Jump to content

Nova igra iz Obsidian-a - Pillars of Eternity !


G!!!

Recommended Posts

Kupio na steamu i probao malo izgleda vrhunski. Celokupan lore obecava.

Ono sto sam primetio je na primer da radi mnogo bolje na Macu od na primer divinity original sin. Mada koliko mi je poznato ovo je radjeno u unity enginu dok je divinity original sin radio na njihovom inhouse engineu mozda je i do toga. No svakako za prvih sat vremena ingame igra vrlo lepo radi i deluje mi kao baldurs gate sa boljom grafikom. Definitivno obecava...

Link to comment
Share on other sites

Vidim niko nista ne komentarise, svi igraju ;)

 

Za par sati igranja neki utisci i zapazanja.

 

Ok je igra za sada... Melee Cipher 4 lvl, presao "prvi dungeon", obavio 5-6 side quests. Igram na Normal da bi video kako radi combat mechanics. Vidim dosta ljudi se zali na tezinu, ja do sada nisam naisao na neke probleme.

 

Ovaj pocetak main storyline-a mi je ok. Teksta i lora ima beskonacno.

Muzika standardno dobra.

 

Combat mechanics je solidan...pathfinding je klimav kao sto sam i ocekivao, klase su ok. Dve novine su endurance i disengage penalty. Endurance mu dodje - koliko tvoj lik moze da primi udaraca pre nego sto ode u downed state u toku borbe. Nakon borbe endurance se resetuje na max. Naravno sto te vise udaraju opada ti i HP koji moze da se regenerise samo prilikom Rest-a.

Disengage penalty(ima tacan opis u igri) - u toku borbe ako obratite paznju videcete linije koje oznacavaju koga neprijatelj napada. U slucaju da hocete da se odaljite dobijate ovaj penatly i u vecini slucajeva te zabode pakleno neprijatelj. Prakticno su napravili da nema tako lakog repozicioniranja. Naravno ima skilova koji ovo mogu da sprece

 

Sto se tice atributa, malo su tu kombinovali. Npr Might utice na sve vrste dmga, Int na duzinu trajanja buffova/debuffova i aoe radijus itd.

 

Ja sa svojim Cipherom imam max might i int, jer mi drugi statovi ne trebaju - kao res i per(tanking). Samo treba paziti na pozicioniranje inace sam najebao.

 

DPS = Mig, Int, Dex

Tank = Per, Res

 

Drugari u partyu su solidni, samo im atributi lete na sve strane pa nikad neces dobiti npr full tanka, ali mi to ne smeta(za sada). U slucaju da niste zadovoljni njihovim default stats/skills u Taverni moze da se kupi mercenary i od njega napraviti lika kakvog hocete (kao IWD) i ceo party moze da bude takav.

 

Sto se tice statova - stealth i tako to, moj savet da sa svakim likom nabudzite bar jedan, jer trebaju u skriptovanim eventovima. Npr penjanje uz brdo mogu da posaljem drugara jer ima athletics 6. 

Mechanics OBAVEZNO ! Otkriva hidden places koji imaju dobre iteme + sklanja traps. Stealth bar sa jednim likom malo jaci, da vidite koliko neprijatelja zaista ima jer dolaze u packs.

 

Ono sto mi je malo smor, skoro stalno se krecem u Stealth modu, jer jedino tako mogu da se nadju hidden stvari.

 

Inventar - shift+click salje item u stash, double click biras stack size, kod prodavca tab+click salje item u trade polje(da se ne smarate sa prevlacenjem).

 

Eto to sam uspeo da pohvatam za ovih par sati.

 

Vredi je bar probati ako vam se svidjao BG, IWD.

Edited by Katsu

Is there a flower shop in the tahraji desert?

Link to comment
Share on other sites

Takodje obratite paznju da se statistike ne stakuju na itemima, uvek ce se uzeti broj koji je najveci. +5 reflex boots +10 ring, racunace se samo ring. To mozete da proverite na char screenu pisace (Suppressed).

