Recommended Posts

Cenim da je ovo mod od koga mozemo za pocetak imati najvise benefita kao igraci u klanu, jer ne verujem da je realno da se za pocetak ucestvuje u clanwars dogadjajima gde se dobija zlato, ako nekad bude moguce jos bolje :) U svakom slucaju o cemu se tu radi? Sistem je vrlo jednostavan, lici na bilo koju real-time ili poteznu strategiju koju smo igrali. Prvo igramo "skirmishes" s drugim klanovima (random MM, kao i u random bitkama) u kojima osim srebra i xp-a zaradjujemo i novi resurs - industrial resources. Taj industrijski resurs se koristi za pravljenje strongholda, a u okviru njega dalje za pravljenje struktura koje zatim generisu nekakve rezerve. Kada se odluci da se koristi rezerva ona svim igracima u klanu u odredjenom vremenskom periodu daje neki bonus u bilo kojoj bitci - vise kredita, vise xp, vise crew xp itd. Poenta je da se industrijski resursi koriste za apgrejd zgrada u strongholdu i onda one proizvode bolji benefit koji traje duze vremena. Nisam uspeo da nadjem negde tacnu tabelu koliko je za koji lvl zgrade koji benefit i koliko dugo traje, ali cemo to vec morati da utvrdimo kroz igru. Poenta je da sto vise igramo te skirmishes u Strongholds modu dobijamo vise industrijskih resursa, pogotovu ako pobedjujemo i onda dalje radimo apgrejdove koji koriste celom klanu. 

 

E sad opisi deo po deo:

 

Skirmishes:

 

Podeljeni su u tri grupe: 

Medium division (Tier I-VI vehicles). Battles in 7x7 format. No restrictions on point value or vehicle type. The minimum number of players in detachment is 6.
Champion division (Tier I-VIII vehicles). Battles in 10x10 format. No restrictions on point value or vehicle type. The minimum number of players in detachment is 8.
Absolute division (Tier I-X vehicles). Battles in 15x15 format. No restrictions on point value or vehicle type. The minimum number of players in detachment is 12.
 
Ja mislim da je za pocetak najbolje da se igraju ove do tier 6 i 7v7, iz dva razloga - najlakse cemo skupiti 7 igraca u pocetku i drugo sto su tu realno najveci noobovi, a za pocetak ne bih se kladio na to da mozemo da pariramo ozbiljnim klanovima u t10 partijama, ako budemo mogli odlicno. Tehnicki moze da se igra i sa 6 igraca u timu, ali je problem sto smo onda automatski hendikepirani za jedno vozilo u startu. Treba imati u vidu da ovde nema maksimalnog tiera kao u clanwarsu, gde je npr 42 pa oni uzmu 5 tier8 vozila i dva tier1. Ovde svi mogu da budu maksimalnog tiera. 
 
U praksi je tim od 7 tier6 vozila sastavljen od 4-5 teskih tenkova i 2-3 mobilna igraca koji mogu da peglaju ostale. Najcesci heavy tenk je naravno KV-1S a ostali su uglavnom Hellcat, AMX 12t ili neki od mediuma tipa Cromwell, T34-85 i sl. Dakle pet njih se pegla dok ostali idu unaokolo, skautuju i pokusavaju da pridju njihovim heavy tenkovima s ledja ili sa strane. Moguce je koristiti i arty, ali koliko sam skontao najcesce je to FV304 jer je dosta pokretljiv. Mislim moguce je koristiti bilo koji tenk, nego ostaje pitanje sta je pametno :) Treba imati u vidu da su bitke 7v7, tako da na mapi ima dosta prostora, ne kao u random sudarima 15 na 15 sto moze biti i dobro i lose. Dobro jer nasi skauti mogu da se probiju na neki nebranjeni deo i da im zadju za ledja, a lose sto ako se ne postavimo dobro mogu oni lakse to isto nama da urade a onda smo gotovi. 
 
Industrijski resursi se dobijaju i u porazu, kao i krediti i xp u standardnim bitkama, ali otprilike u istoj srazmeri, tipa dobijamo pet puta vise ako pobedimo. 
 
