Jump to content

Saobraćajna nesreća - Novi Sad


Bahamut

Recommended Posts

prevoz braco, prevoz. Do airport sitija 73, 17, 18, 88....sta oces

Do blokova 95, 45, 73, tramvaji

A sad jos metro, pa ja ne vidim sto se bunite. Jadan onaj covek sa vama takvima

  • Haha (+1) 1
  • Downvote (-1) 3

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, f4ts0 said:

prevoz braco, prevoz. Do airport sitija 73, 17, 18, 88....sta oces

Do blokova 95, 45, 73, tramvaji

A sad jos metro, pa ja ne vidim sto se bunite. Jadan onaj covek sa vama takvima

Pazi, ja se donekle slažem s tobom da možda ne moraju baš svi kolima na posao, ALI! Činjenica jeste na primer da su duž te Milutina Milankovića izgradili gomilu poslovnih zgrada a da linije gradskog prevoza to nimalo ne prate, što je da kažem bilo najlakše da se uradi ali niko nije uradio 🙂 Na primer naspram Bloka 23 imaš tramvaje, to je ok, imaš ovamo ponešto u Omladinskih brigada (ali ne baš previše) i u ovoj ulici imaš samo par dosta opskurnih autobusa tipa 94 i 85 koji idu jednom u sto godina. Hoću reći već 20 godina se tu punom parom prave poslovne zgrade a bukvalno niko ne razmišlja da preusmeri par autobuskih linija, u najmanju ruku bi tuda morao da prolazi neki prevoz sa ozbiljnom frekvencijom reda veličine autobusa 16 ili 95. 

Mislim na stranu metro, to je kao aj baš komplikovano rešenje, ali je skoro pa neverovatno koliko ne brinu o tim nekim najosnovnijim promenama kretanja ljudi kada se izgradi 30ak poslovnih zgrada u nizu. 

  • Downvote (-1) 3

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Just now, Zwerko said:

Pazi, ja se donekle slažem s tobom da možda ne moraju baš svi kolima na posao, ALI! Činjenica jeste na primer da su duž te Milutina Milankovića izgradili gomilu poslovnih zgrada a da linije gradskog prevoza to nimalo ne prate, što je da kažem bilo najlakše da se uradi ali niko nije uradio 🙂 Na primer naspram Bloka 23 imaš tramvaje, to je ok, imaš ovamo ponešto u Omladinskih brigada (ali ne baš previše) i u ovoj ulici imaš samo par dosta opskurnih autobusa tipa 94 i 85 koji idu jednom u sto godina. Hoću reći već 20 godina se tu punom parom prave poslovne zgrade a bukvalno niko ne razmišlja da preusmeri par autobuskih linija, u najmanju ruku bi tuda morao da prolazi neki prevoz sa ozbiljnom frekvencijom reda veličine autobusa 16 ili 95. 

Mislim na stranu metro, to je kao aj baš komplikovano rešenje, ali je skoro pa neverovatno koliko ne brinu o tim nekim najosnovnijim promenama kretanja ljudi kada se izgradi 30ak poslovnih zgrada u nizu. 

I bez tih novih poslovnih zgrada je rastao broj automobila u tim blokovima, kao sto raste u svim delovima grada. Vlast (novi, stari, svi) nisu uradili nista da bi se situacija sprecila ili makar olaksala. Pravili su makete Beograda iz 1920-30.  na prostoru ravno preko puta Vera i Buvljaka (gde je sada NCR).

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Zwerko said:

Pazi, ja se donekle slažem s tobom da možda ne moraju baš svi kolima na posao, ALI! Činjenica jeste na primer da su duž te Milutina Milankovića izgradili gomilu poslovnih zgrada a da linije gradskog prevoza to nimalo ne prate, što je da kažem bilo najlakše da se uradi ali niko nije uradio 🙂 Na primer naspram Bloka 23 imaš tramvaje, to je ok, imaš ovamo ponešto u Omladinskih brigada (ali ne baš previše) i u ovoj ulici imaš samo par dosta opskurnih autobusa tipa 94 i 85 koji idu jednom u sto godina. Hoću reći već 20 godina se tu punom parom prave poslovne zgrade a bukvalno niko ne razmišlja da preusmeri par autobuskih linija, u najmanju ruku bi tuda morao da prolazi neki prevoz sa ozbiljnom frekvencijom reda veličine autobusa 16 ili 95. 

