Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
39 minutes ago, Junkie said:

Da da, tačno ima svako podsvesno neki odnos "čuje se" i "ide brzo", pa deluje smešno kada su jako van proporcije.

pa da 🙂 nekako je totalno apsurdno da kad čuješ kao namunjen motor/auspuh i sad očekuješ Lambo okreneš se a ono mali polo 🙂 

na stranu sama lokacija ono uska ulica sa pet ležećih i to 🙂

Link to comment
Share on other sites

Čuo sam ovo na radiju ali zaboravih da proverim o čemu se radi i evo o čemu se radi (između ostalog):

Quote

 

Vlada Srbije usvojila je sredinom decembra Program zaštite vazduha u Republici Srbiji od 2022. do 2030. godine sa akcionim planom, a među merama i aktivnostima koje će se sprovoditi u narednom periodu u cilju poboljšanja kvaliteta vazduha našli su se i finansijski podsticaji za zamenu najstarijih dizel vozila novijim, koja manje zagađuju životnu sredinu.

Za realizaciju planova iz ovog strateškog dokumenta najavljena su ulaganja od 2,6 milijardi evra, od kojih je 102 miliona evra namenjeno za obnovu voznog parka otpremanjem najstarijih putničkih vozila, lakih teretnih vozila, kao i autobusa, u centre za reciklažu.

Kako se navodi u Programu zaštite vazduha, podsticaji za nabavku ekološki čistijih vozila iznosiće 2.100 evra za kupovinu putničkog automobila, 2.500 evra za kupovinu lakih teretnih vozila (kamioni čija najveća dozvoljena masa ne prelazi 12 tona) i 2.900 evra za kupovinu autobusa.

Naglašeno je da finansijski podsticaji pokrivaju 35 odsto troškova nabavke polovnih Euro 6 ili Euro VI vozila.

U programu je takođe objašnjeno da mera za dodatnu obnovu voznog parka putem finansijskih podsticaja za otpremanje najstarijih Euro 1, 2 i 3 dizel putničkih vozila i teretnih vozila (izuzev N3) i Euro I, II i II dizel autobusa u reciklažne centre ima za cilj smanjenje emisija, naročito PM čestica, uklanjanjem najstarijih vozila iz drumskog saobraćaja, koja su uglavnom u skladu sa znatno nižim standardima zaštite životne sredine.

 

a evo i malo blama:

Quote

Podsetimo, Srbija je jedina država u regionu u kojoj je i dalje dozvoljen uvoz automobila koji ispunjavaju Euro 3 normu. Naime, u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Severnoj Makedoniji i Crnoj Gori važeća ekološka norma je Euro 5.

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dovlagsi said:

pff automatik, pa to je za zapadne pedere, ocu ja da vozim njega a ne on mene, ocu da osetim transmisiju 

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Dule_smor said:

Trebalo je ovo da uzmem umesto A7 :c

realno bi bio pravi doktor!

14 hours ago, dovlagsi said:

može!

nikad mi nije bilo jasno doduše što kao stave zadnju klupu tj. sedišta, kao da tu iko može da sedne 🙂

Link to comment
Share on other sites

On 1/27/2023 at 8:47 PM, dovlagsi said:

au kako je gadan

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Mislim da dodatni momenat daje ova svetla koža enterijera. 

Nekako ona baš čudno "ostari" u većini automobila. Kad je nova još i ima neki izgled, ali čim prođu neke godine dobije tu neku specifičnu nijansu i izliže se nekako loše, baš deluje pohabano.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...