Jump to content

U koju banku preći?


Recommended Posts

8 hours ago, Lucky said:

Evo javlja se i Inteza danas:

 

Odeš lepo u Erste banku, multivalutni jedan devizni račun bez naknada održavanja 🙂

"When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful".

"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man’s character, give him power".

Superbia in Proelio

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Aleksandar_ said:

Odeš lepo u Erste banku, multivalutni jedan devizni račun bez naknada održavanja 🙂

slažem se, ali onda je pitanje šta nemam u Erste banci, tipa, ebanking naplaćuju plaćanje naloga ili je mesečno održavanje glavnog računa hiljadu dinara :)) realno treba neka matrica da se izgeneriše za sve te stvari od bankarskih računa da možeš da uporediš ko ti je zapravo najbolji. Al' što fata kaže, ako nisi to uradio i treba da te deru! :)))

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Lucky said:

slažem se, ali onda je pitanje šta nemam u Erste banci, tipa, ebanking naplaćuju plaćanje naloga ili je mesečno održavanje glavnog računa hiljadu dinara :)) realno treba neka matrica da se izgeneriše za sve te stvari od bankarskih računa da možeš da uporediš ko ti je zapravo najbolji. Al' što fata kaže, ako nisi to uradio i treba da te deru! :)))

Ja sam u Erste fazon 20 godina, nisam nesto ni gledao druge ali citajuci ovaj topic skontao sam je zapravo najbolja za ono sto meni treba

Mesecno odrzavanje dinarskog racuna je 290 din (do pre recimo 3-4 god ovo je bilo fazon 180 din), e-banking naplacuju 15 din po nalogu, devizni kao sto je vec gore napisano je 0 din mesecno odrzavanje.

E sad, jedino nisam siguran kakva je situacija sa bankomatima u BG-u recimo, u NS je kul, jer ipak je to bivsa Novosadska Banka.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, togFU said:

Mesecno odrzavanje dinarskog racuna je 290 din (do pre recimo 3-4 god ovo je bilo fazon 180 din), e-banking naplacuju 15 din po nalogu, devizni kao sto je vec gore napisano je 0 din mesecno odrzavanje.

na primer ja u Intezi imam online banking za 0 dinara. Mislim da mi je održavanje dinarskog nešto skuplje, znači sad treba da računam dal' imam više od na primer 10 online bankinga mesečno pa da se ipak više isplati moj paket nego taj u erste 🙂

Link to comment
Share on other sites

On 12/25/2021 at 1:07 PM, Lucky said:

slažem se, ali onda je pitanje šta nemam u Erste banci, tipa, ebanking naplaćuju plaćanje naloga ili je mesečno održavanje glavnog računa hiljadu dinara :)) realno treba neka matrica da se izgeneriše za sve te stvari od bankarskih računa da možeš da uporediš ko ti je zapravo najbolji. Al' što fata kaže, ako nisi to uradio i treba da te deru! :)))

15 dinara po nalogu mislim da nije previše, a održavanje standardnog računa 290 dinara samo u kolko imaš promet veći od 1000rsd mesečno(što većina, realno, ima), ali opet kao što kažeš zavisi od ostalih potreba korisnika

"When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful".

"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man’s character, give him power".

Superbia in Proelio

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Aleksandar_ said:

15 dinara po nalogu mislim da nije previše, a održavanje standardnog računa 290 dinara samo u kolko imaš promet veći od 1000rsd mesečno(što većina, realno, ima), ali opet kao što kažeš zavisi od ostalih potreba korisnika

ne kažem da je previše, ali je 15 dinara više od 0 dinara koliko ja plaćam trenutno u intezi 🙂

ali me košta 475 dinara ako dobro vidim ove cene... znači to je 285 dinara razlike odnosno 19 naloga koje mogu da platim.

tako da na primeru ovom blesavom, ako plaćam ispod 19 naloga više mi se isplati erste, na preko 19 inteza 🙂

izuzimajući sve ostalo ofc 🙂

Link to comment
Share on other sites

Koje stvari su vam bitne kad su banke u pitanju i sta vas vuce da odaberete jednu u odnosu na drugu? Da li je to samo cena ili i tip usluge koje nude? 

