Jump to content

Heroes of The Storm sa novim patchom poklanja heroje


Longleyy

Recommended Posts

hots besplatni heroji

Ukoliko planirate da u Blizzardovom hero brawleru Heroes of The Storm uskoro pazarite nekog heroja, sačekajte do 13. septembra.

Za taj dan je zakazan izlazak velikog patch Machines of War koji će doneti Starcraft mape i heroje Alarak i Zarya. Svi igrači koji se tog dana budu ulogovali u igru će dobiti jednog besplatnog heroja a biraće se između Tyrande, Thrall i Anub’arak. Ukoliko nekog od ovo troje, biće vam ponuđen izbor između sledećeg seta: Nazeebo, Uther, Sonya (npr. ako imate Thralla, imaćete opciju da uzmete Nazeeboa).

Igrači koji imaju svih šest pomenutih heroja neće ostati praznih rukava, već će ih dočekati nagrada od 4000 zlatnika kolika je i pojedinačna cena svakog od ovih heroja.

Pročitajte kompletan članak na RURu!

Link to comment
Share on other sites

Towers of doom krene sporo, ali realno nekako se uvek zavrsi za 20 min kao i svaka druga mapa. Neke druge mape znaju da potraju i vise, pogotovu ako ljudi ne znaju da igraju, pa recimo garden of terror, umesto da napadne otvoren core sa ekipom, lik krene na gornji fort, pa se partija sa 20 min produzi na pola sata. Inace, od onog poslednjeg patcha (kada su buffovali minionse za 50%, partije se mnogo cesce uklapaju u vremenski okvir od 20 min. Secam se tamo maj-jun, kad cekamo friendove za full party, redovno cekamo 25-30 min, cak i 35 ako je garden of terror. Medjutim sada, kao da partije u proseku ponovo traju 20-22 min, kao krajem prosle godine, sto je ok).

Inace, jedva cekam mapu sa nuklearkama :) Mislim da ce mi to biti omiljena mapa.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, SerbCommando said:

Towers of doom krene sporo, ali realno nekako se uvek zavrsi za 20 min kao i svaka druga mapa. Neke druge mape znaju da potraju i vise, pogotovu ako ljudi ne znaju da igraju, pa recimo garden of terror, umesto da napadne otvoren core sa ekipom, lik krene na gornji fort, pa se partija sa 20 min produzi na pola sata. Inace, od onog poslednjeg patcha (kada su buffovali minionse za 50%, partije se mnogo cesce uklapaju u vremenski okvir od 20 min. Secam se tamo maj-jun, kad cekamo friendove za full party, redovno cekamo 25-30 min, cak i 35 ako je garden of terror. Medjutim sada, kao da partije u proseku ponovo traju 20-22 min, kao krajem prosle godine, sto je ok).

Inace, jedva cekam mapu sa nuklearkama :) Mislim da ce mi to biti omiljena mapa.

u, nisam ispratio da su minionsi sad jači - to je zanimljiva promena, stvarno su delovali beskorisno do sada.

19 minutes ago, SpiRo said:

Nemoj da pljujes ToD laki! To mi je jedina mapa gde mogu da igram Gazlowe bez grize savesti. 

Znaci 13. septembra dobijam Tyrandu. Ekstra.

haha, ovaj spiro i dalje jaše gazlowa :)

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, 3LANCER said:

nisam baš pratio nerfove, ali Gazlowe beše nekad brutalan kad mu uzmeš passive ulti, sam čistiš sve kampove

Testere sada prave 200% veci damage, tako da je sada jos ludji za kampove. A od 20 lvl isti toliki bonus damage je i za heroje :)

Ne znam koliko dugo nisi igrao, generalno su postali mnogo smeliji u dizajnu abilitija i heroja (mnogi heroji su dobili rework, u principu to su ti heroji idalje, samo sto su sada ono sto je trebalo da budu tada :) ).

 

Link to comment
Share on other sites

znači skreću hots u domenu "hardcore" mobe u odnosu na početak? deluje mi da sad više "ispadi" nisu tako tolerisani kao što su bili do sada - pričali smo o tome. kad u doti ne budeš oprezan, sigurno si mrtav. hots je tu dosta praštao upravo zato što heroji nisu imali (naizgled) dominantan uticaj, posebno 1na1. ako su to promenili, dosta su izmenili sistem.

Link to comment
Share on other sites

Ilidan recimo vise ne secka u prazno :) Kao da se vise ne plase snage pojedinacnog heroja. Iako recimo heroji nemaju 500% critical damage, niti da 1 heroj moze sam da pobedi trojicu, postoje heroji sa kojima se osecas da si ih sam sve pobio. :) Mnogi abilitiji sada nemaju fiksni cd, nego ako pogodis cd ti se smanjuje, ili imas pravo na jos jedan burst u narednih par sekundi for free, mnogi abilitiji rade "po ucinku".

Idalje vazi da smrti u pocetku ne kostaju, ali kako vreme odmice sve su skuplje, na kraju mogu ekipu da kostaju i partije, bez obzira u koliko ste dobroj poziciji bili pe toga. Medjutim, katapulti sada direktno napadaju core kada se nadju ispred njega (ne gadjaju svaki minion wave koji spawnuje ispred njih), tako da nije bas ni da jedan izgubljen fajt na kraju znaci 100% siguran poraz iako ste vodili celu partiju (odnosno lako moze da se desi da taj fajt bude 5 vs 4 za vas jer neki njihov mora da se vrati da brani core i sl) - ipak ima osecaja da ste izgradili poziciju za tu celu partiju ako im zjapi rupa. Ili ako je partija tvrda, probas nekako da im napravis rupu.

