Jump to content

Koji auto da kupim


Neptune

Recommended Posts

Zasto benzinac? Nemam neki specijalan razlog, subjektivno realno. Ali kako se ne razumem nesto najbolje u kola zato sam i dosao i ovde da se raspitam. Imam li nesto jos posebno sto bih mogao da pogledam vezano za A3 i TDI motor? 

Sto se bmw 1 tice, tu me smara taj zadnji pogon. 

Mazda 3 je definitivno prelep auto, malo mi deluje skucenije nego A3 recimo (vozio sam se u oba) sto moze da prevagne zbog moje visine.

 

 

 

Um caruje, Dundo Maroje!

 

click me

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, alfa said:

Zasto benzinac? Nemam neki specijalan razlog, subjektivno realno. Ali kako se ne razumem nesto najbolje u kola zato sam i dosao i ovde da se raspitam. Imam li nesto jos posebno sto bih mogao da pogledam vezano za A3 i TDI motor? 

Sto se bmw 1 tice, tu me smara taj zadnji pogon. 

Mazda 3 je definitivno prelep auto, malo mi deluje skucenije nego A3 recimo (vozio sam se u oba) sto moze da prevagne zbog moje visine.

A3 sa 2,0 tdi, evridej ol d vej. nađi samo nekog proverenog, ili bar auto kuću na najboljem glasu 👍

bmw 1 je zabavan auto, baš zbog rwd. meni ružan u pm doduše 

mazda 3 je prespora po svakom kriterijumu, al realno u soul red crvenoj najlepši auto u klasi. 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Verujem da se vec negde pricalo o tome (ako je tako) ne zamerite mi sto cu ponovo da pitam: kakvo misljenje imate od motorima sa 3 cilindra? Sada skoro svi prelaze na njih, pa me zanima koje su prednosti a koje mane? Stvarno sam cuo/procitao razne stvari, od toga da nisu pouzdani, da ne mogu da predju 150-200k km, da su bucni, ne mogu da povuku itd... Uzeti novi auto, 3 cilindra i turbo benzinac recimo - da li je to ok (verujem da kod njega problem eventualno moze da bude buka)? Ispravite me ako gresim 🙂

Link to comment
Share on other sites

Mojoj ženi smo uzeli Clia sa 3 cilindra, 0.9L 90KS, polovnog sa oko 90k km na satu. Bučniji jeste, prosto štekće motor, pogotovu na nižim obrtajima, rekao bih čak jednako bučan ako ne i bučniji od dizela. Probao sam bio i 1.0 Fiestu sa sličnim motorom, sličan je i zvuk. S druge strane auto zaista leti kako ide i tu nema spora, bukvalno je najživahniji mali auto koji sam vozio (uz ogradu da nisam vozio nikakve Abarth, RS, GTI i ostale baš sportske verzije). Tako da to da ne mogu da povuku nema veze s životom, naravno na primeru malog auta, ne znam šta bi se desilo da ga staviš da vuče Talismana ili tako nešto. 

E sad koliko može da pređe na to pitanje mislim da niko nema odgovor 🙂 moja logika je bila da je nama to drugi auto u porodici i ona relativno malo prelazi godišnje tako da će do 150k km pređenih da stigne fazon za 10 godina 😄 Recimo tu 1.0 Fiestu nisam uzeo jer je bila sa automatskim menjačem pa mi je majstor rekao da su tu sjebali uparivanje motora i menjača i da kreću da crkavaju oko 110-120k km, ali da sam trocilidarski 1.0 motor po sebi nije sporan i da mu se ok pokazao i u Fiestama i u Focusima. 

Konačno dolazimo do toga da li je ok da ga kupiš novog i da li će moći da pređe 150-200k km. Moje mišljenje je da svaki nov auto kupljen uz dobro i redovno održavanje kod jednog i poznatog vlasnika može da pređe bar 200k ako nema baš neku fabričku grešku. Drugo pitanje je vremenskog perioda za koji ćeš preći tih 150-200k km, ako prelaziš godišnje 15-20k to ti je 10 godina i tada ćeš svakako već razmišljati da promeniš auto pa da ti je ovaj i u tip top stanju. Sa druge strane ako godišnje prelaziš više od 20k km verovatno ima više smisla razmišljati o dizelu. 

