Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

Imam glupi Total TV, njihov korisnik sam oko 4 godine, redovan platisa, bla bla truc...pre tacno 2 nedelje prestane da radi, nema signala, nema nista...ok, zovem ja korisnicki servis, izvoza me lik ko konja, te proveri sve kablove, te ajde na daljinskom ukucaj ovo, ukucaj ono, sve u svemu, ostanemo mi na vezi dobrih pola h, odradim ja sve sto je rekao i nista ne uradimo...ne radi pa ne radi...kaze lik, napravice zapisnik da ekipa izadje na teren, da se popravi to na licu mesta...ok, dovidjenja prijatno.

Prodje 5-6 dana, niti se pojavljuju niti ko zove, ostavio sam i fiksni i mobilni btw...zovem ja ponovo, javi se neka zenska, objasnim ja situaciju, kaze ona meni puna sebe "gospodine,zvali ste u subotu, to je neradni dan, nemojte biti nestrpljivi, pogledacu ja zahtev ponovo, docice ekipa do kraja nedelje"...ok, dovidjenja prijatno!

Prodje i ta nedelja, situacija nepromenjena, aj zovi opet...javi se neki jebeni Petar, ja sad vec prilicno nadrndan zbog svega, krenem sa pricom "koga vi jebete", ali sve manje-vise na finjaka, kapiram i on tu radi za bednu platu, nemam nista od toga da se izdrkavam na njemu, on se izvinjava, kaze mora da je doslo do greske, bili su u nekoj guzvi, kurac-palac, sad ce on ponovo da napravi zapisnik i posalje ekipu u najkracem mogucem roku...nista, ajde, sta je tu je, pojescu govno, samo neka ga poprave vise.

Cim ovo pisem, naravno dosli nisu, ide subota i nedelja, doci nece, mozda u ponedeljak, ali cisto sumnjam....zvacu opet, najebacu im se majke ovaj put, onako sa apetitom i reci im da dodju i da nose ovo sranje, ja da placam nesto ne radi nemam nameru, u krajnjem slucaju necu propasti za tih 1000 i kusur dinara mesecno, ali me ocigledno jebu u zdrav mozak....

Hteo sam vam reci svima da ne uzimate Total TV ako je se neko razmisljao zato sto su retardirana govna ciji je korisnicki servis kurac na bicikli i da vas pitam, sta ja sad  da radim ako je neko imao slicna iskustva? Pod ugovorom sam sa njima jos 1,5 godinu, pretpostavljam da ne mogu tek tako da im kazem "dodjite i nosite, ja ovo vise necu da placam", to jest, cisto sumnjam da mogu jednostrano da raskinem ugovor, sto bi vrlo rado ucinio...mogu ja njih da tuzim nekome i ako mogu kome? Slicna iskustva do sad nisam imao i nem pojma sta mi je ciniti...

Mislim, meni ce racun stici normalno kao i svaki mesec i sta ja sad treba, da im placam nesto sto ne radi? Da ih zivkam jos 2 nedelje i prepirem se sa njima preko fona dok se konacno ne smiluju i ne posalju ekipu koja ce, cenim to resiti za 15 min? Ja sam mislio da je Telekom los ali ovi mu jebase kevu....

Link to comment
Share on other sites

Imam glupi Total TV, njihov korisnik sam oko 4 godine, redovan platisa, bla bla truc...pre tacno 2 nedelje prestane da radi, nema signala, nema nista...ok, zovem ja korisnicki servis, izvoza me lik ko konja, te proveri sve kablove, te ajde na daljinskom ukucaj ovo, ukucaj ono, sve u svemu, ostanemo mi na vezi dobrih pola h, odradim ja sve sto je rekao i nista ne uradimo...ne radi pa ne radi...kaze lik, napravice zapisnik da ekipa izadje na teren, da se popravi to na licu mesta...ok, dovidjenja prijatno. Prodje 5-6 dana, niti se pojavljuju niti ko zove, ostavio sam i fiksni i mobilni btw...zovem ja ponovo, javi se neka zenska, objasnim ja situaciju, kaze ona meni puna sebe "gospodine,zvali ste u subotu, to je neradni dan, nemojte biti nestrpljivi, pogledacu ja zahtev ponovo, docice ekipa do kraja nedelje"...ok, dovidjenja prijatno! Prodje i ta nedelja, situacija nepromenjena, aj zovi opet...javi se neki jebeni Petar, ja sad vec prilicno nadrndan zbog svega, krenem sa pricom "koga vi jebete", ali sve manje-vise na finjaka, kapiram i on tu radi za bednu platu, nemam nista od toga da se izdrkavam na njemu, on se izvinjava, kaze mora da je doslo do greske, bili su u nekoj guzvi, kurac-palac, sad ce on ponovo da napravi zapisnik i posalje ekipu u najkracem mogucem roku...nista, ajde, sta je tu je, pojescu govno, samo neka ga poprave vise. Cim ovo pisem, naravno dosli nisu, ide subota i nedelja, doci nece, mozda u ponedeljak, ali cisto sumnjam....zvacu opet, najebacu im se majke ovaj put, onako sa apetitom i reci im da dodju i da nose ovo sranje, ja da placam nesto ne radi nemam nameru, u krajnjem slucaju necu propasti za tih 1000 i kusur dinara mesecno, ali me ocigledno jebu u zdrav mozak.... Hteo sam vam reci svima da ne uzimate Total TV ako je se neko razmisljao zato sto su retardirana govna ciji je korisnicki servis kurac na bicikli i da vas pitam, sta ja sad  da radim ako je neko imao slicna iskustva? Pod ugovorom sam sa njima jos 1,5 godinu, pretpostavljam da ne mogu tek tako da im kazem "dodjite i nosite, ja ovo vise necu da placam", to jest, cisto sumnjam da mogu jednostrano da raskinem ugovor, sto bi vrlo rado ucinio...mogu ja njih da tuzim nekome i ako mogu kome? Slicna iskustva do sad nisam imao i nem pojma sta mi je ciniti... Mislim, meni ce racun stici normalno kao i svaki mesec i sta ja sad treba, da im placam nesto sto ne radi? Da ih zivkam jos 2 nedelje i prepirem se sa njima preko fona dok se konacno ne smiluju i ne posalju ekipu koja ce, cenim to resiti za 15 min? Ja sam mislio da je Telekom los ali ovi mu jebase kevu....