Stronghold:
Osnovna gradjevina je stronghold, a kada se nakupi dovoljno industrijskih resursa onda se grade druge gradjevine koje rade razlicite stvari, evo pregleda onih koje su sada dostupne:
 
structures.jpg
 
Dakle ovaj na primer Tankdome pravi tu rezervu koja poboljsava XP svima u klanu tokom odredjenog vremena cak do 50% (to zavisi od levela na kome je ta gradjevina). Nama opet trebaju industrijski resursi da bi to napravili i onda kada je aktiviramo je svima u klanu do jaja i dobijaju vise xp (mozda je pametno to uklopiti s nekim specijalima pa traziti preko leba pogacu, ali dobro, dok stignemo dotle). 
 
Takodje je pitanje koliko dugo ta rezerva traje, a to opet zavisi od levela (nisam uspeo da nadjem jos uvek tabelarno). I rezervu ukljucuje komandir klana, sto sam u trenutnoj situaciji ja, ali bi to naravno uradili kada se svi dogovorimo. Tipa ako je nizeg levela verovatno traje fazon dva sata, a ako je viseg traje 2 dana (dakle nije trajno poboljsanje ni u kom slucaju). I opet, teraju te da igras skirmishes da bi dobijao vise resursa da bi imao vise rezervi da bi onda zaradjivao vise, sve se vrti u krug :)
 
Aj toliko za sada pa pitajte ako nesto interesuje. 
Edited by Zwerko

Share this post


Link to post
Share on other sites

ово звучи супер, нарочито из разлога што ја имам 3 тенка која би могла да се користе овде  [:D]

AMX 12t, Hellcat i FV304

Share this post


Link to post
Share on other sites

ништа без бар 4 КВ1 С.

 

Ја мислим да имам посаду у штеку, али немам пара да купим тенк  [:D]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja isto nakamčio jednog juče, posada u kurcu a i treba mi 10k exp za pucu :)

Ali zato mi je fv304 namunjen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igrao sam malo danas sa KV-1S, i ono, bez posade i rammera ovo je pakao, reload mi je sad nesto na 17 sekundi a nisani sto godina iako sam stavio jedan GLD koji sam imao u steku. Dakle KV moraju da budu nabudzeni, jer kapiram da svi ostali voze nabudzene, meni ce trebati bar par dana da ga sredim kako valja. Rammer cu da nabavim danas, samo moram da izgrindujem kes s mojom money making kombinacijom SP+T34, ali ce mi za posadu trebati malo vremena jer mi KV-1S nije elite, posto ima jebeni KV-13 sa njega koji naravno nikada nisam istrazio :(

 

Svakako treba da jos ljudi navatamo za klan, ako nam treba za 7v7 bitke kapiram da mora da nas ima bar 20ak iole aktivnih, jer jbg ja nisam mogao da igram sinoc, igrao sam jutros fazon u 6 ujutru, tad naravno nema nikoga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

T150 je u sustini prvi pik heavy tenka posle kv-1s, a s obzirom da deluje da ce od patcha 9.3 kv-1s, tj njegov naslednik na tier 6 Kv-85 biti znacajno oslabljen vrlo je moguce da ce se svi presaltati upravo na t-150. Ono sto je bitno jeste da gledaj da ga skroz istrazis i nabudzis u smislu posade. 

 

Generalno gledano svaki t6 tenk moze, samo je trenutno situacija u igri da su kv-1s i hellcatovi u kombinaciji najbolji. Glasine su da ce oba biti oslabljena u nekom od sledecih patcheva, tako da nista nije zakucano u kamenu. 

 

Edit: Ja sam svoj kv-1s skoro doveo do 100% posade, reload mi je sad malo ispod 14s, tako da je to vec prihvatljivo, samo da istrazim glupavi kv-13 pa da nabudzim perkove kao covek, ali je vec sad igriv. 

Edited by Zwerko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozes da gradis nista dok nemas industrijske resurse koje dobijas tako sto igras skirmishes u okviru Strongholds moda. 

 

Jel neko raspolozen za neko vikend igranje da definisemo neki termin kada vecini odgovara?

 

Edit: Ima nas trenutno na papiru 15, ali nas je mnogo manje svakodnevno u igri, ja sam najvise video troje u isto vreme :)

Edited by Zwerko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.