Premier League 2012/13 Season

konfuzni

Ne znam sto pljujete po sudiji. Ono, Banetov crven cist kao suza, a sto se Toresa tice, kontakt je bio minimalan, a on pao kao da ga je bager pregazio. Na usporenom snimku se jedva vidi da ga je malo potkacio, tako da je za sudiju stvarno to izgledalo kao simulacija.

Ofsajd takodje bio, ali za to je kriv linijski.

• Upvote (+1) 1
  • Downvote (-1) 1

2ch4bup.jpg

I postoji jos milion takvih situacija samo sto tad niko nista ne govori..Istina je da unitedu pomognu nekad sudije ali desava se to i drugim klubovima pa svi cute...

Upravo to. Kad jedna barca moze da se folira tako jadno na svaku utakmicu, i da sudije boli kitu zato sto su BARCA, zasto ne bi to radio i manchester ili neke druge ekipe? U ostalom, ova utakmica gore je odlucila za titulu...

Šta serete?Ono Banetovo nije čist ko suza, da je bilo kontakta bilo je, ali ono nije za direktan crveni karton.Još ako uzmemo u obzir da je zadnji igrač odbrane...

"When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful".

"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man’s character, give him power".

Superbia in Proelio

Howard Webb's Halloween costume this year...dress up as Mark Clattenburg.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ibh0DUtRZwsSRd.gif

Edited by Ivan~
  • Upvote (+1) 1
  • Downvote (-1) 1

"This is your life and it's ending one minute at a time."

Chelsea have made a formal complaint against referee Mark Clattenburg after accusing him of using 'inappropriate language' to two of their players in the controversial defeat to Manchester United.

The European champions confirmed they have reported Clattenburg to the Premier League match delegate after the fiery 3-2 loss at Stamford Bridge.

A club spokesman said: 'We have lodged a complaint to the Premier League match delegate with regards to inappropriate language used by the referee and directed at two of our players in two separate incidents in today's match.

Edited by siniSter

Bring It