Jump to content

Koji mobilni telefon


Dule_smor

Recommended Posts

Telenor tj pre toga Mobtel, signal sam imao uvek i svuda. Odem sa drustvom na planinu i samo ja imam signal (ostali su bili mts). Sada sa VIP-om i nije neka situacija ali sam uzeo neo neo za net. I tu je pitanje gde i kako. Desavalo se da negde nemam uopste signala. A sto se tice prelaska ,  niko ne moze da ti zabrani da predjes negde. 😉

  • Like +1 1

There is nothing either good or bad, thinking make it so.

Drndara.thumb.png.e387ee50467198aff9c89a

 

Link to comment
Share on other sites

Vip jako loš signal ima po selima, čukama ili (u)dolinama po Mačvi i Pocerini godinama, i ne radi ništa da to popravi, kod mene je, recimo, MTS ok signal, malo nešto 4g, pa 2G na momente, sve u svemu kako tako i mobilni rnet adi, Telenor malo slabije i samo 3G, VIP ništa, jedna crta za razgovore, net nema govora, recimo :D Mada sve je to situaciono i od regije do regije, uzmi ko ti da povoljnije uslove, svi su oni na neki način super, a n a drugi govna :D

+1 za ciganisanje tipa "vidi, MTS-e, korisnik sam godinama, meni ne dajete nikakve pogodnosti, novima dajete godinu džabe, dža, bu meni kita, idem ja u VIP/Telenor, hoću da prenesm broj, tamo dobijam belsatno X meseci, giga, džiga, tablet i Xiami vibrator, ćao, zdravo", zvaće te posle toga i nuditi džaba mesece ili uređaje, šta ti po volji, pa onda biraš ostaješ li ili ideš. To im je default, u stvari.

Edited by millanče
  • Upvote (+1) 1

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

Najjace od svega sto sam ja otisao u poslovnicu A1 i trazio sektor za pravna lica (posto mi je paket koji koristim na firmu) i posto nemaju tako nesto u poslovnici, ostavio sam broj telefona pa ce me nazvati kao neko da se dogovorim. Ok. Nedugo zatim poziva me devojka i nudi mi to sto mi nudi i kao cujemo se u ponedeljak, ja je zovem ne javlja se, poslao sms - nista, poslao mejl - opet nista. SAH MAT 

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

To ti je sve klasika, ja nisam imao situaciju kao pravno lice, ali kao fizičko lice bukvalno slična priča sa Telenorom. Tipa dugogodišnji sam korisnik, odem u poslovnicu jel možete da mi date neki popust - pa mi ovde možemo da vam damo 20% popusta na pretplatu (a u tom momentu je u MTS tipa slična tarifa bukvalno duplo jeftinija pošto mi ne treba telefon). Pošaljem mail na neki korisnički servis mail, kao hoću da ostanem kod vas ali mi dajte ono približno slične uslove kao ove. Ja pisao, odgovora bez. Podnesem zahtev za prenos broja u MTS, zove me neki batica (a slično je bilo i prilikom prethodne obnove ugovora) i kao "jao, pa ja vidim da ste vi nama i pisali ali nemam pojma kako taj mail nije došao do naše službe" [roflmao]a kao mislim se kako je sada došao? 🙂 u svakom slučaju onda sve može. S tim da su opet i tu seljaci ja tražim samo internet i samo me to interesuje, a on kao "ali imate ovu tarifu sa neograničenim razgovorima i sms porukama za samo 500 dinara više". Ali care ja sam u prošlom paketu imao 300 minuta mesečno od čega sam u proseku trošio 100, meni je i tih 300 već "neograničeno". A pa da... 

Edit: A i za pravna lica slična priča - zovu me "jel hoćete da uzmete ugovor za firmu?" Neću, ne treba nam. Aha, a možemo sad da vam ponudimo internet za firmu! Ok, to mi je relativno interesantno, pošaljite mi koja vam je ponuda. Javiće vam se koleginica sledeće nedelje. Nikad se ne javi koleginica... 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Imam priliku da saradjujem kao biznis korisnik Telenor usluga i jedno su veliko razocarenje. Ne odgovaraju azurno na email-ove, ne daju prioritet nikakav kod hitnih zahteva/promena, nivo engleskog je kao da se komunicira sa Telekom ekipom i generalni utisak je da je javasluk opsti u pozadini. Ocigledno je kod sva tri provajdera slicna situacija, pa kako se kome zapadne.