Mislim na stranu metro, to je kao aj baš komplikovano rešenje, ali je skoro pa neverovatno koliko ne brinu o tim nekim najosnovnijim promenama kretanja ljudi kada se izgradi 30ak poslovnih zgrada u nizu. 

peske malo, ajmo nogice/rukice \o/

  • Downvote (-1) 1

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Lucky said:

I onda tako čovek odluči da krene prevozom da ne bi išao kolima jer je grad preoptrećen u saobraćaju i dobiješ ovu Monti Pajton scenu:

Screenshot 2023-01-19 at 08.32.58.png

Carevi prokopali kanal dunav-tisa-dunav i stavili dva džaka peska i otišli gajbi.

naravno nema nikakve odgovornosti za ovo jbg zeznuli se ljudi :))

hahah, ovo se inače opet dogodilo jutros :)))

potpuno ista situacija, probao autobus da prođe i zaglavio se :)))

20 hours ago, FATA said:

Znas kako, ne donosim sud dok ne probam/vidim svojim ocima niti volim da pricam napamet pa tako i ovde. Trebala mi dodatna kinta, probao sam, video da nije za mene i vozim dalje. Dosta ljudi je bilo u redu, ali onaj mali procenat me nekada izbaci iz takta. No nisam prestao da vozim zbog ljudi kojima isporucujem koliko zbog bezobrazluka Wolta.

Sto se tice kafe iz CD nosio sam je nekoliko puta, ne samo na senjak... Ali nisam pamtio kome. Iz kafeterije nikad samo kafu. ali bilo je uz obrok

kapiram, ima smisla, svi ti "crowd" projekti su sve gori iz godine u godinu, posebno za nekoga ko baš ne bi da zapne nego onako ide na varijantu "normalnog" rada.

šteta za kafu, baš me zanimalo ko je spreman da poruči preko glovoa espreso na kuću :))

kad smo već u priči, JEL SE NEKO ŽALIO NA TEBE? PRIZNAJ FATO NAŠI SMO! :))

20 hours ago, FATA said:

Sve sam ja to uzeo u razmatranje, no ono sto nisam znao je da je svake 2 nedelje lopatanje odnosno primanje novih ljudi pa se posao razvodnjava.

pa dobro, uvek ima novih koji bi probali ali verujem da jednako veliki broj njih i ispadne, nemamo neograničen broj ljudi. znam po komšiluku jedno 5-6 koji su probali pa batalili, pa su to verovatno napunili neki novi ofc. doduše kao što smo već x puta pričali, vidim zapravo dosta novih vozača iz afrike i južne amerike 🙂 tako da je u tom smislu izbor definitivno proširen 🙂

20 hours ago, FATA said:

Videcu ako me nije izbacio iz price da se prebacim na motor ili elektriku. I

osim ako ne voziš smart dizel ili tako nešto ili na plin nema teorije da može da ti se isplati vožnja autom. 

električni bajs ili skuter definitivno. ali onda mene interesuje kako ovi što voze bajs uspeju da donesu stvari da se ne pretumbaju u onoj kutiji.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

električni bajs ili skuter definitivno. ali onda mene interesuje kako ovi što voze bajs uspeju da donesu stvari da se ne pretumbaju u onoj kutiji.

Naravno da se pretumbaju, aj sad su se i ovi što pakuju malo izveštili i prilagodili pakovanja tom vidu transporta ali je činjenica da se to solidno često dešava. Meni je najbolje bilo kad je bila neka akcija za Mek na Glovu i tipa Big Mek obrok bio nešto lupam 400 dinara, baš je bilo džaba. I neko to provali iz firme, ok, aj da jedemo Mek, poručimo dal 8 ili 9 komada, ne mogu da se setim. U svakom slučaju manje više sam burger i krompir, problem su one koka kole od pola litra, na kraju je to bio neki konvoj od 3-4 dostavljača na bajsevima koji su to sukcesivno doneli 😄 

41 minutes ago, f4ts0 said:

Sa druge strane, ja sam prilicno ubedjen da vanzemaljci naprave najbolji metro i sistem javnog prevoza (besplatnog) u bgd, da ce 90 posto ljudi, cak i sa ovog foruma reci "bmk da se guzvam sa bedinjom, idem kolima kao saw normalny swet"

Naravno, to i ja pričam - izgradnja metroa uopšte nije preduslov da se poboljšava javni prevoz u Beogradu i da se ljudi odvikavaju od korišćenja automobila. Sigurno bi pomoglo, ali samo po sebi ne rešava ništa. I onda se plašim da ćemo doći u 2030. godinu na primer, platili Kinezima 6 milijardi dolara u međuvremenu da nam naprave taj metro i bukvalno ista stvar kao danas 😞 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

...dobaci ez Igorey straight from Brisel, dok je merkao sledecu Merdzu kojom ce da poji bliskomuistocne migrante izduvnim gasovima.

41 minutes ago, f4ts0 said:

Evropski gradovi su napravljeni za ljude ne za autoe. Tako da i Beograd kao evropski grad ima isti problem. Novi beograd manje, ali neverovatna navala na nbgd je dovela do toga da i on poklekne.

Iz onoga sto svi mozemo da vidimo, ali ne mozemo svi da uocimo, jeste da se grad "razvijao" tako sto su (gradske) vlasti dozvoljavale gradnju svega sto je moglo da stavi parce kolaca u njihov licni dzep. Parking, ako se ne naplacuje, bice napravljen u simbolicnoj kolicini mesta, ispod stvarno potrebne mere jer nije profitabilan, stoga se niko ni ne cima da prisili investitore da ga izgrade.

Na unapredjenju postojeceg prostra za parkiranje se prakticno ni ne radi. Stavise, ex Vic Nacelnik je hteo da u spomenuti Bulevar Milutina Milankovica, u bloku 37, postavi joj jednu poslovnu zgradu, sto bi se i desilo, da se stanari nisu pobunili. Sve je dovoljno bilo propraceno u medijima, ako starijoj publici treba prelistavanje secanja.

 

Dakle, nije samo pojacana navala, nego prvo potpuni nemar za prostor i planiranje, i koncentrisanje objekata koji su cilj velikih dnevnih migracija.

Link to comment
Share on other sites

pa nemar i neplaniranje je problem, da, na nbgd. Ali ajmo cinjenice :

- doseljavaju se ljudi 
-otvaraju se firme
-raste standard, svaka mlada porodica oce dva autoa kao sav normalan svet.

Gde da stanu? gde? NBGD se raspada od broja vozila. Kod fontane gde zivim vise nema mesta da se prdne. Nema mesta gde za jos ljudi. A svi hoce.
Da, svako lapa, ali ako se prati urbanizam i plan i kako treba, gde ce ljudi, gde ce firme 😄

Kazes, van bgd, aaaa pa necu ja ko seljak da radim i zivim van bgd, ocu ko saw normalny swety

1 hour ago, Zwerko said:

 

Naravno, to i ja pričam - izgradnja metroa uopšte nije preduslov da se poboljšava javni prevoz u Beogradu 

Ne ne, ja tvrdim da je metro najjaca stvar ikada 😄 A ljudi ko ljudi, sta ces. Mada navike se menjaju

1 hour ago, Praso said:

...dobaci ez Igorey straight from Brisel, dok je merkao sledecu Merdzu kojom ce da poji bliskomuistocne migrante izduvnim gasovima.

 

Ovo je kul komentar, ali posto imam 21000 na cajgeru a vozim od septembra 2018, mislim da sam neprimenljiv na njega 😉

i sledeci je ofc full EV i nije merdzy 😞

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, f4ts0 said:

pa nemar i neplaniranje je problem, da, na nbgd. Ali ajmo cinjenice :

- doseljavaju se ljudi 
-otvaraju se firme
-raste standard, svaka mlada porodica oce dva autoa kao sav normalan svet.

