Pitalice iz Igrica

dvnityCker

hajde malo da poguramo

http://boomp3.com/mp3/a6uv9afvczg-sound#

Edited by dvnitycker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ne.. na samom kraju klipa ima detalj koji ce vas mozda pogurati u boljem pravcu

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

prvi deo je izasao negde '98 i fjucerovao je ovaj zvuk. zvuk cesto simbolise prelazak iz jednog sveta u drugi, i postojao je i u nastavcima

evo poslednjeg hinta

Edited by dvnitycker

Ajd' ovako ... koja igra je pokušala toliko da se "osloni" na uspeh Super Maria da je pod pritiskom Nintenda morala da bude povučena iz prodaje praktično čim se u njoj i našla?

Inače je dobro poznat naslov u pitanju, nije neka anonimna pa kao kvaka pitanje :)

sonic?

sta se desilo sa igrom kad je povucena iz prodaje? jel doradjena pa vracena?

Nije Sonic, nema toliko sličnosti a i ne bi Nintendo tako lako isfurao prestanak prodaje sa velikom firmom poput Sege, eto neka to bude prvi hint.

Nije posle vraćena u prodaju ali je doživela neke slabo popularne rimejkove kasnije.

• 3 weeks later...

Evo jedno ekspertsko:

Ko je Maxim Tsigalko?

idemoooo

http://www.footmanager.co.uk/articles-guides/cm-fm-legends-tsigalko-samba-1.php

• 5 years later...