Link to comment
Share on other sites

@killYg0r Bivsa  cura je radila biznis Telenor korisnike, oni su dobili sve sto su hteli, mislim da ti je to pitanje samo do tvog agenta koji te je zastupao. I naravno ako preostale dve firme daju bolje tendere, mada vecinu tendera koliko sam video, dobijao je MTS.

Edited by drndara

There is nothing either good or bad, thinking make it so.

Drndara.thumb.png.e387ee50467198aff9c89a

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/14/2021 at 10:19 PM, DJAPEH8 said:

Pa nemam pojma, ovi iz MTS-a su me zvali da dodjem da potpisem novi ugovor i ponudili mi to sto jesu, sad ja kao neka tetka da se vracam sa pricom e znas ovi mi daju ovo, nemam pojma, mada kontam da ce me svakako zvati u nekom momentu kad budu culi. Jedino me plasilo pokrivenost, zato sam se dvoumio. Hvala vam na odgovorima tho

nije ovo ništa neobično, to se radi, šta više postoji i poseban broj za to.

Oni kad te zovu (lupam sad brojeve) zovu sa 064 789 da ti nude ugovor bla bla i ti kad kažeš da nećeš to, onda te ili oni prebace da pozoveš 064 733 ili te zovu sa tog broja jer to je "služba za zadržavanje korisnika", mislim da se tako i zvanično zove 🙂 ovi sa 789 su standardni call centar agenti što nude šta nude po planu akcija koje imaju, a ovi sa 733 su ti neki što mogu da sa tobom pregovaraju. I zapravo te zovu i sa svojih privatnih brojeva itd, što isto napomenu tokom razgovora.

13 hours ago, DJAPEH8 said:

Najjace od svega sto sam ja otisao u poslovnicu A1 i trazio sektor za pravna lica (posto mi je paket koji koristim na firmu) i posto nemaju tako nesto u poslovnici, ostavio sam broj telefona pa ce me nazvati kao neko da se dogovorim. Ok. Nedugo zatim poziva me devojka i nudi mi to sto mi nudi i kao cujemo se u ponedeljak, ja je zovem ne javlja se, poslao sms - nista, poslao mejl - opet nista. SAH MAT 

hahaha 🙂 ima i toga, i meni se skoro desilo isto kao "kad razmislite javite se", ja zovem, niko se ne javlja 2 dana i nikad se nisu ni javili nazad :))))

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Zwerko said:

Edit: A i za pravna lica slična priča - zovu me "jel hoćete da uzmete ugovor za firmu?" Neću, ne treba nam. Aha, a možemo sad da vam ponudimo internet za firmu! Ok, to mi je relativno interesantno, pošaljite mi koja vam je ponuda. Javiće vam se koleginica sledeće nedelje. Nikad se ne javi koleginica... 

Korisničke službe su inače sam vrh 🙂 Mala digresija sa telco priče na Jysk pre dve nedelje.

  1. Nađem na Jysk sajtu neke stolove, hoću da uzmem preko firme. Nadam se da kao i svi drugi normalni imaju opciju "plaćanje preko profakture-računa firme". Prođem ceo proces da bi na kraju bilo samo plaćanje karticom ili plaćanje pouzećem. Ali ima i polje "ime firme", "pib" itd. Odaberem plaćanje pouzećem i kao javiću im da samo izdaju fakturu.
  2. Pišem im mail, da ne zovem odmah, nema odgovora dva dana. Zovem korisničku službu.
  3. Kaže mi riba da preko interneta ne može plaćanje fakturom, samo kartice ili pri preuzimanju u kešu ali tad mogu da mi izdaju gotovinski! :))) Preko firme možeš samo u Jysk radnji i to samo za robu koju oni imaju u toj radnji ne može iz drugih?! Ok, koja je logika onda PIB i ime firme ne znam ali nema veze.
  4. Tražim da otkažu, ona kao važi otkazano nema frke. Stiže mi email da je porudžbina otkazana i napomena da ako mi slučajno dođe još neki mail gde kažu da se sprema porudžbina itd da slobodno ignorišem jer je to automatski. Stvarno, stigne mi takav mail, ja ga ignorišem.
  5. Pet dana posle toga zove me telefonom Jysk - Dobar dan, samo da proverimo da li odgovara isporuka danas između 12 i 15h na adresi?