Nikada Heroes of the Storm nece da bude 100% hardcore moba (to je hero brawler, ne proseravam se, pocinjem da shvatam sta time hoce da kazu - jednostavno fokus je na drugim stvarima, ali je sustina moba zanra tu). Recimo prepoznas lol igraca, ubija minione u jednoj liniji, a ne shvata da ubijanje miniona ovde ne zahteva nikakav skill, i da je poenta u rotacijama dok minione ubijas usput (a sto bolje rotiras, vise ces i srca skupiti, i brze ces odraditi odredjene quest talente)....

Sve u svemu hots nikada nece biti "hardcore" na dota nacin, ali da je igra dobila na dubini u odnosu na pre 6-7 meseci, dobila je. Samo je fora da ljudi skontaju da to nije lite/pojednostavljena dota - ne vezano da li je laka 'igrica' za ucenje i sve, hots nije okrnjena verzija dote, bukvalno kada bi ubacili i jedan dota "zastitni znak", smorili bi igru, ubili bi ritam.

 

Jednostavno, druge stvari se nagradjuju u HotS-u, likovi rade nesto sto bi se mozda nagradilo u LoL-u, i onda ostaju bez nagrade i igra ih frustrira i posle pricaju da osecaju da hotsu nesto fali.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, SerbCommando said:

Medjutim, katapulti sada direktno napadaju core kada se nadju ispred njega (ne gadjaju svaki minion wave koji spawnuje ispred njih), t

ovo nisam imao pojma da su ubacili, vrlo zanimljiva promena.

8 hours ago, SerbCommando said:

Sve u svemu hots nikada nece biti "hardcore" na dota nacin, ali da je igra dobila na dubini u odnosu na pre 6-7 meseci, dobila je. Samo je fora da ljudi skontaju da to nije lite/pojednostavljena dota - ne vezano da li je laka 'igrica' za ucenje i sve, hots nije okrnjena verzija dote, bukvalno kada bi ubacili i jedan dota "zastitni znak", smorili bi igru, ubili bi ritam.

Vidim da pokušavaju da stalno nešto promene i izmene, na blizz način, ali nekako imam utisak da kod HotSa to baš menjaju "drastično" u odnosu na svoje druge naslove. Evidentno ni sami nisu našli neku formulu koja zadovoljava ono što žele da postignu.

Link to comment
Share on other sites

Odlučih da isprobam HotS posle ove naše priče, i ništa se nije promenilo :))

Uzeo trejserku, ajd' da vidim na šta liči, igrali smo cursed hollow tačno 33 minuta, doterali smo im core na 4% i uspeli smo da izgubimo :)))

Ključ je bio u Zagari koja nema pojma gde je, ali me ona nije toliko nervirala koliko Kerigan koja sve vreme kenja kako drugi ne znaju da igraju :)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lucky said:

Vidim da pokušavaju da stalno nešto promene i izmene, na blizz način, ali nekako imam utisak da kod HotSa to baš menjaju "drastično" u odnosu na svoje druge naslove. Evidentno ni sami nisu našli neku formulu koja zadovoljava ono što žele da postignu.

Da, bas to. Ako bih morao blizzard da opisem u jednoj reci to je UPORNOST.

Napravili hots, i ne kazu jbg sta je tu je, daj da bacimo par patcha, izbalansiramo op heroje i idemo na sledecu igru.

Oni ce da patchuju hots do sudnjega dana, nije proslo evo ni godinu dana, oni vec rade rework herojima, izbacuju nove mape, menjaju gameplay (recimo jako dobro koriste podatke, kad nesto zamisle tacno znaju sta treba da promene da to postignu), ubacili quest talente... Ali upravo to sto ti kazes, nisu pronasli konacnu formulu, i terace patcheve dok je ne pronadju... Imaju oni ambicije sa hotsom, i nece se smiriti dok "velika dvojka", ne postane "velika trojka",

 

.

Link to comment
Share on other sites

Moja neka procena je da ce od Arena moda krenuti sa malo agresivnijim marketingom hots-a (dolazi nova generacija naslova na slicnom principu, brza timska sibanja, tipa battlerite, mxm), trenutno hots deluje iz drugog plana, fazon mesto gde se skupljaju fanovi... I verovatno nece ulagati u direktni marketing dok "to ne bude to",

Edited by SerbCommando
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, SerbCommando said:

Oni ce da patchuju hots do sudnjega dana, nije proslo evo ni godinu dana, oni vec rade rework herojima, izbacuju nove mape, menjaju gameplay (recimo jako dobro koriste podatke, kad nesto zamisle tacno znaju sta treba da promene da to postignu), ubacili quest talente... Ali upravo to sto ti kazes, nisu pronasli konacnu formulu, i terace patcheve dok je ne pronadju... Imaju oni ambicije sa hotsom, i nece se smiriti dok "velika dvojka", ne postane "velika trojka",

nije samo pitanje ambicija nego i keša - nema puno studija taj vid kredibiliteta i "zaleđine" i kod investitora i igrača kao blizzard a drugo imaju dovoljno para iovako da mogu da se zezaju. Zbog toga i mogu da dopuste sebi da od fejl proizvoda naprave nešto što radi - HotS u startu da je bio od strane nekog drugog publishera odavno bi verovatno bio ugašen. Oni ne samo da ga vrte i sređuju i šta god, već i ulažu keš u turnire.

5 hours ago, SerbCommando said:

Moja neka procena je da ce od Arena moda krenuti sa malo agresivnijim marketingom hots-a (dolazi nova generacija naslova na slicnom principu, brza timska sibanja, tipa battlerite, mxm), trenutno hots deluje iz drugog plana, fazon mesto gde se skupljaju fanovi... I verovatno nece ulagati u direktni marketing dok "to ne bude to",

Battlerite će biti zanimljiva ozbiljna konkurencija. I ja jedva čekam da vidim to u praksi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...