Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

  • Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nova Octavia, ovoga puta vrlo lepa! 

Svakako pozdrav za Cehe koji i dalje furaju sedan varijantu kola koja su im najprodavanija! 

115 - 204 KS, gde je najjaci model plug-in hybrid sa odredjenim rejndzom voznje samo na struju, u realnom svetu u realnom životu najbolja opcija! 

 

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

On 11/11/2019 at 6:17 PM, dovlagsi said:

podsecas me na mog džangrizavog oca

stare svi i postaju još džangrizaviji!

21 hours ago, dovlagsi said:

Nova Octavia, ovoga puta vrlo lepa! 

Svakako pozdrav za Cehe koji i dalje furaju sedan varijantu kola koja su im najprodavanija! 

115 - 204 KS, gde je najjaci model plug-in hybrid sa odredjenim rejndzom voznje samo na struju, u realnom svetu u realnom životu najbolja opcija! 

 

Jel ovo milan miličić? :))

U najnovijoj rubrici hajde da plašimo ljude:

 

Neki od popularnijih modela vozila za koja će biti zabranjen uvoz su:

Alfa Romeo 147, Opel korsa C, Opel astra G, Folksvagen pasat B5, Folksvagen polo, Folksvagen golf 3, Folksvagen golf 4, Folksvagen golf 5 iz prve dve godine proizvodnje, Fijat punto, Fijat panda, Fijat bravo, Fija stilo, Ford fokus, Ford fijesta, Reno megan, Reno klio, Reno tvingo, Reno senik, Pežo 206, Pežo 307, Citroen C3, Citroen C4, Citroen C5, Citroen pikaso, Dačia logan, Volvo V50, Mercedes A klasa, Mercedes C klasa, Mercedes E klasa, BMW 320, BMW 520, BMW 525, Audi A4, Audi A6, Audi A8, Tojota korola, Seat ibica, Škoda fabija i Škoda oktavija.

I naravno:

"Sve smo bogatiji, sve je više automobila i sve je više isparenja. Zato sam danas razgovarao sa Fabricijom iz Evropske unije, da pokrenemo novi zeleni plan, da zabranimo automobile koji imaju Euro 3 motore. Videćemo šta još možemo da uradimo kako bismo zaštitili vazduh u našim gradovima", rekao je Vučić gostujući na RTS.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Direktor CarGo Technologiesa najavio je da se među 150 najnovijih Arteona, Camrija i Jaguara, koji će biti deo biznis klase, naći i deset električnih automobila visoke kategorije.

Biznis klasa se već sada nalazi na raspolaganju, ali će ova dodatna funkcionalnost članovima udruženja CarGo biti u potpunosti dostupna od Nove godine, kada se očekuje i kompletiranje flote od 150 crnih limuzina koje će se naći na ulicama Beograda, saopšteno je iz tog udruženja.

al' će se voze ljudi!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
On 12/4/2019 at 8:39 PM, Zwerko said:

Taksisti su vec reseni 🙂 sto nas sve dovodi do price da je sve samo zajebavanje naroda. 

Dobili taksisti po 8k subvenciju za kola preko 13k, znači za 5k nov auto milina! Sad će auto škole na ulice :))

a ima i ova lepa vest izbori se bliže!

Quote

Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović doneo je odluku da se registarske tablice ne menjaju nakon isteka roka od devet godina od dana izdavanja. Od danas će se izdavati i saobraćajne dozvole sa neograničenim rokom važnosti.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
 
 
 
 
On 1/28/2020 at 8:19 PM, manson said:

A nije toliko grdan, ima Seat tu neku ok crtu sa tim oštrim linijama.

Nema više džabe parkinga: Beograđani tražili i dobili zonu
Beograd -- Parking zone su stigle do novobeogradskih blokova 21 i 22, gde će od 18. februara, uvođenjem plave zone, početi primena zonskog sistema parkiranja.

Kakav objektivan naslov :))

"Ovo je odlično, mi smo to i tražili. Od ljudi koji rade u firmama, bankama, restoranima i kafićima, preko puta naše zgrade, nismo mogli da nađemo slobodno parking mesto. Svi su znali da je ovde besplatan parking pa su dolazili i ostavljali vozila, a mi smo morali da kružimo oko zgrade više od pola sata", rekli su stanari.

:)

Link to comment
Share on other sites

a što nije objektivan? Situacija je postala još gora npr kad su dozvolili ovaj dodatni, skuplji sat, na Dorćolu se sad brat bratu uveče posle 7-8 traži mesto po 20ak minuta, a kad dodje petak i subota, to je još neuporedivo gore. Treba da se smanji broj zonskih mesta, da npr budu samo na jednoj strani i ne svaka ulica, dok ostalo treba da bude za stanare

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Problem je što bi na taj način značajno umanjili prihod Parking servisa, a njima je cilj upravo suprotno :) Ovako stanari imaju nekakavo mesto negde u zoni gde žive, ne obezbeđeno mesto. S druge strane ljudi loše reaguju na to kad se zonira neki novi deo grada jer nešto što je do tada za stanare bilo besplatno se sada plaća, pa makar bilo i 450 dinara mesečno. S druge strane recimo ovo u Bloku 21 razumem jer su zonirali sve oko tog bloka pa se svi koji idu u grad nabiju unutar bloka da ne plaćaju parking i bude stvarno pakao, ali da su baš tražili to ne verujem :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Manje troši :tf: Ali ozbiljno... https://www.koenigsegg.com/gemera/engine-and-drivetrain/

Quote

The Koenigsegg Gemera´s engine is small. At the same time, it is big when it comes to power, torque and sound. Still, it is small when it comes to emissions and consumption. In short - it is a contradiction of an engine, developed and created by Koenigsegg and its sister company, Freevalve. Therefore, it has been named the “Tiny Friendly Giant” – or TFG for short. Being a two-liter three-cylinder engine, the TFG is future-proofed given its extreme performance, reduced fuel consumption and lowered emissions – not to forget its ability to run on second-generation CO2 neutral renewable fuels.

 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

лада Србије је усвојила Уредбу о условима и начину спровођења субвенционисане куповине нових возила која имају искључиво електрични погон, као и возила са хибридним погоном. Државне субвенције за куповину нових електричних и хибридних возила, према донетој Уредби, кретаће се од 250 евра за електричне мопеде и лаке трицикле до 5.000 евра за потпуно електрична путничка возила са до девет седишта и лака теретна возила, саопштило је Министарство заштите животне средине.,

89840579_510124329937879_6285745278339252224_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...