Dok sam bio klinac primao sam platu preko Hypo banke i ostao sam tu nekoliko godina samo zbog jedne milfare koja je radila u poslovnici u Zarkovu. Nisam puno zalazio u mesecno odrzavanje i pogodnosti, ali je bila jako profesionalna i zavrsavao sam veoma brzo sta god mi je trebalo (tipa dozvoljeni minus i kupovina na rate)

Negde oko 2012 sam otvorio racun u Intesi iako sam bio misljenja da je ubedljivo najgora banka i veoma retard frendli jer sam bio ubedjen da bi cak i pojedini majmuni uspeli da obave posao bolje (isto misljenje imam i dan danas)... Medjutim zbog jako male guzve u Zarkovu a i jednostavnog ibenkinga se tada odlucih za njih. 

Probao sam ibenking aplikacije RF i Komercijalne pre par godina i bile su mi blagi uzas (mozda jer sam bio naviknut na Intesu?) da li neko drugi ima boljih iskustava? Imao sam isto tako par pokusaja koriscenja obe banke za kupovinu na rate i uplatu vece devizne sume gde sam samo zakukao i pitao se sta mi je to trebalo... Pa sam na kraju odlucio da nikad vise ne koristim njihove usluge makar bile i besplatne. 

Razlog zbog koga sam koristio Intesu je taj sto sam u poslednje 3-4 godine otisao ukupno 2x u poslovnicu na Brdu i resio sve u par minuta... E sad kako su sve maltene promenili od septembra 2020 i juna 2021 i otisli ful retard, cekam da probam novu aplikaciju od nove godine (gase staru koja je bila bas frendli) i oteram ih u 3 lepe. 

Ima gomila internet opcija koje jesu skuplje ali iz principa necu da ostavim dinarima "domacim" zelenasima

 

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

nova intesa app je cudna malo u pocetku, ali brzo legne na svoje i bolja je od stare.

Instalacija je doduse bagovita, morao sam u poslovnicu da zavrsim instalaciju (nasao sam i bug !!11 koji se ticao pokretanja stare app nakon sto je nova aktivirana)
Ali uzasno su poskupeli, sve su neprofesionalniji (licni feeling) i nemogucnost migracije aplikacije sa telefona na telefon bez odlaska u ekspozituru je nedospustiva (ja kolko sam ukapirao sluzbenicu, ne moze se migrirati app sa telefona na telefon bez odlaska u poslovnicu).
I sad kad mi je skapao telefon, moram da ga odrzavam u zivotu do leta zbog ebanka i usranog consentID za logovanje na poresku upravu (on mozda i moze da se migrira ali kolko sam imao muke da nateram da proradi, ne smem da ga pipnem do leta 😄 )

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, f4ts0 said:

nova intesa app je cudna malo u pocetku, ali brzo legne na svoje i bolja je od stare.

 Instalacija je doduse bagovita, morao sam u poslovnicu da zavrsim instalaciju (nasao sam i bug !!11 koji se ticao pokretanja stare app nakon sto je nova aktivirana)
Ali uzasno su poskupeli, sve su neprofesionalniji (licni feeling) i nemogucnost migracije aplikacije sa telefona na telefon bez odlaska u ekspozituru je nedospustiva (ja kolko sam ukapirao sluzbenicu, ne moze se migrirati app sa telefona na telefon bez odlaska u poslovnicu).
I sad kad mi je skapao telefon, moram da ga odrzavam u zivotu do leta zbog ebanka i usranog consentID za logovanje na poresku upravu (on mozda i moze da se migrira ali kolko sam imao muke da nateram da proradi, ne smem da ga pipnem do leta 😄 )

