Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

35 minutes ago, dovlagsi said:

Znajući Talijane, vrv su samo nabacili ove motore koji su teži na isto ogibljenje kao standard modeli, pa se malo spustio 😁

nemam pojma, upoređujem slike, definitivno mi deluje kao da je zaobljeniji na dole napred i kao da je hauba malo više "ispupčena", ali opet kažem, možda je do ugla pa samo tako deluje.

Link to comment
Share on other sites

"Finally, the New Abarth 500e is the first and only city car that can be equipped with the Sound Generator, for those who don't want to give up on Abarth's signature - the unmistakable Abarth "roar". The Sound Generator accompanies the engine performance, faithfully reproducing the sound of an Abarth petrol engine. Designed to offer all the emotions that every Abarthist seeks when driving an Abarth, perfectly combining performance and sound, this innovative sound system gives a true Abarth driving experience."

da ne brigate

155 KS 42 kWh 7,0 sek/100 kmh 1,5 sek 40-60 kmh ok

Fiat-500e_Abarth-2023-1280-11.jpg

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, dovlagsi said:

"Finally, the New Abarth 500e is the first and only city car that can be equipped with the Sound Generator, for those who don't want to give up on Abarth's signature - the unmistakable Abarth "roar". The Sound Generator accompanies the engine performance, faithfully reproducing the sound of an Abarth petrol engine. Designed to offer all the emotions that every Abarthist seeks when driving an Abarth, perfectly combining performance and sound, this innovative sound system gives a true Abarth driving experience."

da ne brigate

155 KS 42 kWh 7,0 sek/100 kmh 1,5 sek 40-60 kmh ok

Fiat-500e_Abarth-2023-1280-11.jpg

toliko pogrešnih stvari u jednom tako malom automobilu! 🙂

Link to comment
Share on other sites

Oni brendovi što niko nije znao ko ih zapravo prodaje kod nas, evo sad znamo:

Quote

 

OMR Grupa je od danas bogatija za još jednu kompaniju u svom sastavu. Nova članica je postala kompanija Trio Motors na čijem čelu se nalazi generalni direktor Živko Marković. 

Na ovaj način, OMR Grupa je svoju široku ponudu automobila učinila još bogatijom, pošto će Trio Motors biti ovlašćeni diler za Subaru vozila na teritoriji Beograda, odnosno distributer Isuzu vozila na teritoriji Vojvodine, Čačka i Niša. 

Istovremeno, još jedan član OMR Grupe, kompanija Bavaria Team postaje ovlašćeni diler i serviser Hyundai vozila za Čačak u Zapadnoj Srbiji. 

Pokret, stabilnost i poverenje kao osnovni motivi pokreću OMR Grupu u čijem sastavu posluje više od 15 kompanija.

Snagu grupe na polju auto-industrije čine kompanije British Motors, ekskluzivni uvoznik i distributer za Jaguar Land Rover vozila za Srbiju i Crnu Goru. 

U sastavu OMR Group je i jedinstveni OMR Luxury Store koji nudi ekskluzivne modele najluksuznijih automobila različitih brendova kao što su Ferari, Bentli ili Porše kao i Augusta motocikala, British Motors sertifikovana korisćena vozila, Bavaria Team, MiOS limo servis, CVS – mreža tehničkih pregleda, Fleet Management Team, Ada Motors i od sada Trio Motors.

 

Inače nisam imao pojma da ovaj OMR sve ovo drži. Koja li je to priča.

Link to comment
Share on other sites

Uzmeš lepo APR - 50% OMR Group je vlasnik OM Automotive Project, a ostatak su neki Arapi, Indusi jebemliga. 80% vlasnik te firme je Ostoja Mijajlović, inače i predsednik KK Partizan i dosta kotiran u krugovima bliskim vlasti. Najveći uspeh mu je uzimanje pod svoje Globos osiguranje, gde je u domenu obaveznog auto osiguranja gde ne postoji konkurentska prednost (država definiše i maržu i iznose) uspeo da Globos za par godina poraste nekoliko desetina hiljada procenata :) Realno biznismen od koga treba učiti! Nije ni čudo da se bacio i na luksuzna vozila, video čovek da ta niša nije pokrivena u Beogradu na vodi! Samo čekamo da dobijemo "Oko Sokolovo" na Ferrari platformi :))

  • Like +1 1
  • Downvote (-1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Zwerko said:

