kruko Posted December 26, 2020 Author Report Share Posted December 26, 2020 Znam šta je, samo da vidim kako da sredim. U osnovi je sistem rudimentaran, svaki brod koji se spawnuje dodaje 1 brojaču neprijatelja na ekranu. Kad rikne ili ode sa ekrana, pre nego što se despawnuje oduzima 1 od brojača neprijatelja. Spawner talasa u određenim intervalima proverava da li je broj nula, ako jeste, lansira novi talas. Očigledno, nekad se dešava da to ne funkcioniše kako treba iz nekog razloga koji mi promiče, ali vidim da dosta vas ima taj problem što je alarmantno i srediću pod hitno kako znam i umem, nisam dovoljno testirao :(@Zwerko Kako nije hteo da ti učita? Kao, učita igru? Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted December 26, 2020 Report Share Posted December 26, 2020 Deluje kao klasični rejs kondišn. Iz koliko threadova se pristupa brojaču i da li je pristup zaštićen nekim Lock-om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 26, 2020 Author Report Share Posted December 26, 2020 Generalno mislim da je problem u onim malim govnavim marincima koji nekad izađu iz carriera van ekrana pa se nikad ni ne despawnujui onda ceo sistem ostane da visi.Skinuću brojač sa njih, ionako mislim da treba da ide novi talas dok su još na ekranu jer nisu neka pretnja.Nažalost, logovanje je uglavnom isključeno u igri zbog performansi.Učitavanje dugo traje jako da ne bi učitavalo dugo kad se startuje nivo, i to trebam da sredim tako što ću da razbijem na segmente. Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 26, 2020 Author Report Share Posted December 26, 2020 Deluje kao klasični rejs kondišn. Iz koliko threadova se pristupa brojaču i da li je pristup zaštićen nekim Lock-om?Ma koji tredovi, spawner je kbičan tajmer koji proverava globalnu varijablu BrojProtivnika kojoj svaki protivnik ima pristup kako bi dodao 1 kad se stvori ili oduzeo jedan kad knori/ode sa ekrana. Ako je >0, čekaj sekund pa ponovi. Kad se nešto sjebe i ne oduzme se jedan because neki razlog, ceo sistem zakuca. Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted December 26, 2020 Report Share Posted December 26, 2020 @Zwerko Kako nije hteo da ti učita? Kao, učita igru?Ne, ne, igra načelno radi ok. Kad je nestalo neprijatelja nije hteo da mi ucita meni da se vratim na glavni meni, a ostale kontrole rade normalno. Kad sam iz win ubio igru i ponovo pokrenuo radila je normalno. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 27, 2020 Author Report Share Posted December 27, 2020 Nije hteo meni da se ukljući na p ili dugme za pauzu na gamepadu? Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 27, 2020 Author Report Share Posted December 27, 2020 Sad sam pustio igru da se vrti 65 minuta i ništa, i dalje radi. Stavio sam jedan fail safe sistem, staviću još jedan, trebalo bi da bude u redu. Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
shw. Posted December 27, 2020 Report Share Posted December 27, 2020 Zdravo svima, došao sam da podelim sa vama svoje mišljenje o ovoj video igri i iznesem neke predloge za njeno poboljšanje, ništa nije po redosledu važnosti, već je po redosledu ničega. Disklejmer je da se nisam naigrao, pa su ovo baš prvi utisci: Soundtrack je baš ozbiljno carevanje Handling je odličan (naročito u odnosu na prve verzije) Waveovi i raznolikost kod bossova je zasad super Dizajn oružja je sjajan (hawkeye, oathbreaker, needler kidaju) UI i dizajn svega što nije sam gejmplej su nešto što mi je trenutno najslabija stvar, a mislim da mnogo utiče na opšti utisak. Kapiram da je dosta plejsholdera i da možda moje mišljenje ne dolazi sa mesta kralja dizajna, ali ja mislim da sam načelno car, pa možda je i mišljenje carsko! Skoro sve fontove - od "loadinga", preko menija, do poruka pilota bi trebalo smanjiti HUD mi je potpuno nefunkcionalan Kombinacija pozicije (previše je zalepljen) i logike slaganja (horizontalno oružja sa dosta nekih kao informacija i vertikalno ovi speciali) su mi bezveze. Možda bi neka "traka" malo rešila stvar, ali bi trebalo razmisliti o dugmetu za HUD removal/popup, neka