Is there a flower shop in the tahraji desert?

Link to comment
Share on other sites

Nisam komentariso jer sam igrao ko pomamljen do sada, igra je brutalika!

Znaci svaki feel i koncept iz baldursa su uboli ko kojotovim palcem u bulju, muzika, art i gameplay sve na najvišem nivou za izometrijsku igru.

Pro tip: usporite igru pred borbu jer je normal speed ko boots of speed u baldursu, cisto da bi tajmovali magije.

Naisao sam na dva malecna baga do sada, naspram Wasteland 2 nebo i zemlja u kvalitetu.

Igram sa plavim garijem varvarom, i tek na lvl 4 sam skontao da ima class, offensive, defensive i utility grane al dobro.

Na hard sam krenuo za sad ide, par puta sam morao da zaobiđem bajate kreature, sto je skroz ok.

Prica solidno vozi, a kul su i mini igre tokom naracije. Za sad su ispunili sva očekivanja

Edited by Mr No

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

Ja igram na Hardu.. i za sada sam u ovom prvom selu. Pokupio sam Alotha maga i onog Edera u parti, i ima nas 3ca.

 

Elem, upadnem u Temple of Eothas dole, i vec u drugom nivou mi jebu kevu (level 3 su mi svi likovi), oni Shadowsi, lupaju me i drainuju statsove. Dosao sam do nekog dela gde ih ima po 4,5 komada u stacku i ne mogu da predjem. Onda sam se vratio i kupio jos jednog lika u krchmi pa je islo malo lakse ali i dalje je dosta tesko.

 

Pitanje je... jel ima negde neki jos lik da se regrutuje (a da ne moram da ga kupujem u krchmi).

Get smart or die dumb!

Link to comment
Share on other sites

Ja igram na Hardu.. i za sada sam u ovom prvom selu. Pokupio sam Alotha maga i onog Edera u parti, i ima nas 3ca.

Elem, upadnem u Temple of Eothas dole, i vec u drugom nivou mi jebu kevu (level 3 su mi svi likovi), oni Shadowsi, lupaju me i drainuju statsove. Dosao sam do nekog dela gde ih ima po 4,5 komada u stacku i ne mogu da predjem. Onda sam se vratio i kupio jos jednog lika u krchmi pa je islo malo lakse ali i dalje je dosta tesko.

Pitanje je... jel ima negde neki jos lik da se regrutuje (a da ne moram da ga kupujem u krchmi).

Ima, kad zavrsis razgovor sa obesenom babom daje ti quest da nadjes drugog watchera. Idi u taj gradic i na samom ulazu ces naci jos jednog lika koji ti se pridruzuje, nemas obavezu da ides odmah unutra, mozes da se vratis. Edited by psaras
Link to comment
Share on other sites

Hard je jebeno neverovatno težak, pola opcionih fajtova sam ispreskakao do sad za neke bolje dane :D Mora da mikruješ ko korejski pro u starcraftu.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

mislim da ima problem i sa pathfindingom, i neretko nije jasno u masi ko koga bije i kako i sta, bilo sporo ili pauzirano, kada sretnes 4-5 neprijatelja, ako se naguzi neki zid neke dzidzamidze jebga

desavalo mi se da mi neki likovi prosto stoje u borbi i ne rade nista, ili da u borbi se ne registruju moje komande za napad ovakav ili onakav,  onda ponovis, pa jos jednom pa pogresno kliknes, moj lik promeni target i puf ode sve dodjavola...

