iPhone4 unlock

Zna li neko kako se ovo govno otkljucava? :)

iOS 5.0.1

Baseband 04.11.08

Jailbreakovao bez problema, ali unlock nikako da proradi. Kupio sam cak i neki hardware unlock (Gevey) probao ga sa i bez FuriosMod-a, i nema leba ... ili ja ne umem da isecem SIM karticu, ili mi je nesto drugo promaklo, ili je ovaj Gevey teska prevara...

Znaci sve sto sam umeo sam pokusao, voljan sam i da platim ako treba.

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ok probacu tamo, tnx

jesi radio nesto softverski ili samo ubacio Gevey u SIM slot?

lik je imao masinicu isekao karticu, stavio nq geey, ubacio i onda ima procedura kako se pali tipa cekas sistemsku poruku, pa cekas 15sec, pa nazoves 112, prekines, ukljucis airplane mode, sacekas error msg iskljucis airplane i gotovo :) al ne radi na novijim iosovima to, ne znam kako sad ide

"Odvajali se mi ili ne, mi smo vec odvojeni!" - Dj. Balasevic

gevey i meni radi np,

za taj tvoj bb nisam siguran mada jebi je kontam da ti je mozda zbog iosa5, znam da kad sam ja hteo da stavim peticu na svoj nisam mogao da dobijem signal.

skini tiny umbrelu, pogledaj za koj ios imas shsh, skini custom firmware i uradi downgrade iosa pa probaj opet....

Edited by Marko^^

@Barcas

"Slucajni upgrade" obicno znaci da je upgradovala i iOS ali i baseband, i onda je prestao da radi unlock software, tako da ta konkretna prica ne moze da nam potvrdi (a ni opovrgne) da li je do upgrade-a OSa.

Ako imas sim od originalnog provajdera uradicu ti ja.

pa imam ali vise nije aktivan (isteko je ugovor i kartica je ja mislim ugasena remotely) ako ti to nesto znaci?

ne pije vode Geveya za taj konkretan BB, takodje, nisam naišao ni na jednu metodu koja provereno radi.

dakijev post ima smisla jedino ako imas sačuvan originalni BB sa iOS4-ke, iliti 04.10.01

da probam da izvedem zakljucak: Dokle god sam na ovom BB nece raditi Gevey, a BB ne mogu da downgradujem, tj cak i ako bih iskoristio TinyUmbrella da vratim 4.x OS, ostao bi mi ovaj trenutni BB?

jebeni Steve Jobs, i iz groba me muci

Edited by trooper

A da se ne bih ni ja cimao a ni ti, posto mi nije frka za kintu i ne bavim se tim samo bi mi oduzelo vreme, jel si probao ovo?

Uninstall iTunes 10.5 and install 10.4 which you can find by googling. Download 4.3.5 ipsw from iclarified and do a custom ipsw restore in iTunes by either shift clicking on restore in iTunes after selecting your iPhone on the left side (Windows) or option clicking restore (Mac). Then you can direct your mouse to the 4.3.5 ipsw you downloaded from iclarified. Restore your iPhone to 4.3.5 this way and then uninstall iTunes 10.4. Reinstall 10.5.

You can either cook your own 5.0.1 ipsw using redsn0w for the next part, or you can google custom 5.0.1 ipsw to preserve your baseband. I used redsn0w and it was simple. You HAVE to upgrade to 5.0.1 with a custom IPSW if you want to unlock, there is now way to unlock if you don't.. as you know it will stick you with 04.11.08 if you use the basic ipsw.

Then do the steps again to restore your phone to a custom ipsw, go into iTunes 10.5 and shift or option click restore, direct to the CUSTOM ipsw and install it on your phone. After this, you can then run redsn0w to jailbreak and install cydia.

This process essentially restores your phone to 4.3.5 to get the correct baseband for unlocking, then restores it again to a custom 5.0.1 which preserves the 4.3.5 baseband which you need to unlock..

After this you can unlock as usual through ultrasn0w. Here's a quick overview if you don't know ultrasn0w...

Go into cydia and add the source : repo666.ultrasn0w.com/

It might already be in your source list. Then search ultrasn0w on cydia and install it. Do a tethered boot and you are all set... I am not sure if the tethered boot is absolutely necessary but I did it to be safe.

This seems like a lot of info but I just wanted to include every detail. And yes, this does work. It may seem like a lot of work but the entire process took me about a half hour, because I had to download itunes, 4.3.5 ipsw and cook the custom 5.0.1 ipsw.

Hope this helps you guys. Again, you MUST upgrade to 5.0.1 using a custom IPSW if you want to preserve your baseband. If you don't then you will have to repeat this process or stick with an AT&T phone. I am unsure if this works for verizon, but I would assume it would as long as you get the custom IPSW from iclarified for a verizon iPhone.

citam dalje na tom forumu, kazu patka, jbg, aj videcu da nadjem aparat i sim

Edited by BISS

Jedino mozes da ga odkljucas preko ultrasn0w-a ako ima baseband 1.59 ostali ne mogu da se unlock-uju. Moraces da se snadjes sa tim grawy sranjem samo ne znam da li on podrzava ios5. Ako ne nadam se da si sachuvao ssh blobove da mozes da downgrade-ujes sistem.

Sent from my MB860 using Tapatalk