Jump to content

Heroes Of Might And Magic VI


shoosh

Recommended Posts

za 5 dana izlazi beta pa cemo videti cemu da se nadamo...vidim da su dodali stronghold i sanctuary, a borba se odvija na polju od kvadratica(nema vise hexagonalnih polja :'( ) razlog za to je sto valjda neke od vecih jedinica nisu mogle da stanu u hex polja.

fml

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

u cetvorci je bio drugaciji sistem, bilo je vise malih kvadratica ispod jedne jedinice, tako da si mogao da picis putanju koju nisi mogao kasnije u petici, ako se ja dobro secam. u petici su bili bas ono, kvadratici umesto heksova, sad sam se setio. u svakom slucaju, to je vec uvedeno, svakako pre sestice:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Igra ima baš dosta prijatnih osveženja. Interfejs je dosta pitkiji i pregledniji i, aj da kažem, u skladu sa vremenom. Nisu preterano reciklirali stare delove što se toga tiče. Jedino što mi se ne sviđa što nema onaj old school šmek kad se grade građevine, ali ok, može i ovo da prođe.

Na brzaka sam pogledao, i za razvoj heroja su se potrudili, samo da ne bude one fore sa online shopom i sličnim glupostima.

Grafika je do jaja, to moram da priznam.

Link to comment
Share on other sites

Vr, evo uputstva za update na 1.2 bete:

Good news, this works; save and single player enabled. (forget the crack folder in dvd):

http://www.mediafire.com/?b9pac7jqbb3vmxu

1. Update to version 1.2, using gu.exe

2. Copy the “Might & Magic Heroes VI – Internal Private Closed Beta.exe” in the game folder

3. Copy “UbisoftGameLauncher.exe” in the folder X: \ Program Files \ Ubisoft \ Ubisoft Game Launcher \

4. Start the game, create an account, enter any serial

5. play

Edited by Rejz
Link to comment
Share on other sites

lol :D

Sad sam odigrao nekih pola sata (igrao bi duze al je zabola igra;) i sasvim fino deluje. Razvoj heroja je zanimljiv, ima brda mogucnosti za spec-ovanje.

Ono sto me je smorilo je nepostojanje ulaska u grad, tj. zasebnog ekrana gde vidis ceo svoj grad u 2d-u (da, 3d pregled iz H5 suck-uje najstrasnije), pa je gradnja gradjevina i pravljenje jedinica krajnje banalno odradjeno, zajedno sa marketplace-om i sl. Mozda je ovo samo neki tip placeholder-a, iskreno se nadam da je tako.

Videcu kako ce sve to da izgleda nakon duzeg igranja.

Link to comment
Share on other sites

Lol, kako da pokrenem single player kampanju/tutorijal? Isklikto sam sve što može da se klikne (na čega pola igra uopšte ne reaguje) i jednostavno ne kreće sa učitavanjem ničega.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, par promena:

Već pominjani skrin grada - slično slici dole za skillove, samo što je pridodat kao prozor sa animacijom grada. Nema onog šmeka kad se nešto izgradi da se odmah vidi budžoka (doduše, posle određenog igranja starih heroja, ko to više i primećuje). Izgradnja, tj ikonice, je modernizovana, i nekako mi ima šmek Civilizationa (novih) u odnosu na stare... grafički.

Questovanje:

zavisno od izbora odrađivanja questa, pomerate se na skali, aj da kažemo dobro/loše (ne bukvalno doduše), a zavisno od toga dobijaju se određena poboljšanja.

MMH6_Chamber_of_Judgement_smalltcm2113678.jpg

Skillovi:

Nema više randoma, a ne znam ni da li ima npr witch hutova i slično, gde bi se učili skillovi. Umesto toga, postoje poeni koji se dobijaju sa levelom, što mi se čini da je najveća promena u novim Herojima.

might-magic-heroes-vi-20110223054707203.jpg

Upgrade trupa:

Trupe nisu ograničene na basic pa advanced tip, već su za upgrade spremili odabir dve nadograđene trupe, što je veoma dobro, ako podrže sa dovoljno izbalansiranih jedinica.

Teritorija:

Ovo je najverovatnije druga po redu od glavnih izmena - svaki fort poseduje oblast na mapi, kojom pokriva rudnike i manje fortove (tja hubove za jedinice). Ako sam dobro skužio, rudnici ne mogu da se zauzmu dok ne padne grad te oblasti, tj. nema ninjovanja okolo.

Transmutation grada :)

Još jedna izmena - zauzmete neku drugu vrstu grada, a onda platite da ga preinačite u rasu sa kojom igrate.

Achivmenti mrtvi...

Šta reći, i ovde ima otključavanja dinasty skillove/oružja... verovatno za ljude koji kupe original. Ako budu ok optimizovali (čitaj: da ne moram da ga igram tek za par god dok dođu računari kojima ne treba pola sata za potez AIja), možda se i častim sa ovim.

Link to comment
Share on other sites

Rudnik moze da se ninja-uje, ali da bi se to postiglo potrebno je da protivnicki heroj zauzme rudnik i ostane "u njemu" na kraju turn-a i tada protivnik dobija resurse/gold, cim taj heroj napusti rudnik, isti se vraca u posed vlasnika obliznjeg zamka.

Takodje, kao i skill-ovi tako se i Spell-ovi uce, dakle kroz lvl-ovanje i koriscenje poena, nema vise mage guild-ova i zaboravih ime onih stvari po mapi, pa samim tim nema ni random madjija.

Transmutation se moze uraditi ne samo u nekom gradu, vec i u onim gradjevinama na mapi koji poboljsavaju weekly growth rate odredjenih vrsta jedinica.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...