zatežuće sile približno odgovaraju mehaničkim karakteristikama standardne epruvete.

jesu ono svi replayi sto si ti okacio ili ima jos negde?

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!