:)))

but wait, there's more...

  1. Zaputim se u Jysk lično da uzmem tu profakturu magičnu iz radnje. Lik zapiše podatke, zapiše adresu za isporuku, zapiše kontakt telefon, kaže evo, kad vi uplatite mi sutradan vidimo i odmah vas neko zove.
  2. Uplatim, niko se ne javlja sutradan, ni dan posle, ni dan posle ni dan posle ... 🙂 
  3. Ja trećeg dana zovem korisničku službu "Izvinjavamo se, zbog tehničkih problema ne možemo da primamo pozive, pošaljite na mail". Pošaljem mail, naravno nikad nisam dobio odgovor (ni do dan danas). Sutradan opet pozovem, opet tehnički problemi ne mogu da primaju pozive 🙂
  4. Petog dana odem ja kod njih neka zbunjena radnica pola sata traži da nađe profakturu nađe i da je uplaćeno i sve "ja ne znam što vas niko nije pozvao". Zamisli.
  5. Uzme ona opet moje podatke i telefon i sve za isporuku, zvaće vas sutra.
  6. Niko se ne javlja sutra :)) Prekosutra ja pozovem njih ali direkt na radnju (uzeo sam broj kad sam bio, setih se toga) kaže mi lik "bio je kurir, zvao vas je niste se javili i nije uzeo za isporuku". Ja kao "wtf, nemam nijedan propušten poziv, na koji broj je zvao?" . Lik mi izdiktira neki rendom broj koji ni ne liči na moj niti na bilo čiji od ljudi iz firme :)) Ja kao, to nije moj broj, dam pravi.
  7. Sutradan se zapravo lik javi za isporuku prepodne.

Tako da ceo proces koji je mogao da se uradi online za 15 min je trajao dve nedelje sa odlascima u radnju, deset telefonskih razgovora... da sam znao našao bih stolove na drugom mestu 🙂

  • Haha (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, drndara said:

@killYg0r Bivsa  cura je radila biznis Telenor korisnike, oni su dobili sve sto su hteli, mislim da ti je to pitanje samo do tvog agenta koji te je zastupao. I naravno ako preostale dve firme daju bolje tendere, mada vecinu tendera koliko sam video, dobijao je MTS.

Verujem da je do osobe, ali svako od njih je predstavnik kompanije a svog imena i prezimena. Pored account manager-ke koje zaduzena za nas i tehnicki deo ekipe je blago uzasavajuci. Stvarno sam mislio da takvo poslovanje mogu da ocekujem samo od MTS-a ili nekog drugog "preduzeca"

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, killYg0r said:

Verujem da je do osobe, ali svako od njih je predstavnik kompanije

Zaboravljate u celoj priči da postoji ona firma koja se zove nešto tipa Teledirekt d.o.o. (lupio sam) koja je zapravo posebna firma koja radi prodaju za Telekom. Oni rade i onu prodaju od vrata do vrata itd.
Ovo je bitno u smislu da ako ti lik prodavac ne uspe da proda neki paket u tom prvom razgovoru, vrlo je moguće da će da ga zabole posle da se cima da prosleđuje tvoje podatke nekoj tamo koleginici iz podrške (koja mu zapravo i nije koleginica lol i pitanje je koliko su dobro povezani) - vrlo moguće da se ovako nešto desilo u primeru koji ne gore neko napisao.

  • Like +1 1
  • Upvote (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Lucky said:

but wait, there's more...

