Nova izdanja

Iggy Pop - Post Pop Depression

Album nastao u saradnji sa Josh Homme-om i bubnjarem Arctic Monkeys. Vidi se QOTSa koren u muzici ali Iggy mi je iskanalisao u potpunosti Bowie-a i pomalo Lue Reed-a (pored svog standardnog fazona). Malo melanholican album sa dosta kontemplacija o smrti i depresiji. 

Ne mogu da prestanem da slusam Sunday i Paraguay zbog fantasticnih rifova.

• 5 weeks later...

Verovatno ste već upoznati, novi Radiohead - A moon shaped pool, odličan je, kao i novi Caribou, sjajan kao i uvek!

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

• 1 month later...

1469902493_folder.jpg

Cover je malo Kanje Vest, ali ignorišite to :)

This album was originally to be dedicated to Paul Lee who was the major producer. Upon my receipt of the final mix, Paul met his untimely death and the plan for this release, which was based on his expertise and contacts, was diverted. The recording never was picked up for release and remained in the can (or in my closet as it were) since 1998. Since that time, many of the people instrumental in this project have passed on. Bob Greenlee the owner/operator of Kingsnake Records, the sleepy blues label based out of Sanford, Florida, helped with the project using his studio, songwriting skills and musical ability has since passed away. Ace Moreland and Warren King, two fine musicians in their own right, engineered and performed the technical aspects as well as backing with rhythm guitar and vocals. These two men have passed on too. The final straw was the untimely death of one of the great modern bluesmen, Michael Burks. So, there is sweetness and sadness involved in finally getting this record where it deserves to be, in the hands of those who loved Michael of which there are thousands. Many recordings remain timeless and in my opinion, this one stands the test of time. Many thanks to those who have helped along the way to make this recording including: Lance Womack and Vernon Allgood (my brothers in blues), Keith Abel (for believing), Bobbie Burks and Sonja Greenlee (for helping dot the i’s and cross the t’s). I am especially grateful for the late Brenda Harris for supporting the vision. 

Wightman Harris

• 4 weeks later...

Нови Glass Animals, ако вам се допао први албум, скините нови, на пола сам песама и делује све океј : )

Текстови на овом албуму су ствари које су им причали фанови, њихове животне приче и исповести, које су почели да снимају када су добили идеју да нови албум може бити прича о другима, а не њима.

• 3 weeks later...

nisam hteo da komentarišem odmah, ali evo slušam ovih par dana od kad je izašao, i mogu reći da je meni ovo korak unazad u odnosu na prethodni album, ovo mi je bukvalno muzika za "u pozadini dok radim nešto", ali ništa više od toga, jako generično i isto nekako... a i generalno mislim da je Tycho malo overhajpovan, iako je ok, ali daleko od toga da može da se poredi sa BoC (sa kojim ga često porede).

• 3 months later...
20 hours ago, marks said:

i the xx izbaciše novi album danas, prosek :<

Значи ништа се није променило : )
Мени је The xx прехајпован пројекат, лансирали су се са Intro песмом и добили незаслужени статус. Ако ниси слушао Jamie xx-ов соло рад, обавезно.

• 8 months later...

Carbon Based Lifeforms - Derelicts

Бојао сам се да овај албум не буде представник фазе креативног пада након низа добрих издања, али на сву срећу није. Још један добар албум сјајног psybient дуа

• 1 month later...

Jel ovaj topic pravo mesto za pitanje: "Da li je još neko odslusao novi album U2 i šta mislite o njemu?"

juče sam u SNLu čuo dve pesme i one mi deluju prazne svega sem politickog populizma, tako da nisam imao želju da pojurim full album na netu...