druga vrsta informacije za special barove (zvuk, kratak vizualni signal na ekranu) itd. Po defaultu je muzika odvrnuta i neujednačena je glasnoća efekata. Uopšteno nisam siguran koliko sound cuea ima, naročito za boss speciale (charge up lasera i sl), ali mi deluje da ih ima i da ih uopšte ne provaljujem gde treba. Fali mi oomph i za oružje i za detekciju hitova... Tek ponešto čujem, a naročito kad poginem i kad se utiša muzika 🙂 Nedostaje mi neki "lore" za oružje, makar neka minimalna vrednost tipa DPS, X bolje radi na protivnike Y u HUDU ili pickupu (naročito ako može da se budži sa perkovima) Poneka nebula mi je previše intenzivna. Takođe, mada nisam odmakao daleko, zasad mi je lični izbor koje oružje koristim sveden na "opštu gotivnost". Kapiram da kada kreneš da uzimaš perkove se stvar razvije, ali mi je zasad malo upitna odluka da imaš 3 oružja a ne "bullet" i "missile" type samo Brzina kartica i dijamanata posle eksplozije protivnika (i običnih i bossova) je nekada sumanuta i nemoguće je pokupiti drop, što mislim da je "nefer" prema igraču i može da frustrira ako se neko tripuje da pokupi sve Ispala mi je malopre u dve odvojene partije dva puta zaredom crvena kartica (nije bila narandžasta), ne znam da li bi to trebalo tako. Drugi put mislim da ju je detektovao kao plavu (skroz desnu) Metal Storm je imao problem sa trekovanjem donjeg dela talasa ovih običnih brodova kad izlaze iza leđa a ja se podvučem ispod njih, pucao je jedno 1cm iza njih, nisam isprobao Needlera Asteroid field (možda samo dok se drži boost) brod nema frejmove rotacije kada ideš gore dole Malopre mi je ispao Oathbreaker i kada sam ga pokupio ostao je sprajt i dalje na ekranu I jedno malo kenjanje koje ne umem baš da definišem još i možda će se promeniti kada budem duže igrao - mislim da je "pejsing" igre malo off za ceo roguelite trip. Ne mogu još da dovoljno artikulišem šta hoću da kažem, ali mi se čini da je L1W1 "prespor" i da bi do prvog perka i wpn pickupa možda trebalo stići nekako "brže". Fidbek je tu samo radi poboljšanja, glupo mi je da te hvalim - sviđa mi se igra! Quote Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals." Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 28, 2020 Author Report Share Posted December 28, 2020 Hvala na konstruktivnoj kritici, Pajo. UI/UX su očajni, pitaću izdavača ima li nekog svog da me poveže pošto traže po 800-1000 evra za isti. Zapravo imam gotivnu ideju, one dve lampice na boku broda (biće ih tri) će služiti kao signalizacija. Crveno će da blinka kad si na 1 helta, zeleno će da zasvetli kratko kad okineš graze, plavo će da blinka na brodu kad se napuni special. Ali da, sve one trake i ostalo je horor, meniji su horor, sve je horor. Za menije ću verovatno da ubacim neku dugmad sa tekstom umesto samo teksta, al' eto toliko sam umeo. Uzeo sam da sređujem to za zvuk i muziku, muzika realno treba malo tiše, a sve ostalo treba da bude normalizovano. Zapravo ima dosta zvuka i dosta toga se kolje, treba uskladiti kompresiju, normalizaciju, stereo širinu i ostalo, teško je baš. Trebalo je da uradim neki compendium oružja i slično, ali nije bilo vremena, niti će ga biti, i to bi bio još jedan UI koji bi bio očajan. Doduše, nije to tip žanra gde ću da crtam, ostavljeno je igračima da izvaljuju po osećaju, to je neki uobičajeni obrazac. Oružja su po principu "when life gives you lemons", tako da da, svodi se na gotivnost, nisam želeo da bude "ovo oružje uvek pikujem jer je najbolje" nego "imam to i to, uradiću sa tim najbolje što mogu", plus ima i dosta bezveznih oružja da se igrači zabave i daju sebi izazov. U principu treba dodatno da naglasim efektivnost pojedinih oružja protiv pojedinih protivnika, što je opet UI smor (i za to imam plan). Energetska oružja su super i neka su zapravo OP, ali su duplo manje efikasna protiv velikih protivnika i bossa. Na primer Valkyrie bossovima nanosi dosta štete jer se trigeruje po nekoliko puta dok prođe kroz bossa, zato je energetsko, da pravi duplo manje štete jer bi svi birali samo njega da pravi full damage