Gde da stanu? gde? NBGD se raspada od broja vozila. Kod fontane gde zivim vise nema mesta da se prdne. Nema mesta gde za jos ljudi. A svi hoce.
Da, svako lapa, ali ako se prati urbanizam i plan i kako treba, gde ce ljudi, gde ce firme 😄

Poyy, komsija, ne treba da mi pricas o Fontani, znam jako dobro situaciju iz prve. I zato me cudi da ne uvidjas da se i dalje uguravaju maksimalno veliku (poslovnu) zgradu na svaku mogucu parcelu. Prodji iza Megatrenda, narocito tamo gde su srusili predratnu zgradu Ikarusa i digli novu stambenu sa garazom (a sta da radi onaj ko ne moze da kupi mesto u njoj?) ili onu umesto baraka pored suda (ista prica).

Ili deo iza Energoprojekta i Frankenstajnera, gde je fancy stanovati, ali ne i parkirati.

U Tosinom bunaru samo nicunove zgrade i svaka parcela mora da se maksimalno pretvori u visespratnicu, do ivice puta.  (Novog) Parkinga nema, makar ne javno dostupnog, besplatnog i neogranicenog.

Najjace je sto je ulica Heroja s Kosara zona, iako nema nijednog parking mesta u toj ulici. Ali vazno je da su se spremili za naplatu.

Kod Genexa dugo postoji prazna poljana, samo cekam sta ce na njoj da izgrade do same ivice kolovoza A parking do nje nezavrsen decenijama. I uceli su plavu zonu tu,, mozes da biras mesto u svako doba dana, a po okolnim blokovima  igla nema gde da padne. Pitam se, pitam - zasto?

U 38. bloku se odavno parkiraju na trotoaru unutar bloka, ali su se lepo dosetili gradski oci da naprave zonu na bul MM na ivici tog bloka i ubiraju parice. nedobog da doyvole javni, besplatni parking. Resili u Bul Zorana Djindjica parkiranje tako sto su iygradili mesta u sredini d merkatora do Sava centra, ali  - postalo zona, pa dobrim delom dana bleji prazan. A slobodan parking u okolnom blokovima umire od prenatrpanosti.

Plan je da presele neke fakultete pored FDU... Jbt, jos i to?

Dozvolili su da se Belvil izgradi sa veoma malo besplatnih parking mesta, pa kad narod nece da kupi privatna, onda ajmo ceo blok da bude zona - jer je guzva, verovali ili ne, surpisedpikachu.jpeg. I jos su zgrade nadzidjivali sa po tri sprata, a u garazama su prefarbavali parking mesta na manja, smanjivavsi ih i ukidavsi prostor za prolaz pesaka, samo da namaknu jos mesta koja ce da prodaju. Savadu/A blok su dozvolili, a slobodnog parkinga ima simbolicno. West 65 - treba li da pisem?

I an kraju svega - "lapali su", sirocici nasi, jer svi to rade, ali ajde da opalimo mere po stanovnistu, to je najlakse.

 

Ne kazem da nema odgovornosti na strani parkiraca, ali ovde ispade da je samo na toj strani problem, "sto svi hoce u isto vreme na isto mesto", dok drug akao da sve radi ispravno.

 

Kad ste posledji put videli neki novi, javni, besplatni parking?

Edited by Praso
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Praso said:

Kad ste posledji put videli neki novi, javni, besplatni parking?

Na Novom Beogradu pre 10 godina 🙂 

S druge strane ne bih se baš složio da zonski parking najviše problema pravi stanarima, čak bih pre rekao obrnuto - ti za nekih 400-500 dinara mesečno možeš da se parkiraš iole normalnije nego što si mogao pre uvođenja zone. Naravno ako si prijavljen da tu živiš, ako si podstanar ili nešto onda si u problemu. Ali najveći je problem zapravo ne za ljude koji žive nego koji dolaze na posao, pogotovu ako pričamo o Nbgd i novim zonama, zato Kili i pizdi. 

Takođe ne znam gde si video da parking po sredini Zorana Đinđića bleji prazan dobrim delom dana? Kad god dođem tu nešto u radno vreme je pakao za naći parking, bez obzira što je zona. I to od Bloka 30 do kraja Bloka 21, sve je puno. 