C/P Ratelu ovo sto si ovde napisao. http://portal.ratel.rs/cyr/complaint/complaint/form

Link to comment
Share on other sites

Imam glupi Total TV, njihov korisnik sam oko 4 godine, redovan platisa, bla bla truc...pre tacno 2 nedelje prestane da radi, nema signala, nema nista...ok, zovem ja korisnicki servis, izvoza me lik ko konja, te proveri sve kablove, te ajde na daljinskom ukucaj ovo, ukucaj ono, sve u svemu, ostanemo mi na vezi dobrih pola h, odradim ja sve sto je rekao i nista ne uradimo...ne radi pa ne radi...kaze lik, napravice zapisnik da ekipa izadje na teren, da se popravi to na licu mesta...ok, dovidjenja prijatno.

Prodje 5-6 dana, niti se pojavljuju niti ko zove, ostavio sam i fiksni i mobilni btw...zovem ja ponovo, javi se neka zenska, objasnim ja situaciju, kaze ona meni puna sebe "gospodine,zvali ste u subotu, to je neradni dan, nemojte biti nestrpljivi, pogledacu ja zahtev ponovo, docice ekipa do kraja nedelje"...ok, dovidjenja prijatno!

Prodje i ta nedelja, situacija nepromenjena, aj zovi opet...javi se neki jebeni Petar, ja sad vec prilicno nadrndan zbog svega, krenem sa pricom "koga vi jebete", ali sve manje-vise na finjaka, kapiram i on tu radi za bednu platu, nemam nista od toga da se izdrkavam na njemu, on se izvinjava, kaze mora da je doslo do greske, bili su u nekoj guzvi, kurac-palac, sad ce on ponovo da napravi zapisnik i posalje ekipu u najkracem mogucem roku...nista, ajde, sta je tu je, pojescu govno, samo neka ga poprave vise.

Cim ovo pisem, naravno dosli nisu, ide subota i nedelja, doci nece, mozda u ponedeljak, ali cisto sumnjam....zvacu opet, najebacu im se majke ovaj put, onako sa apetitom i reci im da dodju i da nose ovo sranje, ja da placam nesto ne radi nemam nameru, u krajnjem slucaju necu propasti za tih 1000 i kusur dinara mesecno, ali me ocigledno jebu u zdrav mozak....

Hteo sam vam reci svima da ne uzimate Total TV ako je se neko razmisljao zato sto su retardirana govna ciji je korisnicki servis kurac na bicikli i da vas pitam, sta ja sad  da radim ako je neko imao slicna iskustva? Pod ugovorom sam sa njima jos 1,5 godinu, pretpostavljam da ne mogu tek tako da im kazem "dodjite i nosite, ja ovo vise necu da placam", to jest, cisto sumnjam da mogu jednostrano da raskinem ugovor, sto bi vrlo rado ucinio...mogu ja njih da tuzim nekome i ako mogu kome? Slicna iskustva do sad nisam imao i nem pojma sta mi je ciniti...

Mislim, meni ce racun stici normalno kao i svaki mesec i sta ja sad treba, da im placam nesto sto ne radi? Da ih zivkam jos 2 nedelje i prepirem se sa njima preko fona dok se konacno ne smiluju i ne posalju ekipu koja ce, cenim to resiti za 15 min? Ja sam mislio da je Telekom los ali ovi mu jebase kevu....

 

pa ovako laički, osim ako u ugovoru ne piše da možeš da tražiš raskid ugovora ukoliko druga strana "ne ispunjava obaveze" a to je da ti pružaju taj TV (i ako ne piše pod kojom dužinom prekida se smatra "neispunjavanje") mislim da će te cimati da plaćaš unapred te pretplate koliko ti traje ugovor ako hoćeš da raskidaš.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti u ugovoru stoji deo oko "servisa". Obicno je rok 7 radnih dana od datuma podnosenja zahteva, tako da mozes da posaljes preporuceno pismo za njihovu pravnu sluzbu i navedes zasto njihova firma ne ispunjava ugovorne obaveze.

Svakako, i ukoliko prevremeno raskines ugovor ako si ga sklopio kao fizicko lice, onda ces dobiti PREDRACUN pretplata za preostale mesece do datuma redovnog isteka ugovora, za koji treba da ti vristi paja da platis, posto je PREDRACUN jelte, a ne RACUN, i to je samo sistem APP (Drale ce ti objasniti bolje). Ne znam koja firma je uspela da naplati isti nekom fizickom licu bez da je fizicko lice svojevoljno uplatilo sredstva.

Poz

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...