  1. Zaputim se u Jysk lično da uzmem tu profakturu magičnu iz radnje. Lik zapiše podatke, zapiše adresu za isporuku, zapiše kontakt telefon, kaže evo, kad vi uplatite mi sutradan vidimo i odmah vas neko zove.
  2. Uplatim, niko se ne javlja sutradan, ni dan posle, ni dan posle ni dan posle ... 🙂 
  3. Ja trećeg dana zovem korisničku službu "Izvinjavamo se, zbog tehničkih problema ne možemo da primamo pozive, pošaljite na mail". Pošaljem mail, naravno nikad nisam dobio odgovor (ni do dan danas). Sutradan opet pozovem, opet tehnički problemi ne mogu da primaju pozive 🙂
  4. Petog dana odem ja kod njih neka zbunjena radnica pola sata traži da nađe profakturu nađe i da je uplaćeno i sve "ja ne znam što vas niko nije pozvao". Zamisli.
  5. Uzme ona opet moje podatke i telefon i sve za isporuku, zvaće vas sutra.
  6. Niko se ne javlja sutra :)) Prekosutra ja pozovem njih ali direkt na radnju (uzeo sam broj kad sam bio, setih se toga) kaže mi lik "bio je kurir, zvao vas je niste se javili i nije uzeo za isporuku". Ja kao "wtf, nemam nijedan propušten poziv, na koji broj je zvao?" . Lik mi izdiktira neki rendom broj koji ni ne liči na moj niti na bilo čiji od ljudi iz firme :)) Ja kao, to nije moj broj, dam pravi.
  7. Sutradan se zapravo lik javi za isporuku prepodne.

Tako da ceo proces koji je mogao da se uradi online za 15 min je trajao dve nedelje sa odlascima u radnju, deset telefonskih razgovora... da sam znao našao bih stolove na drugom mestu 🙂

Ovo me malo podsetilo na When you never get your product - Delayed Order - YouTube

2 hours ago, togFU said:

Zaboravljate u celoj priči da postoji ona firma koja se zove nešto tipa Teledirekt d.o.o. (lupio sam) koja je zapravo posebna firma koja radi prodaju za Telekom. Oni rade i onu prodaju od vrata do vrata itd.
Ovo je bitno u smislu da ako ti lik prodavac ne uspe da proda neki paket u tom prvom razgovoru, vrlo je moguće da će da ga zabole posle da se cima da prosleđuje tvoje podatke nekoj tamo koleginici iz podrške (koja mu zapravo i nije koleginica lol i pitanje je koliko su dobro povezani) - vrlo moguće da se ovako nešto desilo u primeru koji ne gore neko napisao.

Pa vrlo verovatno da je to slucaj i sa mnom. Dobar drugar mi i rece da ova poslovnica od A1 u Somboru fazon nije kao zvanicna poslovnica, nego neko distributerstvo, nisam ni znao da to uopste i moze. 

Inace, bio sam pre neki sat opet u MTS-u sa pricom da sam eto isao u A1 i da su mi dali bukvalno duplo bolje uslove za duplo manje para pa eto ja bih da raskinem onda taj moj ugovor u MTS-u, ona kao to se sve radi od tamo, sa nama nemate vise nista, prijatan dan. Sa sve osmehom na licu 😄 Ja kao pa nisam jos 100% odlucio da cu preci, nego... PAF ona prekida moju misao sa opet izgovorenom recenicom, da, da, to sve oni rade, ne morate ovde nista, hvala, prijatno 😄 Reko hvala legendo 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, DJAPEH8 said:

Ovo me malo podsetilo na When you never get your product - Delayed Order - YouTube

12 hours ago, togFU said:

hahaha, pa da, blizu. možda da me teši da se ti problemi dešavaju i u ostatku sveta, čak i ovog razvijenog! :))

mislim, ok, znao sam, ali opet, imam utisak da su kod nas specijalno nesposobni, posebno jer zakon je pisao neko ko nikad u životu nije ništa kupio u prodavnici pa su i dalje prodavci tu zaštićeni više od kupca 🙂

9 hours ago, DJAPEH8 said:

Pa vrlo verovatno da je to slucaj i sa mnom. Dobar drugar mi i rece da ova poslovnica od A1 u Somboru fazon nije kao zvanicna poslovnica, nego neko distributerstvo, nisam ni znao da to uopste i moze. 

da, franšizna fora, ima toga. ne rade samo telco već i drugi. kad ih negde mrzi da otvaraju ili im se ne isplati itd, oni uvale nekom lokalcu koji bi da otvori tako nešto i onda on zapravo samo obavlja uslugu za A1 (u ovom slučaju).