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

@Praso Besplatni javni parking, tesko da cemo to opet videti 😄

I da slazem se ja sa tobom, recimo rusenje zgrade ikarusa je meni za sud (preki), ali! Narod oce. Narod ima. Zgrada kod ikarusa je POTPUNO rasprodata, poslednji stanovi su letos (ostao bio jedan) otisli za 4000 po kvm, stan od >100 kvadrata. 
TO je suludo, ali ode, znaci ima para, svi oce tu, oce da se guraju kolima, nece prevozom, bahato, bahato, bahato. Sve bahato. 

Mladi ITevci su nekako obrazac bahtosti.

to ja pricam. Svi oce kola/kafu u becu/stan na zlatiboru, ali ce i kukati kako je "planinska lepotica" unistena, kako se samo gradi itd

Kapiram da ce se menjati mentalitet, jebga. A i ne mora, ko zna ko je u pravu. Ali pretrpanost odredjenih delova nbgd (eto taj deo kod suda/ikarus/retenzije) je za plakanje. I opet svi oce tamo.
 

2 hours ago, Praso said:

 (a sta da radi onaj ko ne moze da kupi mesto u njoj?)

pa nazalost "kao u normalnom swety", nece tu vise da zivi nego da ode negde gde moze. Eto tako je to reseno u normalnom swety...

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Problem je upravo dozvoljavanje izgradnje jos guscih blokova. Umesto da Vlast kaze "To je to, na ovom prostoru ne moze vise, tako smo isplanirali. Ko hoce da gradi, moze ovde.", ne, gazi se svaki smisao, plan, ako postoji, se ne postuje, turaju se objekti u veliku gustinu i bez pratece infrastrukture. Onda su zainteresovani krivi sto se zgrada nudi upravo tu, a ne negde drugde.

pa, sigurno da ti izgraditelji nisu isli po Srbiji i anketirali ko hoce da kupi stan po 4k/kvm u evenutalnoj zgradi, nego su je prvo sagradili, pa ponudili. Znaci da im je odobreno, a samo letimicnim pogledom je jasno da ni u ludilu ne bi smelo.

 

40 minutes ago, f4ts0 said:

Narod oce. Narod ima. Zgrada kod ikarusa je POTPUNO rasprodata, poslednji stanovi su letos (ostao bio jedan) otisli za 4000 po kvm, stan od >100 kvadrata

Ne predstavljaju kupci tih stanova u 4spratnoj zgradi narod. Uvek ce da bude kupaca za svaku robu. Isto je i u Belvilu, A bloku, The One, West 65,... pogledaj tamo cene kvadrata.

To i dalje ne znači da su smeli da dozvole tu zgradu baš tu, bez obzira na Ikarus. I ne samo sto nisu dodali nijedno novo spoljasnje, slobodno mesto, nego su prepreglali njih 3-4 da bi imali ulaz u garazu. Privatnu, ofc.

2 hours ago, Zwerko said:

Takođe ne znam gde si video da parking po sredini Zorana Đinđića bleji prazan dobrim delom dana?

U odnosu na parkinge uz zgrade okolnih blokova - uglavnom mozes da biras gde ces da ostavis vozilo.. 

 

Edited by Praso
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Lucky said:

kapiram, ima smisla, svi ti "crowd" projekti su sve gori iz godine u godinu, posebno za nekoga ko baš ne bi da zapne nego onako ide na varijantu "normalnog" rada.

šteta za kafu, baš me zanimalo ko je spreman da poruči preko glovoa espreso na kuću :))

kad smo već u priči, JEL SE NEKO ŽALIO NA TEBE? PRIZNAJ FATO NAŠI SMO! :))

Nije toliko u zapinjanju, ne bojim se ja posla ali neka plati koliko treba. Ajde da kazemo da je 180 normalna cifra po dostavi, a nije jer 180 iz 2021 nije isto sto i 180 iz 2022! Nego jos gorivo placaju tek nakon 1.5km dostave vidi sad VAZDUSNOM LINIJOM! Ako ides do restorana nije bitno da li 100m ili 10km vozis za dzabe, prazan hod nakon dostave je isto dzabe a gorivo skocilo za 60% u to vreme. A gde je tu amortizacija od ovog minskog polja? Mama neka mu radi za te pare...