Uzmeš lepo APR - 50% OMR Group je vlasnik OM Automotive Project, a ostatak su neki Arapi, Indusi jebemliga. 80% vlasnik te firme je Ostoja Mijajlović, inače i predsednik KK Partizan i dosta kotiran u krugovima bliskim vlasti. Najveći uspeh mu je uzimanje pod svoje Globos osiguranje, gde je u domenu obaveznog auto osiguranja gde ne postoji konkurentska prednost (država definiše i maržu i iznose) uspeo da Globos za par godina poraste nekoliko desetina hiljada procenata 🙂 Realno biznismen od koga treba učiti! Nije ni čudo da se bacio i na luksuzna vozila, video čovek da ta niša nije pokrivena u Beogradu na vodi! Samo čekamo da dobijemo "Oko Sokolovo" na Ferrari platformi :))

ah globos, onda je sve jasno 🙂

mislio sam da je globos baš ono andrej direktno, o ovom ostoji ja minimalno znam iskreno jer ne pratim sport toliko, ali ovo sve drugo uvezano mi je jasno.

sad uzima redom distribucije automobila, vrh 🙂

eto uskoro Isuzu sponzor KK Partizan znači 🙂

Link to comment
Share on other sites

Fino izgleda, jer su mu ove boje lepo legle i to docrtavanje dekala je pomoglo da se malo skrene fokus na to sa ovog grilla i onda sve zajedno ipak pravi neki efekat. Plus ovaj fluo fazon kod farova je isto dobar štos. Ako je fluo, možda se tripujem, ipak su to dnevna svetla ne bi smela biti u nekoj drugoj boji, rite?

Link to comment
Share on other sites

Dok čekamo Vlajka da organizuje RUR izbor automobila godine, evo šta rade u svetu!

Quote

 

Objavljena je lista od sedam automobila koji se nalaze u užem izboru za Evropski automobil godine 2023.

Pobednik biti proglašen 13. januara, na sajmu automobila u Briselu.

Automobili u užem izboru su

  • Jeep Avenger,
  • Kia Niro,
  • Nissan Ariya,
  • Peugeot 408,
  • Renault Austral,
  • Subaru Solterra/Toyota bZ4X i
  • Volkswagen ID Buzz.


 

A evo i svih dosadašnjih pobednika:

  • 1964 Rover 2000
  • 1965 Austin 1800
  • 1966 Renault 16
  • 1967 Fiat 124
  • 1968 NSU Ro80
  • 1969 Peugeot 504
  • 1970 Fiat 128
  • 1971 Citroën GS
  • 1972 Fiat 127
  • 1973 Audi 80
  • 1974 Mercedes-Benz 450
  • 1975 Citroën CX
  • 1976 Simca 1307-1308
  • 1977 Rover SD1
  • 1978 Porsche 928
  • 1979 Simca Horizon
  • 1980 Lancia Delta
  • 1981 Ford Escort
  • 1982 Renault 9
  • 1983 Audi 100
  • 1984 Fiat Uno
  • 1985 Opel Kadett
  • 1986 Ford Scorpio
  • 1987 Opel Omega
  • 1988 Peugeot 405
  • 1989 Fiat Tipo
  • 1990 Citroën XM
  • 1991 Renault Clio
  • 1992 Volkswagen Golf
  • 1993 Nissan Micra
  • 1994 Ford Mondeo
  • 1995 Fiat Punto
  • 1996 Fiat Bravo
  • 1997 Renault Scenic
  • 1998 Alfa Romeo 156
  • 1999 Ford Focus
  • 2000 Toyota Yaris
  • 2001 Alfa Romeo 147
  • 2002 Peugeot 307
  • 2003 Renault Mégane
  • 2004 Fiat Panda (nuova)
  • 2005 Toyota Prius
  • 2006 Renault Clio
  • 2007 Ford S-MAX
  • 2008 Fiat 500
  • 2009 Opel Insignia
  • 2010 Volkswagen Polo
  • 2011 Nissan Leaf
  • 2012 Opel Ampera/Chevrolet Volt
  • 2013 Volkswagen Golf VII
  • 2014 Peugeot 308
  • 2015 Volkswagen Passat B8
  • 2016 Opel Astra
  • 2017 Peugeot 3008
  • 2018 Volvo XC40
  • 2019 Jaguar I-Pace
  • 2020 Peugeot 208
  • 2021 Toyota Yaris
  • 2022 Kia EV6
Link to comment
Share on other sites

opet nikad gori izbor

  • Upvote (+1) 2

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Highl1 said:

opet nikad gori izbor

izbor je "ej moramo da guramo EV vozila". 

ali ajde to, nego ja nikad nisam kapirao izbor za auto godine za automobile koji se još nisu ni pojavili. 

iz moje vizure auto godine treba da bude nešto što se pojavilo te godine, pa mediji probali, neko vreme, ljudi krenuli da voze, ima svoje zvanične cenovnike itd. znam da je teško to organizovati u toj godini (na primer oni za 2023 biraju u januaru - pre su u martu na Ženevi), ali to onda nije baš relevantno.

ovako se bira auto godine među automobilima u koje dobar deo žirija nije ni seo. ili ajde, možda su seli, ali sigurno nemaju baš precizan info o cenama, o utisku duže vožnje, o cenama servisa i sve što bi trebalo da bude u tom izboru imho.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...