Pričajte šta ste gledali u poslednje vreme

^ nisam gledao, ali naisao na sledeci komentar

they wondered: ok, what story do we need to get a nomination? We need someone from a minority, preferably something connected to violence and drug abuse... hmmm, oh wait, a pinch of family drama.. still not enough.. YES!! bingo! gay black drug dealer with a broken family

Bring It

fences.png

I can't taste nothing no more

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

On 2/23/2017 at 10:59 PM, Thunderstorm said:

Pogledaj Enemy, Demolition man, Prisoners, Night Crawler ako nisi.

Pogledao sam Enemy po preporuci,Jake je sabio i mnogo ga gotivim, ali da budem iskren nisam bas skontao film. Mnogo je zamrseniji od Nocturnal Animals.

Film je toliko siv i cudan, kroz citav film  su svi depresivni i jos dio sa paukom. 

Pak'o brate.

Guccimist.

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

LOGAN.jpg

Одгледах малочас Логана.

Да не бих превише спојловао, само ово - филм ми је био у бити тужан веома (што се дало закључити и кроз трејлере итд), али због неких делова је отужан. Јебени тупави сценаристи.

Edited by brue

Dobar je logan, ima par propusta ali je opet daleko  bolji od vecine superheroj filmica gde veselo svi skakucu drzeci se za ruke i sopaju se po glavama ceo film  KLANG! DONG! PUF PANT!

blood and gore u filmu su zomg, totalni sok za iksmene, pored jos nekih par iznenadjujucih caka, meni je ceo film bio osvezavajuci cak i sa sporadicnim preteranim dramskim i pateticnim momentima koji su razvukli film vise nego sto je bilo potrebno

dobar zavrsetak dzekmena u ovoj ulozi

fallout_table.gif

odgledao Logana sinoc...

cudan film svakako, ima delova koji mi se mnogo svidjaju, ali i delova koji po mom misljenju nisu najsretniji....cini mi se da sve vise lici na neku vestern dramu, nego na modernu strip akciju, sto samo po sebi nije lose, nego je, eto, cudno
cak i kada se sve posmatra kao alternativna stvarnost (film je zamisljen kao nesto u "realnom" svetu a svi dosadasnji filmovi da su nesto pravljeno "po romantizitanom stripu o tim dogadjajima")...tempo i ton su prosto na mahove "ne rade"...

ako je mangold namerno izveo film tako da je sve "malo off" osim klinke koja je velicanstvena u svakoj sceni u kojoj je, onda mu svaka cast