Ima debila koliko volis, ono sto sam snimio je da su najveci tu izmedju 18-35 ako ti nesto znaci ;)) 

Ajde Laki realno, ko sme da se zali?! :)) Salim se, nije niko bar ne meni licno, a nisu me nikad kontaktirali po tom pitanju tako da kontam da sam bio u redu. Mozda je meni islo u prilog sto ne mogu da gledam retarde pa im samo predam dostavu i odmah zapalim.

 

6 hours ago, Lucky said:

pa dobro, uvek ima novih koji bi probali ali verujem da jednako veliki broj njih i ispadne, nemamo neograničen broj ljudi. znam po komšiluku jedno 5-6 koji su probali pa batalili, pa su to verovatno napunili neki novi ofc. doduše kao što smo već x puta pričali, vidim zapravo dosta novih vozača iz afrike i južne amerike 🙂 tako da je u tom smislu izbor definitivno proširen 🙂

Pa da tako nekako, ali na kraju cisto sumnjam da se broj vozaca smanjuje... Gotivim da pojedem sunka/kackavalj kod trpkovica na slaviji i onda odbacim zenu do posla pa produzim do njih... Neretko se ceka i 20min ako ne i duze i ono sto vidjam su uglavnom arapi ili neki pakistanci/avganistanci, jos nisam video juzno amerikance i afrikance ili ne da su licili na iste!

 

6 hours ago, Lucky said:

osim ako ne voziš smart dizel ili tako nešto ili na plin nema teorije da može da ti se isplati vožnja autom. 

električni bajs ili skuter definitivno. ali onda mene interesuje kako ovi što voze bajs uspeju da donesu stvari da se ne pretumbaju u onoj kutiji.

Dada, racunice nema... Zato sam i odustao uz ono objasnjenje o placanju.

Snimam neki 250cc tako da cu videti od marta da se aktiviram na istom. Sto se tice tumbanja to je standardno pa je onda na korisniku da se zali i onda mu daju besplatnu dostavu, neki vaucer ili mu posalju pice po novom vozacu.

Mnogo mi je jako sto svi kukaju kako je uzasan prevoz u BG a verovatno ne izlaze iz automobila. Imaju neki krajevi koji su totalno uzasni za pristupiti iz odredjenih krajeva grada npr. zarkovo - tosin bunar, ali manje vise pristojan je prevoz za onoliko koliko se placa... Nece da plati kartu, ali hoce da ga doveze na vreme i ispred ulaza zgrade/firme pa nece da moze. Autobusi su nista manje cisti nego li u inostranstvu, nema guzvi kao sto su bile ranije (mozda jer je sirotilja skupila da kupi auto pa ne ide vise autobusom), treba ozbiljno da se poradi na edukaciji vozaca i pravovremenim polascima... Ali dzaba, vozio se do jerkovica i ne znam koji mi je bus trebao pa nazvao centralu kazu imamo 11 buseva 2 su stala a 3 na popravci, sacekajte 2 su blizu okretnice. Koliko para toliko muzike.

Sto se parkiranja tice daj boze da grunu zonu svuda i da utrostruce cenu sata na 150 pa kad zaboli dzep neka idu busom. Fer bi bilo da stanari imaju rezervisano parking mesto dok ostali nisu bitni. Mislim da je spanac dao dobar predlog kad je pomenuo da se 2-3-4 vozilo u porodici dodatno oporezuje, a moglo bi isto i za parking. Tipa imas 1 parking ti je 100din, imas 2 parking ti je 200din itd..

  • Downvote (-1) 1

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, togFU said:

ček, pa zar nisi ti pre par godina pisao da nećeš da plaćaš kartu dok ne srede autobuse? ili je to pak bio neki porez? :tf:

 

Za porez jesam, za bus se ne secam a i malo mi je verovatno da sam rekao "dok ne srede autobuse", mozda dok ne srede prevoz sto nije isto. Kada bi nabavili X broj vozila i napravili sistem da se postuje red voznje i naplata bude bila u skladu sa nasim standardom onda bih podrzavao 100%. Ne moze karta u BGu da bude skuplja od karte u budimpesti koja ima bolji standard. Ovako kupujem kartu kad idem do grada jer sam misljenja da ta karta od 150din vredi toliko... Nemam para da izdvojim 600din da promenim 2 prevoza za polazak/dolazak. Da je 60din pozdrzao bih akciju ulaska na prednja vrata i kontrolu u svim autobusima dok se ljudi ne naviknu, 150din je harac.

