Jump to content

Rick Henderson And The Artifact Of Gods - Domaća igra u razvoju


kruko

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Mali apdejt! Radim punom parom, sada su na redu perkovi, ima mnogo izmena oko toga, 4/6 glavonja je gotovo, ~200/400 talasa je urađeno, 22 oružja. Trenutno tražim beta testere za igru da mi ukažu na neke propuste i šta bi trebalo utegnuti, nisam više sposoban da budem objektivan i da vidim koliko bi zapravo platili. Tako da se nad da će early access zaprabo uskoro. S obzirom da je recimo jets n guns 2 9,99 u early accessu verovatno ću prodavati za 4,99 da izbegnem/ublažim loše komentare i onda postepeno dizati cenu.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

On 12/13/2019 at 5:20 PM, kruko said:

Mali apdejt! Radim punom parom, sada su na redu perkovi, ima mnogo izmena oko toga, 4/6 glavonja je gotovo, ~200/400 talasa je urađeno, 22 oružja. Trenutno tražim beta testere za igru da mi ukažu na neke propuste i šta bi trebalo utegnuti, nisam više sposoban da budem objektivan i da vidim koliko bi zapravo platili. Tako da se nad da će early access zaprabo uskoro. S obzirom da je recimo jets n guns 2 9,99 u early accessu verovatno ću prodavati za 4,99 da izbegnem/ublažim loše komentare i onda postepeno dizati cenu.

šta si planirao za beta test?

Link to comment
Share on other sites

Skupio sam 15 random ljudi preko alphabetagamer grupe na Stimu da malo igraju, bace hejt i popune gugl formu sa par pitanja.

 

Najviše me trenutno jebe podrška za kontrolere u meniju kao i to da igrači hoće da dok drže dugme za oružje jedan i pritisnu dugme za oružje dva ili tri igra primi tu drugu komandu, ne znam kako do da izvedem, a generalno je to modalitet koji sve igre koriste.

 

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Ah, nije tako jednostavno. Prvo, ne koristim unity-jev input sistem jer je đubre, tek su u 2019.3 počeli da rade na novom input sistemu. Drugo, da bih podržao milion kontrolera i eventualno touchscreen i switch u budućnosti, koristim rewired koji menja kompletan input sistem. I u njemu koristim get button, pa proveravam svaki frejm da li je pritisnuto neko dugme. Ali kad proveravaš svaki frejm da li je pritisnuto dugme on će detektovati oba dugmeta i poludeće, dakle skripta mora da zna koje je dugme pritisnuto prvo. Da bi to znala, moram da stavim neki tajmer koji će meriti koje je dugme duže pritisnuto i onda primati ulaz od onog koje je kraće pritisnuto. To mi je jedino logično rešenje.

Mislim, gledam onaj mrtvi steredenn, ima dva oružja, dugme za pucanje i dugme za promenu oružja. Kada pritisneš dugme za promenu oružja, oružje koje je pucalo prestaje da puca, a onda moraš da pustiš i pritisneš opet dugme za pucanje da bi počeo da pucaš drugim oružjem, ne znam šta seru ljudi.

Doduše, to je i deo mehanike, imaš da pokupiš perk koji omogućava da ne moraš da puštaš dugme za pucanje kad promeniš oružje, drugo odmah po promeni počinje da puca.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Možda umesto tajmera da za svako dugme održavaš dva boolean flega tipa dugmePostaloAktivno i dugmePrestaloDaBudeAktivno, pa u hendleru osim dugmeta proveravaš i stanje tih flegova. U slučaju da je pritisnuto prvo dugme a fleg da je bilo aktivno je false, onda ide jedna logika (i fleg se menja na true), a ako je pritisnuto prvo dugme a fleg aktivnosti je true, onda druga logika (i ako nije pritisnuto a fleg je true, onda logika za deaktivaciju itd). E sad, ne znam koliko su tajmeri "skupi" u Unity-ju, al možeš i preko njih ako je lakše.