  1. Gde je u novom appu "token" verifikacija za plaćanje? Osim ako nisam poblesavio, nema je i moraš da koristiš stari app za to?
  2. Iako su me u banci ubeđivali da appovi rade paralelno, stari ne radi kad imaš novi i obrnuto, ja čak to provalim kod kuće i opet pristanem da mi pokrenu obe aplikacije u ekspozituri i kako sam izašao napolje prestane nova da radi :)) a zapravo sam je instalirao samo zato što ima i devizno plaćanje što nema stara.
  3. I nisam ni ja uspeo da instaliram samostalno, morao sam da idem u banku da mi to srede, jer online nešto kad upisuješ one neke kodove ili šta god izbaci grešku.
31 minutes ago, FATA said:

Koje stvari su vam bitne kad su banke u pitanju i sta vas vuce da odaberete jednu u odnosu na drugu? Da li je to samo cena ili i tip usluge koje nude? 

Dok sam bio klinac primao sam platu preko Hypo banke i ostao sam tu nekoliko godina samo zbog jedne milfare koja je radila u poslovnici u Zarkovu. Nisam puno zalazio u mesecno odrzavanje i pogodnosti, ali je bila jako profesionalna i zavrsavao sam veoma brzo sta god mi je trebalo (tipa dozvoljeni minus i kupovina na rate)

Negde oko 2012 sam otvorio racun u Intesi iako sam bio misljenja da je ubedljivo najgora banka i veoma retard frendli jer sam bio ubedjen da bi cak i pojedini majmuni uspeli da obave posao bolje (isto misljenje imam i dan danas)... Medjutim zbog jako male guzve u Zarkovu a i jednostavnog ibenkinga se tada odlucih za njih. 

Probao sam ibenking aplikacije RF i Komercijalne pre par godina i bile su mi blagi uzas (mozda jer sam bio naviknut na Intesu?) da li neko drugi ima boljih iskustava? Imao sam isto tako par pokusaja koriscenja obe banke za kupovinu na rate i uplatu vece devizne sume gde sam samo zakukao i pitao se sta mi je to trebalo... Pa sam na kraju odlucio da nikad vise ne koristim njihove usluge makar bile i besplatne. 

Razlog zbog koga sam koristio Intesu je taj sto sam u poslednje 3-4 godine otisao ukupno 2x u poslovnicu na Brdu i resio sve u par minuta... E sad kako su sve maltene promenili od septembra 2020 i juna 2021 i otisli ful retard, cekam da probam novu aplikaciju od nove godine (gase staru koja je bila bas frendli) i oteram ih u 3 lepe. 

Ima gomila internet opcija koje jesu skuplje ali iz principa necu da ostavim dinarima "domacim" zelenasima

 

Ja sam isprva davnih dana bio otvorio u Delta banci (lol) zato što su nudili besplatne račune za studente sa karticom nekom (tipa Viza debit) i to sve za nula dinara. Onda sam zapravo zbog posla morao da imam u Komercijalnoj račun (long story). Onda zapravo neko vreme nisam ni koristio račun u banci pa sam otvorio "normalan" u Intezi samo zato što su imali poslovnicu na 10 metara od kuće i korektan ebanking dok je u Komercijalnoj to bila misaona imenica. Igrom slučaja imam ebanking u komercijalnoj i danas i to više izgleda kao neka aplikacija iz devedesetih za DOS nego što je ebanking, sa predimenzioniranim ikonicama i ispisima i mogućnošću da menjaš background :)))

Onda su ugasili tu ekspozituru što mi je bila blizu i prebacili me na bulevar ekspozituru i sad što sam i dalje u banci dobro je pitanje. jedan od razloga je verovatno dobar raspored bankomata po kraju, koji je i dalje bolji nego od ostalih - na primer rajfajzen jedini prvi blizu mi je u južnom bulevaru, komercijalna ima tek na bulevaru kod đerma... ima onih dodataka uz kartice i račune tipa plaćanje na rate bez kamate, kartica zdravstvenog putnog osiguranja (koja sad ne služi ničemu u covid vreme :)) Ne znači da to ne nudi Erste ili OTP, ali nisam ni nešto puno istraživao. OTP  sam bio par puta u poslovnicama ono deluje kao neke bakalnice na ćošku pa mi nešto nije ulivalo poverenje.

