Jump to content

Vesti iz sveta automobilizma


VELIKI KURAC

Recommended Posts

voleo bih da vidim statistiku ko izaziva vise nesreca,stariji automobili ili ovi noviji sa bahatim vozacima...cist harac,mene ce sledece godine da uhvati to da moram 2 puta godisnje na tehnicki a zapravo mi je sve na autu novo i mogao bih na crtu sa 90% novijih automobila koji prelaze ogromne kilometraze svaki dan i vec posle par godina su u raspadnom stanju ali jbg,bitno da su proizvedeni skoro !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

18 minutes ago, Dule_smor said:

Zavisi na kom, 80 preko Ade valjda, Brankov 60, a Gazela 100? Al bolje nek napise neko ko prolazi cesce nego jednom godisnje :D
 

Gazela je 80, svi ostali za sada 50. Mada ima naznake da uz podizanje ograničenja brzine na auto putu hoće da podignu i na mostovima, pre svega na Pupinovom i preko Ade na 80. Ali mislim da je ovo bila aluzija na neku raniju diskusiju :)

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Pa nije valjda Mohr vozio motor 200 preko mosta na Adi :D

A ovo za mostove, jel bese generalno na mostovima ne sme vise od 80, osim na autoputu van grada. Ne secam se recimo da na mostu kod Beske ili onom na V.Moravi na autoputu ima ogranicenje?

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ma nije to nego je Draško u nekom momentu tvrdio kako je sigurno na Brankovom ograničenje 80 jer on zna da kada je učio vožnju je negde pisalo da je preko mosta uvek 80, tako neka glupost. 

Mislim da na auto putu nema posebnih ograničenja za mostove, kod Beške je sad 120 ako me dobro sećanje služi. Eventualno ako je most u nešto lošijem stanju ili tako nešto pa smanje. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, mohr said:

voleo bih da vidim statistiku ko izaziva vise nesreca,stariji automobili ili ovi noviji sa bahatim vozacima...cist harac,mene ce sledece godine da uhvati to da moram 2 puta godisnje na tehnicki a zapravo mi je sve na autu novo i mogao bih na crtu sa 90% novijih automobila koji prelaze ogromne kilometraze svaki dan i vec posle par godina su u raspadnom stanju ali jbg,bitno da su proizvedeni skoro !

a možda da razmisliš da ne budeš random sirotilja i da kupiš nov auto ? :tf: 

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, f4ts0 said:

kako ti je sve na autu novo ako je star 14 godina? golf2?

pa lepo,zamenio sam :),mazda 6,vezao sam se za auto i ulozio u njega,razmisljao sam i o prodaji ali sam i neko ko ne voli promene previse,pogotovo kada si prezadovoljan necim...na stranu sto je skoro 30 k registracija jos 'oce majmuni da mi uvode 2 tehnicka godisnje...

Link to comment
Share on other sites

da su zabranili uvoz  autabmatorih x godina pre 5 godina, 

da su zabranili uvoz havarisanih auta,

da se postojeci tehnicki pregled zapravo i odradi, ili ne daj boze da se jos odradi i detaljnije nego do sada, pa da danas i razumem drugi tehnicki pregled

(doduse danas mi vozac rece da nece moci da se registruju vozila kojima je odstranjen katalizator)

klasicno palamudjenje "evo evo radimo na gorucem problemu" fazon za mmf ili neke eu protokole

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, G!!! said:

doduse danas mi vozac rece da nece moci da se registruju vozila kojima je odstranjen katalizator

Je l ovo već na snazi ili tek treba da uvedu?


EDIT: Pitao sam majstora, kaže nije još uvek, možda od sledeće godine

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, voodoo_ said:

Je l ovo već na snazi ili tek treba da uvedu?
EDIT: Pitao sam majstora, kaže nije još uvek, možda od sledeće godine

Tu se vraćamo na onu problematiku od starta - tebi je vozilo tehnički neispravno ako mu je skinut katalizator jer ono fabrički ispunjava na primer Euro 4 normu za koju je potreban katalizator (uzeti s rezervom, nisam proveravao koja norma šta zahteva). Samim tim tebi vozilo nije tehnički ispravno i u teoriji gledano ti nisi mogao da ga registruješ sve ove godine. Naravno svi znamo koliko se na to obraćala pažnja. Ali tu dolazimo do problema - nije problem da li će tehnički biti na šest meseci ili na godinu dana, problem je što neispravna vozila redovno prolaze isti ili uopšte ni ne dolaze na tehnički a registruju se. Ista je varijanta na primer sa uklanjanjem DPF filtera sa dizela što znam da je brdo ljudi uradilo i to na relativno novijim vozilima jer su ti filteri uvedeni pre možda 6-7 godina sa Euro 5 normom. Dakle i oni su tehnički neispravni bez obzira što su daleko mlađi od 15 godina i radili bi tehnički na godinu dana. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Dva tehnicka i podizanje cene istog je cist harac i punjenje privatnih dzepova.

Kontrola pregleda o kojoj trube nece postojati, jer je nema ni sada u praksi. To je ono sto moraju da primenjuju i utegnu, ali je lakse i profitabilnije da vlasnicima uvale novi namet. Vece penzije, al skuplji i tehnicki. Pa onda osudis neki autorizovani servis zbog javasluka prilikom pregleda

U Beogradu ne moze da se dise od kolicine vozila, doguralo se do registracija BG 132x-**, a niko da se seti da ogranici uvoz polovnih na do 4-5 godina starosti + ostali ekoloski i tehnicki uslovi. Pauk i policija MORAJU da rade više. Prekršaji su na sve strane: brzina uveliko preko dozvoljene, opusteni prolazak kroz crveno (i zuto), parkiranje u jedinoj traci smera (tako da sustinski put postane jednosmeran ili naizmenican), cak i kad ima znak zabrane.

 

 

EDIT: Junak-spasilac ministar unutrasnjih poslova rekao da nece biti dva tehnicka pregleda, ali ni reci o povecanju cene.

Edited by Mawtchie
Link to comment
Share on other sites

https://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1393414

Quote

Posto radim u CIP-u, da vam kazem ovo - Pre par godina po nalogu ministarstva saobracaja je izvrseno istrazivanje uzroka saobracajnih nesreca. Na osnovu baze podataka MUP-a i osiguravajucih kuca uzroci saobracajnih nesreca su bili sledeci: 38% neprililagodjena brzina, 13 % neprilagodjena voznja uslovima na putu, 31 % konzumacija alhohola, 11 % upotreba mobilnog telefona, 0,9 % tehnicka neispravnost vozila, 5,1 % ostalo. Koliko je neispravnost vozila bila uzrocnik vidite i sami... Sto bi rekao AV i njegovi botovi - cifre ne lazu!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...