E sad tu samo moram još da napomenem da je moje iskustvo sa trocilidarskim motorima u domenu malih auta, nemam pojma kako se ponaša u Volvo XC40 na primer. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Više je do vlasnika nego do broja cilindara. Mene više brinu ovi što kupe četiri cilindra ganc nov pa odmah isteraju na autoput i narihtaju do kraja, ŠTA KURAC RAZRAĐIVANJE MOTORA, NIJE ON MENE KUPIO NEGO JA NJEGA. Onda ga akaju pet godina ko zadružnog konja, prodaju ga kao "održavan u ovlašćenom servisu, sve radi, samo ulje i filteri menjani", sledeći vlasnik skonta da motor troši duplo više ulja od specifikacije i da je ceo trap za zamenu.

  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/25/2021 at 8:44 AM, fuse.buca said:

Verujem da se vec negde pricalo o tome (ako je tako) ne zamerite mi sto cu ponovo da pitam: kakvo misljenje imate od motorima sa 3 cilindra? Sada skoro svi prelaze na njih, pa me zanima koje su prednosti a koje mane? Stvarno sam cuo/procitao razne stvari, od toga da nisu pouzdani, da ne mogu da predju 150-200k km, da su bucni, ne mogu da povuku itd... Uzeti novi auto, 3 cilindra i turbo benzinac recimo - da li je to ok (verujem da kod njega problem eventualno moze da bude buka)? Ispravite me ako gresim 🙂

ja nemam pojma dal' se važi jer je u pitanju Corsa C sad već matora, ali u domenu prelaska KM nemaj brige, u domenu snage, kad uključiš klimu oseti se razlika :)) ovako može da ide.

Link to comment
Share on other sites

On 2/18/2020 at 5:27 PM, manson said:

Novi 208, kreće od 15K

https://peugeot.rs/media/showrooms/208/cenovnik208.pdf

Ne znam, da li to i dalje sirotinja priča iz mene, ali za 15K auto ove klase, mislim da bi ipak trebalo da idu i podizači pozadi, eventualno automatska klima i alu filme, i motor od nekih 90-100ks.

Ili samo golfa da ti posalju umesto 208ice 😄

Born in trust sentenced to dust born in sin come on in

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Lucky said:

ja nemam pojma dal' se važi jer je u pitanju Corsa C sad već matora, ali u domenu prelaska KM nemaj brige, u domenu snage, kad uključiš klimu oseti se razlika :)) ovako može da ide.

pitao čovek za turbo trocilindraše, pošto nove uglavnom nemaš da nisu turbo... tu je zaista upitna ukupna km jbg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

On 3/28/2021 at 12:09 AM, dovlagsi said:

pitao čovek za turbo trocilindraše, pošto nove uglavnom nemaš da nisu turbo... tu je zaista upitna ukupna km jbg

Sve je to uvek mačka u džaku nekakva ... evo baš juče kaže ortak vraćao se sa plan'ne i na pola puta krene Kaškai (2 god star) da radi sa "pola gasa", neće preko 60km/h 🙂 a bukvalno istu priču mi je neko ispričao baš isto za Kaškai ali tipa šest meseci nakon što ga je kupio, ne mogu sad da se setim ko. Tako da ono.

Link to comment
Share on other sites

Pu, pu, šta si se na mene navrz'o?!? 🙂

Elem, meni je nekako reper za te trocilindraše Fordov EcoBoost 1.0 jer mi se čini da je on najduže na tržištu. I sad kad ti pogledaš oglase ima i Fiesta i Focusa koji su prešli 150-180k km, čak ni cena nije manja od nekog tradicionalnog motora slične kilometraže. Jedino je pitanje koliko se prodaje... Eno jedan naš zajednički poznanik se kune u 1.0 EcoBoost u C-Max koji vozi sigurno jedno 6-7 godina. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Zwerko said:

Pu, pu, šta si se na mene navrz'o?!? 🙂

 

da te upozorim na vreme da se čuvaš!

6 hours ago, Zwerko said:

Eno jedan naš zajednički poznanik se kune u 1.0 EcoBoost u C-Max koji vozi sigurno jedno 6-7 godina. 

taj nije relevantan! on je već dve decenije pričao da je AMD bolji od intela. Doduše ajde u proteklih 4-5 je dočekao svojih pet minuta!

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, fuse.buca said:

Za taj EcoBoost motor sam i cuo i procitao dosta, svi ga hvale. Najbolji motor godine tipa nekih 6 godina bio. Hvala dobri ljudi, verujem da ako se uzme trocilindricni sa turbom da tu ne bi trebalo da bude problema...

javi na kraju na šta je pao izbor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...