9 hours ago, DJAPEH8 said:

Ja kao pa nisam jos 100% odlucio da cu preci, nego... PAF ona prekida moju misao sa opet izgovorenom recenicom, da, da, to sve oni rade, ne morate ovde nista, hvala, prijatno 😄 Reko hvala legendo 

to je ta usluga :))

Link to comment
Share on other sites

On 12/15/2021 at 10:03 PM, DJAPEH8 said:

Najjace od svega sto sam ja otisao u poslovnicu A1 i trazio sektor za pravna lica (posto mi je paket koji koristim na firmu) i posto nemaju tako nesto u poslovnici, ostavio sam broj telefona pa ce me nazvati kao neko da se dogovorim. Ok. Nedugo zatim poziva me devojka i nudi mi to sto mi nudi i kao cujemo se u ponedeljak, ja je zovem ne javlja se, poslao sms - nista, poslao mejl - opet nista. SAH MAT 

UPDATE

Posto se gospodja nije posle javljala, resim da probam da pozovem korisnicki servis. Javi se neki fin covek, ja mu objasnim situaciju, kaze on okay, reci cu nekom od agenata da vam se javi sto pre. Ja reko, vec me je jedna zena kontaktirala ali se vise ne javlja, kaze on ok, ok, neko ce vas pozvati. Ok. Posle 15ak min, zvoni mi telefon - ETO TE VRAZE NA, ona riba koja mi se ne odaziva na poruke i pozive. Ja reko halo, kaze ona dobar dan ovde Snezana kako mogu da vam pomognem. Pa reko Snezana za pocetak da odgovorite na poruke. Jao, ko je to, ne znam gde udaram, pa ja reko taj i taj, poslao sam vam i sms da pitam sta se desava itd, kaze ona jao da videla sam pre neki dan sksljsjkjsllkjslks. Kaze kao nije imala vremena, haos ovo ono? Ok. Ajmo ispocetka Snezana. Opet sve ispocetka, e sad posto je to bio petak kaze ona 'ajte molim vas da vam posaljem ponudu u ponedeljak (danas) pa da dalje dogovaramo. Hehe, cik pogodite dal se javila danas 🙂

  • Haha (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

On 12/16/2021 at 5:57 PM, DJAPEH8 said:

Ovo me malo podsetilo na When you never get your product - Delayed Order - YouTube

On 12/16/2021 at 2:53 PM, togFU said:

meni danas stigao mail od Jyska da ocenim koliko sam zadovoljan kupljenim proizvodima :))

On 12/20/2021 at 6:25 PM, DJAPEH8 said:

kaze ona jao da videla sam pre neki dan sksljsjkjsllkjslks. Kaze kao nije imala vremena, haos ovo ono?

hahah, ovo su najbolji odgovori ljudi koji zapravo imaju ono one thing da urade i to im je zapravo posao, ali se vade na to da ... rade svoj posao? :))

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Lucky said:

meni danas stigao mail od Jyska da ocenim koliko sam zadovoljan kupljenim proizvodima :))

:DDDDDDDDDDD Rekao bi covek da je to ozbiljna firma....

Elem, sretnem danas neku poznanicu koja radi ovde bas u A1 poslovnici, pa joj kazem za situaciju, kaže ona e pa to za pravna lica radi SNEŽANA, reko ma nije valjda?! Kaže probaj još koji put da je pozoveš, reko ne znam koliko jos puta treba da je pozovem da se ona odazove. JBT! Kaže jedino ona radi za ceo ovaj okrug ovde, od Sombora do Subotice. Ne znam, možda sam ja lud, al sam sad više u fazonu da obnovim ugovor u MTS-u i time direktno sebi načinim štetu, nego opet da zovem Snežu 😄 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
10 minutes ago, G!!! said:

koji mob da uzmem posle p30pro (najkompletniji mob koji sam imao jos od sonija k800i !!)

blizi se novi ugovor, gledam ponudu nista mi se ne uzima 😁

 

onda ništa nemoj ni da uzmeš 🙂 traži popust na pretplatu i druge benefite na to kad ne uzmeš telefon, pa kad se pojavi neki telefon koji ti se dopada ti ga uzmi preko firme 🙂

