Firefox 4

WuDu

samo jos da se naviknem da je open in new tab na prvom mestu sad i gg :)

To i mene nervira, nikako da naviknem. Bas nisu trebali da menjaju padajuci meni.

People don't stop playing because they get old, they get old because they stop playing.

• Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Upravo sam odradio mali benchmark Javascript engine-a u FF4 i Chrome. Zadatak je bio javascript automatski select 2.000 checkbox-ova. Firefoxu je trebala 101 sekunda, a Chrome-u 58, sto je impresivna razlika. Naravno, u FF imam par ekstenzija, ali nista drasticno.. :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

meni ff radi brze od chromea. otkad je opera krenula da me jebe, prvo sam presao na chrome, stavio ekstenzije kako bi licio na operu bar malo sto se tice funkcionalnosti i doziveo sam 4 crash-a u 5 dana. fu chrome

stavio ff posle toga, opet par ekstenzija - nijedan crash vec treci dan + je brzi od chromea (ne pricam o tim testovima nego o normalnom koriscenju)

The thing's hollow — it goes on forever — and — oh my God — it's full of stars!

drugari, tema nije ff vs chrome, vec ff4.. ako imate neke uporedne statistike koje bi ukazale na slabosti FF4, slobodno ih postavite, ali poruke tipa "Opera/IE/CH brze otvara stranice od FF", predstavljaju offtopic :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Evo vam novi bench od Futuremarka - http://clients.futuremark.com/peacekeeper/index.action, pa istestirajte ko je brzi. Juche sam probao Chrome i FF4 - Chrome je bio 2 puta brzi! I to se vidi pri benchmarku...

U poslednje vreme koristim Chrome na poslu i FF4 kod kuce. Iskreno da kazem, nisam u radu primetio neke razlike, jedino shto me nervira je to shto Adblock u Chromu nije tako pametan kao onaj u FF.

Edited by ZerBah

А в чем сила, брат?

meni je opera i dalje najkompletniji browser out-of-the-box. pre neku nedelju je imao neke tripove sa otvaranjem gmaila ali sada je sve u redu. FF4 je odlichan browser ali moram da jurim dosta ekstenzija koji nisu svi vizuelno na nivou samo FF4 ( da bi dostigao funkcionalnost opere), npr FF-ov speed dial.

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Hm, jel može u četvorci da se spuste tabovi, da ne budu iznad adress bara, već ispod (tj, tamo gde su uvek i bili). I kako se menja redosled da se stavi "open in new tab" na drugom mestu, i mene to izluđuje (a mrzi me da tražim po opcijama, ako već neko zna napamet).

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."