Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

On 9/2/2021 at 4:14 PM, Sting said:

1.0 [roflmao]

1.0 za dustera i daš 15k za auto koji je do pre x godina koštao tipa 8000 evra.

19 hours ago, killYg0r said:

Mada su verovatno i pitali sve zene koje ga voze!

ja ne znam dal' ima neki muškarac da vozi juke. Kao i fiću ... već tri dana za redom mi inače "izleće" fićom po raznim ulicama neka Tijana Ajfon (bukvalno izgleda kao ona) svaki put priča telefonom (ajfon sa zlatnom nekom maskom sa dijamantima) i ne zna 'de se nalazi.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Lucky said:

1.0 za dustera i daš 15k za auto koji je do pre x godina koštao tipa 8000 evra.

ja ne znam dal' ima neki muškarac da vozi juke. Kao i fiću ... već tri dana za redom mi inače "izleće" fićom po raznim ulicama neka Tijana Ajfon (bukvalno izgleda kao ona) svaki put priča telefonom (ajfon sa zlatnom nekom maskom sa dijamantima) i ne zna 'de se nalazi.

Laki, shit is getting wierd, jel sam pod prismotrom zbog necega? [smajli2]

Screenshot_20210903-172120_Chrome.jpg

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Lucky said:

nemo' da brineš SIGURAN SI!

Rece on sa josh jednim kvoutom. Ok onda, The Quote Wars have begun!

P.S.

Izvinjavam se ostalima na spamu, malo mi je dosadno bilo 😋

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2021 at 4:58 PM, Lucky said:

ja ne znam dal' ima neki muškarac da vozi juke. Kao i fiću ... već tri dana za redom mi inače "izleće" fićom po raznim ulicama neka Tijana Ajfon (bukvalno izgleda kao ona) svaki put priča telefonom (ajfon sa zlatnom nekom maskom sa dijamantima) i ne zna 'de se nalazi.

A i dalje vise od polovine debila drzi telefon u ruci iako imaju bluetooth

2 hours ago, dovlagsi said:

Da se vratimo na temu - što se ljudi i dalje krste kad vide moderne motore sa 1000 kubika? Ono, kad vidis motor 2.0 da ima 200 konja to nije čudno, al kad vidiš da 1.0 ima 100 konja onda jeste? Ne kapiram? 

Sa Corsom 1.4 i 100 KS ne mogu da preteknem nekom na autoputu, bez da napravim kalkulaciju i prekrstim se pre toga.

Ovo je veci auto sa manjim motorom.

Ne znam kako ima logike ikakve, sem da ga vozis do 50 u gradu i da mislis da imas optimalan auto

Link to comment
Share on other sites

Šta ima da se krstis kad pretičeš nekog na autoputu? :)))

Druga stvar - Nissan Juke je bukvalno Clio/Corsa, nit je značajno veći nit teži. E sad ta tvoja 1.4 100ks Corsa bi isto tako trebalo da je turbo ako nisam nešto pomešao sa ~200Nm obrtnog momenta, te ostaje pitanje kako sa time imaš problem prilikom preticanja? Ovo što si ti opisao sam ja radio sa 1.2 Fabiom od 60KS I 112Nm obrtnog momenta, to je dosta drugačije.

Ne znam tačno kako voziš ali meni svi ovi moderni turbo benzinci rade sasvim ok i na otvorenom, pri čemu vozim 1.2 Qashqai a žena ima 0.9 Clio. I pre toga jesam godinama vozilo dizela, i znam da može povuče bolje, ali daleko od toga da je ovo loše...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

verovatno nije vozio atmo benzinca sa malom kubikažom da vidi šta je kad kreneš da pretičeš pa se makneš iz zavetrine a auto ne ide preko 120 😄

meni sa 1.2 90ks nije nikada bila frka oko preticanja na autoputu, pre ovog sam vozio 2.5 dizela i razlika je skoro neprimetna što si tiče vožnje do 160km/h. jedino gde mi nije ok auto je regionalni put, uzbrdo, taman kad je izmedju brzina.. tu se vidi da fali obrnog momenta. I preticanje na dotičnom regionalnom gde moram iz pete u treću ako idem recimo 70 i hoću da preteknem.