 

pogotovo sto postoji ogroman penal ako menjas metu u toku borbe! poklopi te kritikal odmah! 

http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Melee_Engagement

"When two opposed combatants come near each other and one of them a) has a melee weapon equipped b) is not moving and c) is not currently at his or her maximum limit of engagement targets (the standard is 1), the other character will be Engaged. When an opponent is Engaged by an attacker, moving any significant distance away from the attacker will provoke a Disengagement Attack[1], a "free" action with no recovery.[2]

 

A Disengagement Attack has an inherent Accuracy bonus, does significantly more damage than a standard attack, and will call a hit reaction animation while momentarily stopping the character's movement. When it's initiated, a Disengagement Attack automatically breaks Engagement on the target, but if the target is also the attacker's current melee target, the attacker will typically be able to re-establish Engagement before the target can move farther away.[1]

 

If the attacker switches to a non-melee weapon or performs a non-melee-based action, Engagement immediately ends. If the attacker moves away from their Engagement targets, is paralyzed, knocked down, or otherwise prevented from maintaining a threat, Engagement will also immediately end. If the attacker has a limited number of Engagement targets (as most do) and switches his or her attack focus to a different character, Engagement immediately ends.[1]

 

Engagement range is only a little more than a character width (barring special circumstances)[3] and most characters can only engage one enemy at a time. If they don't have a target, it's the first enemy who enters the radius. If they do have a target, it's them. For fighters in Defender mode, it's the first three, one of which is typically someone they are attacking.[4]

Fleeing targets can be engaged, as soon as the pursuer catch up to them and stops moving, forcing them to stop as well."

 

al ok to se sve da srediti, a i ne mora moze se igrati realno, ja igram na normalu kao i sve igre koje pokrenem prvi put

 

vodim monka, nisam siguran da li da ga prebacujem na dual wield ili na tenk varijantu, 

 

na normalu sam sinoc ubio onog king nestonestoa u temple of eothas, bilo je zabavno i napeto,  on na samrti i eder na samrti  pljevaju se, nema skrolova nema napitaka nema endurance-a , a ovi dvojica nokautirani... pfiju :)

Edited by G!!!

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam krenuo igru sa Rogue likom, pošto to tradicionalno radim kod većine fantasy rpga (uvek prvo igram kao rogue/thief/ranger ili slična klasa). A nekako mi je lame da uzimam random noname plaćenike u kafani, tako da idem samo sa ekipom koju sam sakupio, a to su do sada:

 

 

Mage vilenjak Aloth, ludi Priest Durance, fajter Eder i chanter Aumaua Kana Rua 

 

 

 

mislim da ima problem i sa pathfindingom, i neretko nije jasno u masi ko koga bije i kako i sta, bilo sporo ili pauzirano, kada sretnes 4-5 neprijatelja, ako se naguzi neki zid neke dzidzamidze jebga

desavalo mi se da mi neki likovi prosto stoje u borbi i ne rade nista, ili da u borbi se ne registruju moje komande za napad ovakav ili onakav,  onda ponovis, pa jos jednom pa pogresno kliknes, moj lik promeni target i puf ode sve dodjavola...

 

Jeste borba nekako traljava u kurac, ali navikne se vremenom čovek. Mislim da je moralo to mnogo elegantnije da se odradi, pogotovo u igri gde je 90% magija aoe prirode, odnosno zahteva pozicioniranje, nišanjenje i mikrovanje da bi se efekat maksimalno iskoristio.

Edited by Савовски

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

prvo kako si uspeo da povezes "novinare" koji pisu za gejming sajtove sa IE veteranima :P

 

da si procitao link koji sam okacio video bi da igra ima i  stats stacking problem (kazu neretka pojava u rpgovima) pored tog baga sa duplim klikom (i nisu vezani jedan sa drugim) , i otprilike da igra nije prelaka vec se statsovi povecavaju za onoliko koliko ih itemi dodaju, svaki put kada sacuvas na mestu gde si regrutovao npc (mada neki prijavljuju i da se povecavaju i nadrugim mestima). Mnogo ljudi ima taj problem jer im se povecavaju i atributi i skilovi i sve moguce i igra postaje prelaka vremenom

 

sa druge strane velikom broju ljudi koji igraju kao monk se health nevidjeno povecao, pa npr na 4 lbvl imaju i preko 1000 healtha

Edited by G!!!

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da statsi baguju sam primetio još u startu kad sam testirao neku upremu i skinem neki ring, kad ono statsi od tog ringa ostali u stats ekranu :D

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...