Link to comment
Share on other sites

1.Nema tokena, verifikacija je tvoj pin (sign transakcije). Tako je i ovde sa kbc bank koji korostim.

2. I meni, da bi na kraju otkrili da ne rade.

3. Proceduri na sajtu je falio korak.

i dalje nema uputstva nikakvog za migraciju phone to phone, uzas

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, f4ts0 said:

1.Nema tokena, verifikacija je tvoj pin (sign transakcije). Tako je i ovde sa kbc bank koji korostim.

2. I meni, da bi na kraju otkrili da ne rade.

3. Proceduri na sajtu je falio korak.

i dalje nema uputstva nikakvog za migraciju phone to phone, uzas

Čekaj, ne razumem, glup sam 🙂 Imam onu opciju online plaćanja - najčešće plaćam preko kompa, lakše mi je, sednem pa čukam. Kad hoću da platim izbaci mi token autentifikaciju koju upišem u "autorizacija transakcije" (ili mtoken, zavisi kako se učita app, nikad nisam shvatio kad se koje pojavljuje) stari app i dobijem kod. Kako sad to radim kroz novi app? To je čak bio "feature" i bez logovanja na stari app, tj. prosti generator a la google autentifikator.

Link to comment
Share on other sites

Kao sto @f4ts0 kaze, treba malo vremena da se naviknes na novu aplikaciju. Koristim je vec jedno pola godine, i mnogo mi je bolja, laksa i preglednija od stare. Takodje, samostalno sam je instalirao 2x na novi telefon (obrisao sa starog telefona prvo i pratio korake sa sajta) bez potrebe da idem u poslovnicu. A imam Intesa Hit racun, odrzavanje mi je 350din i svaki nalog za elektronsko placanje mi je 20 dindzi...

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, fuse.buca said:

Kao sto @f4ts0 kaze, treba malo vremena da se naviknes na novu aplikaciju. Koristim je vec jedno pola godine, i mnogo mi je bolja, laksa i preglednija od stare. Takodje, samostalno sam je instalirao 2x na novi telefon (obrisao sa starog telefona prvo i pratio korake sa sajta) bez potrebe da idem u poslovnicu. A imam Intesa Hit racun, odrzavanje mi je 350din i svaki nalog za elektronsko placanje mi je 20 dindzi...

ma nemam problem sa navikavanjem, tih par funkcija lako nađem, nego ne znam gde je ova opcija 🙂 nije pitanje navikavanja nego prosto ne znam gde je token autorizacija u novom appu ILI ne znam kako drugačije da autorizujem plaćanje na desktopu ako ne ovako.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Lucky said:

Čekaj, ne razumem, glup sam 🙂 Imam onu opciju online plaćanja - najčešće plaćam preko kompa, lakše mi je, sednem pa čukam. Kad hoću da platim izbaci mi token autentifikaciju koju upišem u "autorizacija transakcije" (ili mtoken, zavisi kako se učita app, nikad nisam shvatio kad se koje pojavljuje) stari app i dobijem kod. Kako sad to radim kroz novi app? To je čak bio "feature" i bez logovanja na stari app, tj. prosti generator a la google autentifikator.

