Jump to content

Endless Space


sindrom

Recommended Posts

Zar niko da spomene??

- Grand strategy space opera sa 8 razlicitih rasa.

- Proceduralne galaksije (sa standardnom gomilom parametara).

- SP i MP (simultani potezi, kao Age of Wonders).

- Indie. Community-feedback razvoj. U toku je preorder. Cena pristojna.

- U alphi stabilnija nego mnogi naslovi u goldu.

- Odlicna grafika (muzika jos bolja).

- MoO ekonomija, kolonizacija, i exploration (star laneovi i wormholes; kasnije se researchom brodovi oslobode tih limita).

- FIDS sistem: Food, Industry, Dust, i Science. Dust je nesto poput Spicea (Dune), fakticki kinta.

- Approval mehanika koja garantuje balans u ekspanziji carstva (tek osvojene, planete sa ocajnim uslovima za zivot, kao i prepopulisane planete imaju los approval; na ovo utice i globalni porez).

- Custom dizajn brodova (jednostavnije nego galciv, a sustinski isto). Papir, kamen, makaze sistem sa oruzjima i odbranom (ako se ne varam MoO3 je imao slican sistem).

- Cinematic bitke u fazama (svako oruzje ima svoju najbolju fazu i nacin funkcionisanja), nekakav hibrid animacije i card gamea (nimalo ne oduzima od strategije, niti je out of place). Broj brodova u floti se dize researchom.

- Ogroman tech tree sa specificnostima izabrane rase (4 odvojene grane: Industry and Science, Exploration, Diplomacy and Trade, Military).

- Heroji (mogu se stavljati na sisteme kao guverneri/administratori ili na flote kao admirali/piloti), imaju XP: sticu klasne abilityje.

- Gomila proceduralnih egzoticnih resursa od kojih zavise ekonomija, monopoli, proizvodnja, i prednosti/mane svake imperije.

- Diplomatija u alphi actually bolja nego u Civ5 (very MoO-alike; advanced opcije se otkljucavaju researchom). Automatski trade medju civilizacijama.

- 7 victory uslova.

- Mapa je graf sa sistemima (zvezde imaju klase/boje kao u MoO); svaki sistem ima 1..n planeta (terran, barren, lava, ocean, tundra, arctic, desert, jungle, arid, asteroidi, gasni dzinovi: methane, hydrogen, helium).

- Planete mogu imati pozitivne i negativne anomalije.

- Ukusno dizajnirano, gomila flavor teksta (znatno manje sasavo od galciva), svaka rasa ima interesantan background. Svaka planeta moze da se zumira preko celog ekrana, a u planu je uticaj populacije na izgled planete.

- Improvementi se grade na nivou celog sistema, ali i svaka planeta moze da ima svoj fokus (kao i svoj mesec koji se kasnije moze istraziti za dodatne bonuse).

- Fenomenalan UI koji se posle nekog vremena uvuce pod kozu. Sve je na dohvat ruke, igra odlicno skalira sa velicinom imperije.

Preporucujem.

Edited by sindrom
Link to comment
Share on other sites

Uh, deluje zanimljivo do jaja.

cek, kako se ovo skida ili josh nisu pustili dl? Vidim blizu su beti.

Edited by Sting

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Da, trenutno je u closed alphi, ali moze da se igra (sugerise, i glasa za sledece feature-e i finese) ako se preorderuje.

Ne znam za druge nacine, ne bavim se time kad vidim da je nesto indie biser.

Na Steamu ima dve verzije:

Endless Space - Admiral Edition za 15,74€, i

Endless Space - Emperor Special Edition za 17,99€

Trenutno vazi popust -25%

AE:

- 500 G2G - Boost your Amplitude account and add 500 G2G to the value of your votes for the game art and design on our website.

- "Endless Space" Forum Account Award - Adds a unique "Endless Space" Award on your Amplitude forum profile. Available at the release of the game.

- Official Digital Soundtrack - Available at the release of the game. (samo ovo vredi para)

ESE:

- sve prethodno,

- United Empire "Emperor's Guard Extra Skin" Pack - The community will vote for the look of the United Empire "Emperor's Guard Extra Skin" Pack through a special GAMES2GETHER vote.

- A unique "Endless" Hero - Hire a unique and mysterious hero, direct descendant of the Endless civilization. The community will vote for the look of the hero through a special GAMES2GETHER vote.

- 500 G2G - An additional 500 G2G.

- "Dev Team" Forum Award - Adds a unique "Dev Team" Award on your Amplitude forum profile. Available at the release of the game.

- Your Amplitude forum name in the credits.

