Astronomija i sve o Svemiru

Astora

34 minutes ago, Dule_smor said:

pa jeste, kul je lik, al je malo flipnuo izgleda:)...al dobro, stvarno se nadam da ce biti korisnih stvari iz tih njegovih silnih ulaganja u nauku i tehnologiju, zbog toga ga gotivim ipak

naravno, uvek je mogao da sa miljardama od paypal i ostalog krene da se bavi nekim "desetim" stvarima, a ako ništa drugo, gledajući širu sliku, stvara interesovanje ljudi za nauku i tehnologiju što je takođe ok, jer evo baš i ova tema je dokaz tome - da je nasa radila nešto slično bilo bi u vestima ali daleko od toga da bi ostvarilo taj domet kao kada ovaj to radi.

• 2 weeks later...

prodali ste hardcore diskuciju :(

nego, oduvek sam znao da je brat Asimov car!

Asimov believed that "Nightfall"'s unusual plot distinguished it from others, but "The Last Question" was his own favorite story. 

Why is it my favorite? For one thing I got the idea all at once and didn't have to fiddle with it; and I wrote it in white-heat and scarcely had to change a word. This sort of thing endears any story to any writer.

Then, too, it has had the strangest effect on my readers. Frequently someone writes to ask me if I can give them the name of a story, which they think I may have written, and tell them where to find it. They don't remember the title but when they describe the story it is invariably 'The Last Question'. This has reached the point where I recently received a long-distance phone call from a desperate man who began, "Dr. Asimov, there's a story I think you wrote, whose title I can't remember—" at which point I interrupted to tell him it was 'The Last Question' and when I described the plot it proved to be indeed the story he was after. I left him convinced I could read minds at a distance of a thousand miles.

srpskivojnik-3.jpg

• 2 weeks later...

Da li je za ovde, ili onaj drugi topik.

https://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2018&mm=03&dd=05&nav_id=1365804

Svemirska stanica "Tiangong-1", teška 8,5, tona ubrzava svoj nekontrolisani pad, a njen kontakt sa Zemljinim tlom bi trebalo da se dogodi između 24. marta i 19. aprila, navodi se u Evropskoj svemirskoj agenciji.

Zanimljivo je da se kao mesto mogućeg pada navode Francuska, Španija ili Portugal u jednom slučaju, a u drugom zemlje Balkana.

Kakvi smo pašće kod nas :(