a ja sve placam iz app, ne smem da pokrenem online iz browsera, da mi se ne razdesi app (mala je sansa ali ja ne smem da ostanem bez funkcionalnog ebankinga u inostranstvu). Tako da sam napravio tonu sablona u app i klik klik, i sign (potpis) transakcije je samo pin za app.
Znam na sta mislis, ali kazem, ne smem iz browsera. 😄

online.bankaintesa[.]rs radi samo sa starom app. Ima i nova web aplikacija sajt, probao bi da mogu do poslovnice da sve ponovo aktiviram 😄

6 hours ago, fuse.buca said:

Kao sto @f4ts0 kaze, treba malo vremena da se naviknes na novu aplikaciju. Koristim je vec jedno pola godine, i mnogo mi je bolja, laksa i preglednija od stare. Takodje, samostalno sam je instalirao 2x na novi telefon (obrisao sa starog telefona prvo i pratio korake sa sajta) bez potrebe da idem u poslovnicu. A imam Intesa Hit racun, odrzavanje mi je 350din i svaki nalog za elektronsko placanje mi je 20 dindzi...

jel mozes da mi das link ka proceduri molim te

 

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, f4ts0 said:

a ja sve placam iz app, ne smem da pokrenem online iz browsera, da mi se ne razdesi app (mala je sansa ali ja ne smem da ostanem bez funkcionalnog ebankinga u inostranstvu). Tako da sam napravio tonu sablona u app i klik klik, i sign (potpis) transakcije je samo pin za app.
Znam na sta mislis, ali kazem, ne smem iz browsera. 😄

online.bankaintesa[.]rs radi samo sa starom app. Ima i nova web aplikacija sajt, probao bi da mogu do poslovnice da sve ponovo aktiviram 😄

ahaaa, ima i novi web-app!

ako ti znači za ogled, nova app na telefonu i stari online ebanking web rade kao kombo, ali ne diraj, da se nešto ne pokarambasi.

nisam ni znao da ima novi web app. sad ću da probam, valjda neće da se šlogira sve.

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/27/2021 at 3:17 PM, fuse.buca said:

Moram priznati da sam prvi put kad sam ovo nešto pokušao sjebao i nije radilo. Sad pošto je žena krenula da histeriše "ukinuće nam aplikaciju a ti nisi uradio update" (koju inače i ne koristi mnogo nego joj rekla koleginica), sam isto uradio i za njen račun i za moj i sve je prošlo bez ikakvih problema. Obavezno je imati staru aplikaciju zbog generisanja mTokena (ja isto ne znam kako se radi van aplikacije), podatke koji su ti u banci uključujući i broj lične karte i telefon na koji stiže sms autentifikacija za neki kasniji korak. I sve radi bez ikakvih problema, super su odradili, nemam pojma što se ljudi gužvaju onoliko u poslovnicama... 

Inače su s novom aplikacijom uvek da definišeš kod za reaktivaciju, tj da s njime možeš da instaliraš aplikaciju na drugi/novi telefon, fala onoj stvari da su se setili. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Zwerko said:

Moram priznati da sam prvi put kad sam ovo nešto pokušao sjebao i nije radilo. Sad pošto je žena krenula da histeriše "ukinuće nam aplikaciju a ti nisi uradio update" (koju inače i ne koristi mnogo nego joj rekla koleginica), sam isto uradio i za njen račun i za moj i sve je prošlo bez ikakvih problema. Obavezno je imati staru aplikaciju zbog generisanja mTokena (ja isto ne znam kako se radi van aplikacije), podatke koji su ti u banci uključujući i broj lične karte i telefon na koji stiže sms autentifikacija za neki kasniji korak. I sve radi bez ikakvih problema, super su odradili, nemam pojma što se ljudi gužvaju onoliko u poslovnicama... 

Inače su s novom aplikacijom uvek da definišeš kod za reaktivaciju, tj da s njime možeš da instaliraš aplikaciju na drugi/novi telefon, fala onoj stvari da su se setili. 

a šta su prednosi nove web aplikacije u odnosu na staru? ili je isto kao i stara aplikacija? iskreno ova stara mi vrh radi za ono što mi je potrebno ne bih je ni menjao nikad.