- Your picture in our offices in Paris. (lol)

System Req (Recommended):

OS: Windows XP SP3 / Vista / 7

Processor: Core i5/i7 or equivalent (C2D opusteno)

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB DX9 Compliant with PS 3.0 support

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 2 GB HD space

Sound: DirectX 9 Compatible Audio

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nije to to, kad je i huge mapa premala. Nekako ne vidim da ai moze da pruzi duzhe od 3 sata igre

Previše si imba. Meni je npr tech 3 mali i previše meh.

Igra mi je legla ko kec na deset, sose na poteze. Ponadao sam se da više vuče na moo2 al' bilo bi previše. Ostaće dugo na hardu. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Igra je super, ali nekako nema dovoljno elemenata da ne pomisliš "a zašto ja ovo igram?" U Civu ti je bliže jer je nešto već poznato i onda ako recimo voliš bilo koje doba istorije i civilizacije uopšte, kul ti je da igraš iako je poenta ista, a to je da poente nema. Ovde je sve bezlično i kao gradiš svoju "imepriju" ali sve je u svemiru i nema one radosti kao kada na primer izučiš "writing". U stvari ceo ovaj post je ovde jer mi je krivo.

-----------------

nema vise zezanja

A.B.

Link to comment
Share on other sites

pikao sam malo vise za vikend, mala mapa, 1 na 1, i evo malo utisaka...

cini mi se da izbor rase nema neki preterani uticaj, pogotovo u kasnijem delu igre kada je veci deo tehnoloskog drveta otkriven, plus nema ni nekih specijalnih tehnologija i brodova za rase, tako da nisam uspeo bas da se identifikujem...igrao sam sa sophonsima jer volim sporiji stil igre, za brzim zauzimanjem teritorija i prosirenjem na pocetku, ali fokusom na odbranu i razvoj tehnologija kasnije, medjutim nije mi mnogo pomoglo jer je ai i na laksim nivoima prilicno agresivan i cini se da sve ulaze u razvoj oruzane tehnologije, pa sam brzo dolazio u situaciju da me posle 30 krugova izgazi jer je i ta odbrana koju sam imao bila daleko od adekvatne, a mislim da bi bila adekvanta samo da sam od pocetka ulagao u naoruzanje i gomilao brodove. sam razvoj tehnologija bitno doprinosi, ali nisam video znacajno ubrzanje kada sam sve sisteme prebacio na IND2SCI, mozda sve bude krug brze, beznacajno...

na brodove staje previse toga, i to dizajn cini prilicno zamornim pa najbolje rezultate u principu uvek daje auto modify. oruzja su bezlicna i uopste nisam uzivao da trpam po 100 modula na svaki brod. mislim da bi bilo zanimljivije da broj ima par hardpointa i par mesta za oruzja i module i to je to, ovako je samo bitno nabudziti MP. manuelne borbe u kasnijem toku igre nemaju smisla jer treba sat vremena da odradis borbu 10 na 10 flota. cak je i automatika zamorna jer nije moguce namestiti borbu 10 vs 10 u isto vreme, nego se gruva borba po borba.

cak i kada sam imao mnogo vise sistema i jace flote od protivnika, uvek je uspevao da mi odoleva i salje nove flote koliko god ih stancovao, jer, koliko sam izvalio, pare (dust) sluzi samo za diplomatiju i za kupovinu brodova odmah, bez cekanja na izgradnju. tako da se moje prosirenje svodilo na mir i izgradnju ogromne flote i smaranje sa slanjem u jedan sistem (nema opcije da automatski idu u neki sistem po izgradnji), a onda ide objavljivanje rata, zauzimanje jednog sistema, cease fire potpomognut davanjem neke zastarele tehnologije, a onda opet gomilanje armade dok traje prekid vatre i tako unedogled.

mikromenadment postaje zamoran cim broj sistema predje broj 5, jer je to vec 15-25 planeta, i ai mnogo bolje to regulise.

heroji doprinose prilicno borbama i sistemima, ali ne mogu da knore sto je isto smor.

diplomatija je bzvz i ai se ponasao nepredvidivo, ali na neki glup nacin. spijunaze nema. kad neko dobije partiju, samo pise "you are defeated", ni kako, ni zasto.

velika, lepa, crvena i socna jabuka, ali iz plastenika, bezukusna.

umoran sam pa sam malo nabacao sve, ali generalno je to to.

Edited by Kung Lao

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

A shto ne AGOT? Shto si lanister pa si izdao? :P

Javni se kad mozesh, da te opet ukljucimo u pricu. Mada, ostao si u onoj google grupi, verovatno vidish sve mailove? :P

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...