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, killYg0r said:

A i dalje vise od polovine debila drzi telefon u ruci iako imaju bluetooth

3 hours ago, dovlagsi said:

apsolutno i meni nejasno, svi u novim bembarama i to, plus onako drže napred ispred sebe kao valjda da im ne zrači!

1 hour ago, Zwerko said:

Ne znam tačno kako voziš ali meni svi ovi moderni turbo benzinci rade sasvim ok i na otvorenom, pri čemu vozim 1.2 Qashqai a žena ima 0.9 Clio. I pre toga jesam godinama vozilo dizela, i znam da može povuče bolje, ali daleko od toga da je ovo loše...

šta bi, alfa otišla u smeće? :))

5 minutes ago, Junkie said:

verovatno nije vozio atmo benzinca sa malom kubikažom da vidi šta je kad kreneš da pretičeš pa se makneš iz zavetrine a auto ne ide preko 120 😄

 

nemam te probleme, smart ne može preko 120 na autoputu svakako :)) dizelaš prošli jedva dođe do 120, ovaj novi benzin stigne dotle lakše, ali tu mu je cap :))

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Lucky said:

šta bi, alfa otišla u smeće? :))

Ma još pred koronu smo uradili taj switch, zaključeno da nema logike ulagati u auto star skoro 20 godina, ali je udomljen i dalje šljaka fino tako da sam ja jedan od retkih kojima je Alfa ispala kul auto. Suštinski jedina zamerka koju imam na Alfu 147 je visoka potrošnja, ali je zato dokaz da atmosferski benzinac od 105KS može da vuče odlično :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Jeste turbo i 4 cilindra, poslednja generacija motora pre 3 cilindra kao jedine opcije.

Moguce je i da je subjektivni osecaj, sobizrom da sam prvo vozio Saab Turbo benzin, C4 1.6 dizel klasiku pa onda ovo 🙂

U svakom slucaju mi treba down shift makar -2 brzine. i da pritisnem jako da bi se nesto dogodilo, a i tad mogu gledam ubrzanje kilometar na sat po kilometar.

Nije Juke jedini primer, ima vecih sa 3 cilindra, 999 - 1200 kubika i ~100 ks ali to sto tesite sebe jer ste ih kupili ne znaci da su performantni i predvidjeni da se voze 130 + na AP : D

Mislite da je Mazda blesava sto im svaki model (sem dvojke) ima 1999 ili 2499? Retki su koji su ostali da prave kola posteno, da mogu da traju brda godina i da rade rastereceno

Link to comment
Share on other sites

On 9/4/2021 at 5:57 PM, dovlagsi said:

Da se vratimo na temu - što se ljudi i dalje krste kad vide moderne motore sa 1000 kubika? Ono, kad vidis motor 2.0 da ima 200 konja to nije čudno, al kad vidiš da 1.0 ima 100 konja onda jeste? Ne kapiram? 

Vozio sam te 1.0 motore i iz iskustva mi se cini da su sranje. Glavni razlog je shto nemaju snage da povuku i ne znam shto ih prave uopshte. Opet, nubara sam shto se tice kola, zaista ne pratim industriju ali se npr posebno dobro secam jednog 1.0 Klia koga sam vozio. Bukvalno mi nije bilo jasno zashto to rade. Verovatno je to za vozace koji ce samo po gradu se voziti polako. 

Koji sam influrnser, bacio sam klasican #trol od 3 karaktera i nastala cela rasprava 🤣

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Ne secam se, mora da je bio taj neki najloshiji govno motor. A nije da se neshto kao lozim, vozio sam 1.2 corsa benzinac turbo godinama, kul mi je bio samo isto morash malo da akumilirash brzinu ako hocesh da prestizesh brzo 😛

obligatori Laki kvout #TQW

21 hours ago, Lucky said:

apsolutno i meni nejasno, svi u novim bembarama i to, plus onako drže napred ispred sebe kao valjda da im ne zrači!