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

Što se tiče "potrošnje", to je sve beznačajno, jedini problem i veće količine smeća pravi instanciranje i deinstanciranje, ostalo je beda. Da, može i tako, mada meni i dalje deluje da ljudi realno jedu govna, meni ej ok ovako, ali ono, videćemo koliko njih kuka na to.

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Pardon, ne znam gde mi je glova i kucam iz igraone, mislio sam na jedan boolean flag po tasteru i uz njega brojač koji se resetuje na svaki prelaz flega sa false na true ili true na false, i inkrementira u slučaju true na true, čime imitiraš tajmersku funkciju i onda samo porediš trenutne vrednosti brojača.

A što se tiče opravdanosti, ima smisla ako povremeno hoće da ispale raketu dok drže taster za obično pucanje, ali ako hoće da se prebacuju sa oružja na oružje, onda nek odbangave prste 😄 Mada je moguće da je ovo više problem tastaturnih nasuprot gamepad igrača (gde je ovim prvima lakše da izvode takve zajebancije), tako da uzmi i to u obzir prilikom anketiranja.

Link to comment
Share on other sites

New demo version online (v0.25)

  • New Boss! Paragons faction now have a boss
  • Fixed diagonal movement, horizontal and vertical speeds don't add up when moving diagonally
  • New enemies, weapons and over 150+ waves
  • Removed some weapons that were buggy (Hornet Nest, Sticky Mine Launcher), they'll be back soon
  • Additional in game controller support (still no controllers in menu, working on it

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala Vudu.

Novina! Perkovi!



Gomila zajebancija na kraju nivoa, od bonusa na razna oružja, dronova, do budalaština tipa cursed warp drive. Ima ih oko 15 za sad i ide za koji dan apdejt sa tim. Posle toga još samo warp malfunction da ubacim (isti k kao obični nivoi, samo kao kraći jednofakcijski bonus nivo bez bosa na kraju) i spremni smo bejbe!

Jadno mi je smor što ću ući u EA sa samo dve pozadine, al nemam love više...

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Mrzi me da pišem na sprskom, evo c/p sa stima. Na beta test branchu je, pass je pE5B6kvMpz8dsZh7 ko hoće da overi.

 

After you defeat the boss, you will have a selection of perks that will follow you for the rest of the game:

 

Gem magnet - Gems move towards the player (non-stackable)

Anger management - Blast of bullets from player from time to time (non-stackable)

Energy maniac - +10% damage for energy weapons (stackable)

Bullet maniac - +10% damage for bullet weapons (stackable)

Missile maniac - +10% damage for missile weapons (stackable)

Asteroid lover - Asteroids spawn at -50% rate (stackable)

Asteroid hater - Asteroids spawn at double rate (stackable)

Shield battery - Shield lasts longer (stackable)

Shield overdrive - Shield deals more damage (stackable)

Bullseye - +10% chance for a bullet to deal double damage (stackable)

Speed Freak - +10% speed (stackable)

Jinxed - +20% chance of random events (stackable)

Dark Pact - +50% score, -50% health (non-stackable)

Kamikaze - No shield, +20% score (non-stackable)

Play it safe - +5% score (stackable)

 

Bear in mind that the system is still unfinished fully, so the same perks will appear on boss deaths (so you may end up with the choice of 4 same perks) and non-stackable perks will appear too and basically do nothing when picked up.

 

 

 

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Beta testeri kojima sam dao pristup za testiranje nisu ničemu, niko nikakav input, dvojica su prijavila par bagova i to je to, sad implementiram analitiku da imam bar neke podatke :(

 

Naravno, kad se bude plaćala igra siguran sam da će svi imati šta da zamere!

 

 

 

 

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 5/26/2020 at 9:53 AM, Lucky said:

nek je sa srećom da je živo i zdravo!

Hvala!

Mislim da je traženje izdavača gora muka od razvoja -_-

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...