svemu. Takođe, biće još protivnika sa štitom da opravdaju efikasnost energetskih oružja protiv štita, i na hard modovima će se ponovo paliti kad ga uništiš, to puštam za dan-dva. Brzina rankova i gemova i treba nekad da bude velika kako bi procenio vredi li trčati za tim ili ne, glupo mi je da sve bude sporo i moguće za pokupiti, preveliki power trip vodi u dosadu. Jedino što je fer su pikapi za oružja koji treba uvek da budu raspoloživi za pokupiti. Rankovi i gemovi koji se spawnuju su potpuno random, da ispadaju uvek oni rankovi koji ti fale jako brzo bi napucao svih 10 rankova i došao do maksimuma ako si dobar. Videću, sumnjam da je crvena detektovana kao plava, mislim da bar taj deo igre dobro radi. Metal storm ima kašnjenje u trekingu da ne bi samo stajao i/ili izbegavao metke dok oruže radi posao, dosadno je. Najbolje gađa kada si u pravcu kretanja protivnika, naravno. Svako oružje mora da ima i prednost i manu, kao i najbolji način korišćenja. Videću za rotaciju u asteroid fieldu i to da ostaju sprajtovi kad se pokupi oružje, dešava se i meni za neka oružja. Pejsing igre je po ugledu na druge igre, mislim da za max 20-25 minuta stižeš do poslednjeg bosa, meni lično leži. Ne zaboravi da pejsing zavisi i od tebe, imaš experience koji svaki protivnik nosi, kad exp udari u definisani nivo, trigeruje se boss. U teoriji, možeš da blejiš na prvom nivou večito ako ne ubijaš ništa. Što znači da si nubara ako ti je sporo 😄 Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
shw. Posted December 28, 2020 Report Share Posted December 28, 2020 Haha, čovek da mu pomogne, on mu kaže da je smeće! 🙂 Elem, sve jasno, ali evo mojih odgovora: Siguran sam da bi meniji bili bolji ako smanjiš onaj font za x puta ili ako uzmeš neki "mekši" font, ovaj prosto ne radi u visokoj rezoluciji bez scanlinesa ili nečeg takvog Za oružje ja malo kenjam, više sam mislio da recimo po pickupu bukvalno izađe jedna "lore rečenica" koja ti hintuje kakvo je oružje. Mislim, kapiram da je to za dve godine dok se ne srede važnije stvari 🙂 Možeš i da ovaj uvodni tekst od svakog pilota sadrži random listu sa "Use energy weapons on X" ili "Metal Storm doesn't always track perfectly, it would be boring", bukvalno taj fazon. Brzina rankova i gemova je ok da bude brža/sporija, da nekad nešto prosto ne možeš, ali sam ja imao nekoliko slučajeva kada je potpuno nemoguće da jurim, nego samo izlete sa ekrana kao munja u fazon 3 frejm. Opet, bez obzira na sve, ima mi taj neki Crimsonland vajb za koji mi deluje da si ciljao i to je super! Quote Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals." Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 28, 2020 Author Report Share Posted December 28, 2020 Dve godine 😄 Za mesec dana moram da počnem da spremam za portovanje 😐 Aha, znači baš piče, smanjiću malo doživljaj. Jeste, ima dosta uticaja i crimsonlanda 😄 Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 28, 2020 Report Share Posted December 28, 2020 Meni je "problem" što već deceniju unazad "hejtujem" one mimove u fazonu da je mario izašao danas a ne kad je izašao imao bi tutorijal itd i onda prosto ne smem da kritikujem igre koje danas nemaju tutorijal poput ove krukove 🙂 u suštini ovo je bukvalno fazon matorih igara imaš press start ti ga pressuješ i onda se snalazi 🙂 sa druge strane jeste sve to malo konfuzno što nije sama igra - dosta se oslanjaš na džojped na kojem je sve "logično" gde je meni, back itd, konzolni fazon, kad igraš na tastaturi nema veze - meni npr nije palo napamet da stisnem P za pauzu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolkonski Posted December 28, 2020 Report Share Posted December 28, 2020 Bravo Kurko, sad kad se opustiš pred smrt, idemo na finalni rejv!!! 1 Quote ----------------- nema vise zezanja A.B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 28, 2020 Author Report Share Posted December 28, 2020 Pa realno trebalo bi da stavim i escape za pauzu 1 Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 29, 2020 Author Report Share Posted December 29, 2020 Bravo Kurko, sad kad se opustiš pred smrt, idemo na finalni rejv!!!Ne znam zašto ali sviđa mi se ovo. Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted December 29, 2020 Report Share Posted December 29, 2020 10 hours ago, Lucky said: meni npr nije palo napamet da stisnem P za pauzu. Ahahahahha, pa zato meni nije hteo da izađe iz igre 😀 sve vreme stiskao esc, mislio sam da se pokvarilo. Onda je bag bio samo da su nestali brodovi. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted December 29, 2020 Report Share Posted December 29, 2020 Baš je old skul, trebalo je takođe Alt+X / Alt+Q za izlazak iz igre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shw. Posted December 29, 2020 Report Share Posted December 29, 2020 (edited) Što više igram, više jebe igra. Btw, neuporedivo mi je bolje u windowed modu, bar dok ne ubaciš neke retro usrane filtere. Edited December 29, 2020 by shw. Quote Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 29, 2020 Report Share Posted December 29, 2020 13 hours ago, kruko said: Pa realno trebalo bi da stavim i escape za pauzu npr 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 29, 2020 Author Report Share Posted December 29, 2020 Što više igram, više jebe igra. Btw, neuporedivo mi je bolje u windowed modu, bar dok ne ubaciš neke retro usrane filtere.I meni se više sviđa u prozoru. Imaš scanlines u meniju. Ima neki paket filtera sa tim stvarima, crt fazon, ali nisam hteo da preterujem. Ubacio sam podršku i za baš visoke rezolucije, gurnuću sve valjda do nove godine, imam neki problem sa boss raidom. Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZOLA Posted December 30, 2020 Report Share Posted December 30, 2020 Stavi bre neki basic controls info da ne lupaju ljudi po tastaturi dok ne provale gde se puca 😀 1 Quote There are 2 rules in a successful life: 1. Don't tell people everything you know Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted December 30, 2020 Report Share Posted December 30, 2020 ubaci novi mod kupovine tipa 1 euro 20 zetona i onda svaka partija jedan zeton 😄 😄 😄 Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kruko Posted December 30, 2020 Author Report Share Posted December 30, 2020 Oću, staviću na loading screen gamepad sa uputstvima, onaj što traj 0,3 sekunde haha. Šalim se, mora tutorijal. Izvalio sam u čemu je problem sa rešavanjem prestanka spawnovanja, ponekad nenestanka oružja kad ih pokupiš i tako dalje. To jest, provalio sam kako da se ne dešava, ali će malo uticati na performanse ja mislim, tako da.moram da pređem na unity 2019 i eeeto još mukeee Quote Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on". Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted January 2, 2021 Report Share Posted January 2, 2021 (edited) Drugar je imao problema sa čudnim stutteringom, npr. na svakih nekoliko sekundi mu zasecka igra pa se onda "odglavi" i u krug. Problem je rešio instalacijom zvaničnih AMD drajvera sa sajta, do tad je koristio neke koje je skinuo Windows 10 kad ga je instalirao. Kartica nije u cvetu mladosti ali jeste DirectX 11. Zanimljivo, sa tim buljson drajverima, ko zna otkadašnjim, stabilno mu rade dosta zahtevnije igre, tipa Borderlands 3 i Fallout 4. Tako da ako ti se neko bude žalio na sličan problem, kaži mu da instalira drajvere 😄 Edited January 2, 2021 by voodoo_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted January 3, 2021 Report Share Posted January 3, 2021 13 hours ago, voodoo_ said: Drugar je imao problema sa čudnim stutteringom, npr. na svakih nekoliko sekundi mu zasecka igra pa se onda "odglavi" i u krug. Problem je rešio instalacijom zvaničnih AMD drajvera sa sajta, do tad je koristio neke koje je skinuo Windows 10 kad ga je instalirao. Kartica nije u cvetu mladosti ali jeste DirectX 11. Zanimljivo, sa tim buljson drajverima, ko zna otkadašnjim, stabilno mu rade dosta zahtevnije igre, tipa Borderlands 3 i Fallout 4. Tako da ako ti se neko bude žalio na sličan problem, kaži mu da instalira drajvere 😄 i resetuje ruter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.