38 minutes ago, Zwerko said:

, nemam pojma što se ljudi gužvaju onoliko u poslovnicama... 

otkad je budućnost onomad stigla i u intezu pa imaš bankomat na kojem se mogu i uplatiti novci, realno više nema potrebe za odlazak u ekspozituru. Do tad je bilo malo cimanje ponekad kad to treba.

Naravno ne računam situacije kad ne možeš da migriraš aplikaciju pa moraš ići kod njih 🙂

38 minutes ago, Zwerko said:

Obavezno je imati staru aplikaciju zbog generisanja mTokena (

video sam negde preko da imaju ovu novu aplikaciju plus bukvalno samo izdvojenu mtoken aplikaciju :))) što je tek glupost.

Link to comment
Share on other sites

Nije u Srbiji ali povezano 🙂

Quote

 

Banjaluka -- Komercijalna banka Banjaluka krajem januara menja ime nakon što je prodata Poštanskoj štedionici Srbije, piše portal Capital.

Odluka o očekivanoj promeni naziva u Banka Poštanska štedionica kao što je to u Srbiji, trebalo bi da bude donesena na vanrednoj sednici Skupštine akcionara Komercijalne banke koja je zakazana za 24. januar 2022. godine.

 

Nije NLB bio zainteresovan za Bosnu :))

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Lucky said:

a šta su prednosi nove web aplikacije u odnosu na staru? ili je isto kao i stara aplikacija? iskreno ova stara mi vrh radi za ono što mi je potrebno ne bih je ni menjao nikad.

Nemam pojma, lepši je malo interfejs ali nisam ulazio baš u detalje za sada. Meni je glavna prednost to što su rekli da će staru da ubiju od 1. januara pa sam zato prešao na novu, zato što radi 🙂

23 hours ago, Lucky said:

otkad je budućnost onomad stigla i u intezu pa imaš bankomat na kojem se mogu i uplatiti novci, realno više nema potrebe za odlazak u ekspozituru. Do tad je bilo malo cimanje ponekad kad to treba.

Naravno ne računam situacije kad ne možeš da migriraš aplikaciju pa moraš ići kod njih 🙂

Zato je sad super što su uveli da ne moraš da ideš u ekspozituru kad promeniš telefon, to mi je bukvalno za sada najbolja novina. Jer sam imao situacije gde neki telefon nosim privremeno i onda bukvalno imam aktiviran hotspot pa kačim stari sa Intesa aplikacijom na wifi. 

23 hours ago, Lucky said:

video sam negde preko da imaju ovu novu aplikaciju plus bukvalno samo izdvojenu mtoken aplikaciju :))) što je tek glupost.

Ja mToken nisam našao u novoj aplikaciji tako da je moguće izdvojen, nisam istraživao. Mada ja tu autentifikaciju uglavnom koristim sms, mislim da token nisam par puta u životu koristio. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Zwerko said:

Nemam pojma, lepši je malo interfejs ali nisam ulazio baš u detalje za sada. Meni je glavna prednost to što su rekli da će staru da ubiju od 1. januara pa sam zato prešao na novu, zato što radi 🙂

meni i dalje radi stara, izgleda da IT-jevac koji treba da je ugasi ne radi pre utorka :)))

27 minutes ago, Zwerko said:

Ja mToken nisam našao u novoj aplikaciji tako da je moguće izdvojen, nisam istraživao. Mada ja tu autentifikaciju uglavnom koristim sms, mislim da token nisam par puta u životu koristio. 

za plaćanje online preko web aplikacije tj. browsera na kompu mislim da nema opcije verifikacije SMS-om. Mora mToken ili možda ima u nekom setingu koji nisam pronašao.

Za plaćanje karticama kada traži verifikaciju imaš izbor i može SMS.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...