pričajte

mene maalo počinje da nervira što su baš tolike kurve, mada mi je i dalje gotivno da ih gledam. al sve su gole, jebo te, i nije dosta da izbaci samo sise, ili samo dupe, ili samo noge, nego mora sve. bukvalno gola da bude.

ne znam kako je u bgu ali u ns _svaka_ nosi onaj sorc sto se pola dupeta vidi

35616.jpg

mislim nije da se zalim

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Super je ovo kad konstatujete kako su kurve ali na kraju obavezno naglašavate da vam ne smeta, da neko ne pomisli da ste pederi, ko da imate 18,5 godina

Meni recimo smeta, od gledanja nema selameta, ionako ćeš je skinuti ako je budeš jebao

Poceo sam da se unsubscribe-ujem od ljudi koji spamuju gluposti na FB. Posle mesec dan mi je promet na FB opao toliko da bukvalo svakih 4-5 sati vidm neki novi post sto mi pomaze u procesu odvikavanja od svakodnevnog logovanja na isti. Tacno bi ga obrisao da mi ne koristi prilikom kontaktiranja pojedinih clanova familije i RL prijatelja...

Edited by moyo

"U dresu Redzi Millera idem do svog dilera, vutre puna kesa al' ost'o sam bez dresa"

ne serite, sta, voleli bi da sve nose dugacke siroke haljine i zakopcane kosulje?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Ne, al one lepršave aljine do iznad kolena, kao na slici, su jedno 16 puta bolje od šorceva, iz razloga što tipa svaka peta riba u šorcu zaista ima dupe za pokazivanje, dok u aljinama svako dupe izgleda dobro.

letnja-haljina.jpg

on kontrer monami, u sorcicima svaka poluosuncana riba izgleda dobro

jel moraju da se kace slike kurvi na svakom topiku koji postoji

[roflmao]

JEL KARATE BOLJE ??