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

A kako si došao do 600 dinara karte za odlazak/dolazak? Osnovna karta je 89 dinara i važi 90 minuta nezavisno od toga koliko prevoza promeniš a to je uglavnom dovoljno da se stigne s jednog kraja grada na drugi. Dnevna karta je 250 dinara tako da baš nikako ne vidim kalkulaciju za 600...

  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Vidis nisam znao da postoji dnevna karta, sto je bolja opcija ali opet skupa za nase uslove.

Hocu da kupim kartu kod vozaca bez da razmisljam gde cu da dopunim karticu i da li na njoj imam sredstava pa sam racunao 150 koliko je u vozilu. Posao 150+150 i trening 150+150. Evo vozio sam se maltene svuda ali ne znam da li jos negde u evropi ima slican sistem da kupis debitnu karticu i da je punis da bi ti voznja bila jeftinija?

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno je svuda pravilo da je karta skuplja kad je kupuješ kod vozača, to što je to tebi komotnije je ok, zato se i plaća, ali to je cena dodatne usluge, ne osnovna cena karte.

Postoji i opcija plaćanja beskontaktnom karticom banke samo što slepci naplaćuju proviziju mislim oko 12 dinara, ali te opet karta izađe 100 a ne 150 dinara.

  • Downvote (-1) 2

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, FATA said:

Vidis nisam znao da postoji dnevna karta, sto je bolja opcija ali opet skupa za nase uslove.

Hocu da kupim kartu kod vozaca bez da razmisljam gde cu da dopunim karticu i da li na njoj imam sredstava pa sam racunao 150 koliko je u vozilu. Posao 150+150 i trening 150+150. Evo vozio sam se maltene svuda ali ne znam da li jos negde u evropi ima slican sistem da kupis debitnu karticu i da je punis da bi ti voznja bila jeftinija?

U belgiji vise ne mozes da kupis kod vozaca

1 voznja 2.5 eura 

1 voznja kreditnom ili debitnom 2.1 eura

pantljicara od 10 karti 15 eura

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Zwerko said:

Apsolutno je svuda pravilo da je karta skuplja kad je kupuješ kod vozača, to što je to tebi komotnije je ok, zato se i plaća, ali to je cena dodatne usluge, ne osnovna cena karte.

Postoji i opcija plaćanja beskontaktnom karticom banke samo što slepci naplaćuju proviziju mislim oko 12 dinara, ali te opet karta izađe 100 a ne 150 dinara.

Moze da bude 10-20% ali ne 60% kao kod nas. Poslednje sto sam se vozio je bordo i segedin i karte su bile 1.8e ili 400huf sve jedno da li vozac ili automat tako da ne znam na koje to sve mislis? Nisam znao da moze da se plati karticama na dodir nije mi nikad palo na pamet lol i tek sad sad povezah sa MC besplatnim voznjama!

slazem se i da komotnost treba da se plati, ali ne da trcim i da jurim gde ima da se dopuni jer nema svaka stanica kioske. automati sa kartama na stanicama su najbolja opcija ali ko zna da li ce to kod nas da zazivi.

 

16 minutes ago, f4ts0 said:

U belgiji vise ne mozes da kupis kod vozaca

1 voznja 2.5 eura 

1 voznja kreditnom ili debitnom 2.1 eura

pantljicara od 10 karti 15 eura

Da te pantljicare su sjajna stvar, samo da li postoji neka kvaka tipa da moras da ih iskoristis isti dan?

Opet dolazimo do toga da ti u briselu koja ima super organizovan prevoz (pretpostavljam, nisam se vozio od 2012) mozes za prosecnu platu kupiti lupam 1400 karti dok u BG gde se prevoz raspada i pitanje je kad ces stici tamo gde si krenuo jedva skrips za 450. Da se ulaze u obnovu ili poboljsanje pa da i razumem tako visoku cenu karte, medjutim vidimo kako se pare prelivaju po dzepovima kombinacija te nema opravdanja.

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...