Zanimljive slike

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da si postavio onu sliku sa pocetka strane onda bi bio protos

И био би кул, замисли!

Da li biste ikad verovali u reci i pesme moje, da vam u intervjuima zvucim poput Viki, Miki, Stoje, da sam nepismen k'o majmun, besprizoran poput proliva, da sam isti kao oni, zar bih bio POBUNA ?

brate, znas da si ga navio lol

brate, poenta je da kad se probudim iznenada u 4, prvo sto nemam ideju sta mi se desava jedno 20 sekundi, a i bitno je da budem budan tih 15ak sekundi kako bih sagledao citavu situaciju i koliko mi je zapravo do jaja toplo i lepo i zaspim opet :)

"The horse ran away with the spoon, I wish I was on the moon, too"

Ovo sa kuntanjem i ustajanjem za školu je jedan od najboljih tripova, kao i onaj kad legneš u petak ili subotu, probudiš se u toku noći da ideš u klonju ili tako nešto, i onako bunovan "zaboraviš koji je dan" i onda se setiš da je dan kad se sutradan ne ide u školu i onda prirodno dođe "fuck yeah" :)

A pošto su zanimljive slike:

1e0857b4-28ca-4b7a-ab85-c7d1fc6fe8cc.jpg

The Chernobyl Disaster: 25 Years Ago

The 25th anniversary of the Chernobyl nuclear disaster is next month. On April 26, 1986, a series of explosions destroyed Chernobyl's reactor No. 4 station and several hundred staff and firefighters tackled a blaze that burned for 10 days and sent a plume of radiation around the world in the worst-ever civil nuclear disaster. More than 50 reactor and emergency workers were killed at the time. Assessing the larger impact on human health remains a difficult task, with estimates of related deaths from cancer ranging from 4,000 to over 200,000. The government of Ukraine indicated early this year that it will lift restrictions on tourism around the Chernobyl nuclear power plant, formally opening the scene to visitors. It's expected, meanwhile, that a 20,000-ton steel case called the New Safe Confinement (NSC), designed as a permanent containment structure for the whole plant, will be completed in 2013.

s_c02_05010183.jpg

s_c03_51952990.jpg

ostale slike na: http://www.theatlantic.com/infocus/2011/03/the-chernobyl-disaster-25-years-ago/100033/

na terasi se spasi

lesli se vraca kruci