Game of Thrones - zvanični topik o TV seriji i knjigama

• 1 month later...

Evenin' westeros cocksuckers ;oP  Ian McShane kastovan za nedefinisanu ulogu u GoT s6

sa jedne strane pwnage, sa druge s5 je bila toliko slaba da x minuta mekšejna u sezoni od 10 sati verovatno neće biti dovoljno da samo po sebi unapredi stanje stvari....

Suvise je on mator da bi mogao da bude neko od ostrvljana (sem Aerona ali on je nebitan lik i u knjigama a ne da ga ubacuju u seriju), Tarly je 99%

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

• 10 months later...

Šta mislite, gde je otišao Varys?

Meni na pamet padaju dve stvari:

Spoiler

1. Otišao je da ubije Kevana i Pycellea, kao na kraju Plesa sa zmajevima (vrlo verovatno).

2. Zapravo će u priču da ubace i Aegona (Mladog Griffa), samo u nešto drugačijem kontekstu nego što je u knjizi, pa je Varys otišao da sredi te stvari i sledeće sezone ćemo i Aegona da vidimo (malo verovatno, previše je kasno za nove likove u seriji, zbuniće samo-gledače).

Edited by SavKe

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Evo ti siže

Spoiler

Varys employs the secret passages to enter the chambers of Grand Maester Pycelle and kill him. He then dispatches one of his "little birds" to fetch Kevan Lannister, now Lord Regent after Cersei's disgrace, under the pretext that the Grand Maester has a message for him.

Upon his entering the rookery, Varys shoots Kevan with a crossbow, going on to apologize and note that his actions are not out of malice but rather because Kevan's competent leadership threatened to undo Cersei's follies and years of Varys's careful planning. He explains to Kevan that Aegon Targaryen is still alive, and notes the preparations being made to make him the true leader, noting that his death will sow further dissent between the Lannisters and Tyrells, making the realm easy prey for Aegon to arrive and be proclaimed King, for the good of the realm. Varys then summons several of his "little birds" to end Ser Kevan's suffering.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 

On 6/22/2016 at 8:42 AM, SavKe said:

Evo ti siže

Hide contents

Varys employs the secret passages to enter the chambers of Grand Maester Pycelle and kill him. He then dispatches one of his "little birds" to fetch Kevan Lannister, now Lord Regent after Cersei's disgrace, under the pretext that the Grand Maester has a message for him.

Upon his entering the rookery, Varys shoots Kevan with a crossbow, going on to apologize and note that his actions are not out of malice but rather because Kevan's competent leadership threatened to undo Cersei's follies and years of Varys's careful planning. He explains to Kevan that Aegon Targaryen is still alive, and notes the preparations being made to make him the true leader, noting that his death will sow further dissent between the Lannisters and Tyrells, making the realm easy prey for Aegon to arrive and be proclaimed King, for the good of the realm. Varys then summons several of his "little birds" to end Ser Kevan's suffering.

Ovo će realno sada u ep10 da se dogodi

• Upvote (+1) 1

Ovdashnji

P.S> nickwoode, zasto se ne "log_out"-ujes kad si na forumu sa mog kompa? DovlaGSI

:)

Pa ne mora da znači, tu je mladi G na listi, ali sa druge strane pominje se i Night's King, koji je u knjigama stara legenda, a ne glavni ledeni batica kao u seriji.

Nečitači, ne otvarajute Mendžijev link, jer se pominje jedan lik koga (još) nema u seriji, a postoje šanse da se možda pojavi sledeće sezone (mada male, ali postoje).