NBA 17/18

Lex

• 2 weeks later...
  • Replies 494
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jokic odigrao ispodprosecno u odnosu na kako moze,teo sasvim dobar i konacno jaka minutaza a bogdan objasnio nocas sa 6/6 za 3 i 9/11 iz igre i 39 minuta na parketu

NBA players should never finish a game shooting 100 percent from three on more than 2 or 3 attempts. Never ever. When a player is hot like that, it is both the team's responsibility to get him more shots and the player's responsibility to chuck the ball from deep every time he touches it until he proves he's not hot anymore. You think Curry made 400 threes in a season by waiting around and picking his spots? Heck no! He grabbed the ball by the balls and shot that thing until his arms fell off. So while Bogdan Bogdanovic's perfect 6-for-6 night from three and final career-high total of 25 points is mightily impressive, it comes with an undertone of frustration. Could we possibly be looking at a 40-burger for this dude if he had just followed his natural basketball instincts of shooting the damn ball instead of trying to be a team player? Here's the thing: being a team player isn't helping the Kings win games right now. Why not ditch the faux-humbleness and show these losers how things really are when you have one of the best European players on your team? Just try it for one game to start. If it doesn't work, you can pretend that you thought you were really hot after shootaround and thought you would take more shots than normal, and then go back to your usual tendencies the next game.

ne mislim da je to kradja drafta,mislim samo da su obe ekipe lose prosle,vreme ce pokazati,blejk potpisao ugovor,retko losiji grad od detroita je mogao da mu zapadne,trazice trade verovatno,ovamo bredli postaje free agent,ispitace sigurno trziste,tobajasu ce morati da ponude maximalni ili bi i on mogao da ih napusti,nemam predstavu sta ce biti sa bobijem,ako ode i dj,mogao bi biti zamena montrezu i dobiti solidne minute,imali su siguran play off ove sezone,ovo je dobra vest za denver i portland pre svega,teo i galo imaju 30 i 29,ne znam kakav je to rebuilding,imaju su oni svoju racunicu sigurno ali da sam fan tih klipersa jako bih se smorio ovim potezom...nece ni ti pickovi biti bog zna sta jer detroit nije tankovao,jeste the logo legenda ali nesto sumnjma da ima dovoljno godina zivota ispred sebe da vidi ovu fransizu uspesnu :)

sasvim solidno s obzirom na minutazu,u prvom je sve promasio,u drugom sve pogodio,da mu saigraci nisu upropastili nekoliko asistencija masenjem zicera izgledalo bi to mnogo lepse al nije isto oku koje je gledalo utakmicu i nekom ko je samo pogledao statistiku kad se probudio :),teo statisticki izgleda ocajno takodje ali dok je on bio na terenu klipersi su istopili 15 razlike i verovatno su mogli i do preokreta da je LU-a bar malo htelo,brada objasnio sa 60 poena i tripl dablom,ocekivano jer se i gordon povredio,cavsi ostali bez lova na par meseci i pukli od rezervnog tima detroita + drummond,zanimljivo vece puno iznenadjenja,juta pregazila ratnike 30 razlike

• 2 weeks later...
  • Lex unpinned this topic