šta bi, alfa otišla u smeće? :))

nemam te probleme, smart ne može preko 120 na autoputu svakako :)) dizelaš prošli jedva dođe do 120, ovaj novi benzin stigne dotle lakše, ali tu mu je cap :))

Samo te citam 🤓

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, killYg0r said:

Jeste turbo i 4 cilindra, poslednja generacija motora pre 3 cilindra kao jedine opcije.

Moguce je i da je subjektivni osecaj, sobizrom da sam prvo vozio Saab Turbo benzin, C4 1.6 dizel klasiku pa onda ovo 🙂

 U svakom slucaju mi treba down shift makar -2 brzine. i da pritisnem jako da bi se nesto dogodilo, a i tad mogu gledam ubrzanje kilometar na sat po kilometar.

 Nije Juke jedini primer, ima vecih sa 3 cilindra, 999 - 1200 kubika i ~100 ks ali to sto tesite sebe jer ste ih kupili ne znaci da su performantni i predvidjeni da se voze 130 + na AP : D

Mislite da je Mazda blesava sto im svaki model (sem dvojke) ima 1999 ili 2499? Retki su koji su ostali da prave kola posteno, da mogu da traju brda godina i da rade rastereceno

Pa nisi sigurno vozio dizel klasiku jer ti je dizel klasika nešto bez turbo punjača, tipa kod VW SDI motori, mislim da su oni poslednji bili ostali od toga. A to ide vuče baš baš loše :) za današnje pojmove. 

Naravno pitanje je šta ko očekuje od automobila, ako očekuješ trkalicu onda nećeš kupovati turbo motor od jednog litra, ali ćeš u današnje vreme opet kupovati turbo motor od na primer 2 litra. 

E sad konačno dolazimo do priče dugotrajnosti, rasterećenosti, malim turbo motorima koji će da riknu odmah i slično. Ford je svoj 1.0 EcoBoost izbacio nešto tipa 2012. godine, dakle skoro pre deceniju, a on mi je bio među prvima koji su išli sa baš tako malom kubikažom, pa opet ne vidim da su otpadi puni školjki od 1.0 Fiesti kojima je otišao motor pa ne znaju ljudi šta će s njima (ako izuzmemo fail sa kombinacijom sa PowerShift menjačem ali to je druga stvar). Hoću da kažem da polako prosto vreme i eksploatacija demantuju inicijalno razmišljanje kako su to "nasvirani motori koji neće izdržati ni 100k km". Drugo odavno već živimo u poprilično potrošačkom društvu vezano za sve pa i za kola - retko ko (osim Srbina koji kupuje polovnog dizela koga je vozila baba u Švajcarskoj), očekuje da će isti auto zapravo voziti 200-300 ili 500k km. Ja sam Focusa vozio 9 godina i za to vreme prešao 180k km s njime, siguran sam da će taj rasterećeni dizel motor moži da izdrži tipa 500k km uz ok održavanje, nisam ga prodao zato što je motor otišao, nego zato što je počelo da me zeza gomila malih sitnica na automobilu starom skoro 10 godina... Ako neko očekuje da ima Golfa 2 u koji će da sipa lož ulje ili zejtin i da mu pređe 300k km ne verujem da će to naći ni u Mazdi od 2500 kubika... 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dovlagsi said:

1.0 turbo motori su bolji od atmosferskih 1.2 ili 1.4 i zato postoje. Laganiji su, manje troše uglavnom i imaju više obrtnog momenta. A ako je nekome spor, najčešće bude i jačih motora u ponudi za isti auto jel. 

Eto nisam imao pojma ali svaki dan covek nauci neshto novo. Nisam sarkastican vec ozbiljno to mislim 🙂

Nego kakvo je mishljenje o necemu ovakom npr https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18638166/renault-megane-20t?ref=search-normal&position_ref=22

Gledao sam da uzmem neki jeftiniji kabriolet za sprdnju cisto ono da predupredim krizu srednjih godina 🙃

Edited by Sting

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...