pričajte

da, ja sam pre par godina citao detaljno o ovome, odvratna americka bagra (inb4 i japanc su eksperimentisali nad kinezima!) je birala i vremense uslove fa bude vedro a vetrovito.

Kad ovo citam, cudi me da jos postoji planeta....

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Дал је могуће да стигне нешто са bookdepository-а прекјуче, ако су послали у четвртак лол?

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Дал је могуће да стигне нешто са bookdepository-а прекјуче, ако су послали у четвртак лол?

da, ja sam vise puta narucivao i posiljke su stizale nerealno brzo, uglavnom brze od nedelju dana. :)

Да, покупио сам, јесте то. Па ја сам неколико пута наручивао и до сад ми је стизало баш у оном року који им и пише тамо (7-10 радних дана), ово је баш квики:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

trazim sestrinim klincima globus da kupim i bas sam razocaran sto ne mogu da pronadjem nista sto nije onaj standardni plasticni globus iz knjizare :/

zapravo, najbolje sto sam nasao je neki globus koji pokazuje noc i dan tako sto okrece globus brzinom kojom se zemlja rotira oko ose, ali sam procitao u komentarima da je motor koji to radi uzasno bucan, pa mora da se ugasi.

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Video sam zanimljiv globus koji lebdi uz pomoc magneta u nekoj knjizari blizu beogradjanke.

ovaj fazon :)

replogleglobestore.com/levitating-8-inch-silver-globe-by-stellanova-sn892090.html#.UUCE11ddjyM

to bi bilo kul imati na radnom stolu

Edited by dvnitycker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

To, Win8 i dobar foto aparat.

canon sx230is, sjajan za nobove, jedino mu je onaj auto mod glup ko kurac

@ortak i 124k racun za telefon

Pisao je neki prigovor na racun, objasnio celu situaciju i na kraju ce platiti ~2k + 1k za dodatne mb, kao da ih je kupio pre nego sto ih je potrosio...prijatno iznenadjenje

"The horse ran away with the spoon, I wish I was on the moon, too"

sad sam pijan, ujutru idem na faks, a onda cu da se drogiram

pre nego sto kliknem 'post' moram da kazem da je ovaj moj post najjadniji koji sam ikad napisao i namerno cu da ga ostavim ovde jer zasluzujem samar za njega

"The horse ran away with the spoon, I wish I was on the moon, too"