Link to comment
Share on other sites

Moja žena ima P30 Pro, gledam sve ove sada - ako izuzmemo što me malo smara onaj senzor otiska ispod ekrana, sve ostalo je top, uzeo bih ga sebi da mogu :) Tako da je pitanje čime zameniti, možda sačekaj da se pojavi S21 FE, to bi trebalo da bude ok telefon po razumnoj ceni (ako ispoštuju šta su radili sa S20 FE). 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

@Lucky

ako uzmem novi ugovor bez telefona, mogu kasnije da se predomislim ? nisam znao da je to opcija uopste, niti sam se raspitivao ali eto ideje

napomena, nije mi problem uzeti i bez ugovora (mada uzimam na firmu pa imam budzet varijantu), vise sam u fazonu nemam pojma koji model jer su mi ubili huawei 

@killYg0r

jednom sam to uradio, mob crkao naravno, i nisam mogao da dobijem isti, ispalo da je cela serija falicna, bio neko vreme bez aparata, dobio neki drugi uredjaj koji nije bio ono sto sam hto, pa onda njega prodaj, pa trazi sledeci... nemam ja zivaca i vremena za to vise 🙂

@Zwerko

p30pro ima prepoznavanje lica koje funckionise ultrabrzo i nocu (doduse ne prepoznaje me kad pustim bradu), pa eto reci zeni da proba 🙂

samsunge nikad nisam nesto razmatrao, totalno sam ispao iz fazona, fe (sta je fe) ultra mega modeli totalni zbunj , znam samo da nisu jos dobacili sa brzinom punjenja sto je megalol, a baterija prosto mora da traje kao na ovom modelu ili ga necu stvarno ni menjati

 

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, G!!! said:

p30pro ima prepoznavanje lica koje funckionise ultrabrzo i nocu (doduse ne prepoznaje me kad pustim bradu), pa eto reci zeni da proba 🙂

Ma ima ona to, nego valjda radi samo za jednu osobu, pa ja moram da se bakćem s otiskom kad otključavam njen telefon :) 

A ovaj Samsung FE je nekakav Fan Edition - u suštini S20 Fe je bio mislim samo nešto malo slabiji od originalnog S20 a koštao je fazon duplo manje. Sad treba da se pojavi ovaj S21 FE, ali koliko vidim neće biti tako agresivno niska cena :( Mada se plašim da će P30 Pro svakako da ga šije što se tiče baterije. Ovaj S20 FE smo uzeli ženinoj bratanici jer je htela taj po svaku cenu i realno je telefon vrh, ne mogu da kažem, onako baš flagship-level za relativno razumnu cenu. 

A ugovor uvek možeš da dopuniš s telefonom, u smislu uzmeš sad popust na pretplatu, s telefonom će ti svakako uvek biti skuplji, a uvek možeš da promeniš na skuplje, ne možeš na jeftinije. Doduše ako uzimaš na firmu proveri svakako koji su uslovi, ja nisam nikada tako uzimao. 

  • Upvote (+1) 1

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, G!!! said:

ako uzmem novi ugovor bez telefona, mogu kasnije da se predomislim ? nisam znao da je to opcija uopste, niti sam se raspitivao ali eto ideje

napomena, nije mi problem uzeti i bez ugovora (mada uzimam na firmu pa imam budzet varijantu), vise sam u fazonu nemam pojma koji model jer su mi ubili huawei 

mts je to dozvoljavao, ne znam da li i telenor dozvoljava, jer ipak uzimaš samo pretplatu nisi im napravio neki dodatni trošak, drage volje će da te rebnu posle skuplje za pretplatu i još ti uvale telefon.

ali zapravo nisam na to mislio koliko na činjenicu da možeš uzeti popust na pretplatu i još ponešto a onda odvojeno nekad kao firma kupiti telefon od nekog drugog preko računa.

33 minutes ago, G!!! said:

jednom sam to uradio, mob crkao naravno, i nisam mogao da dobijem isti, ispalo da je cela serija falicna, bio neko vreme bez aparata, dobio neki drugi uredjaj koji nije bio ono sto sam hto, pa onda njega prodaj, pa trazi sledeci... nemam ja zivaca i vremena za to vise 🙂

pa kako se to razlikuje u odnosu na to da si ga uzeo preko operatera?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...