Uchesnici:

Link

Jbt, Vijetnam ima 2 uchesnika, a isto i Saudijska Arabija. Jel oni to plate slotove za 2 uchesnika ili shta ? Btw, jel ESWC pochijne 29. ?

Mehaničke karakteristike dobijene ispitivanjem mašinskih delova izrađenih od nehomogenih materijala pod dejstvom statičke zatežuće sile približno odgovaraju mehaničkim karakteristikama standardne epruvete.

• Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da, kolko platish toliko slotova dobijesh. Pocinje 30-og valjda, 29-og je registracija igracha

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

brate mi jedva avaj jedan slot\

gl sweet

Edited by el.Sendador

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Te Z hoce da ima pozadinu kada sledece godine budeo ishao na wcg,da ga ne izduva ko rista za vizu :)))

Inche aje pa tako sweet,ono zezaj se,daj sve od sebe i uzivaj....

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

valjda ce sweet malo da vezba za razliku od njegovih prethodnika :)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

vladice prvo ti da dobijesh nekog kod nas, pa tek onda napolju, na eswcu si imao negativan skor [:D]

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Skroz su simpaticni ovi Iranci,Lebanonci,Alzhirci,Egiptjani,Indijci,Vijetnamci i sl;)).Nego,kakvi su ovo anonimusi iz Italije,Rusije,Belgije i sl...ili ja to bas nisam u toku nesto:)

Edited by HellFire)

Let me tell you the tales of your life of

your love and the cut of the knife

the tireless oppression

the wisdom instilled

the desire to kill or be killed.