The Elder Scrolls V: Skyrim

voodoo_

http://pc.ign.com/ar.../1136343p1.html

Najnovije informacije direktno sa interneta (orly yarly) kažu da Bethesda radi na nastavku one igre od pre četiri godine, koja u poređenju sa onim što se danas prodaje kao RPG predstavlja ortodoksnu old-skul igru :tf2:

TES 5 će izgleda biti direktan nastavak Obliviona (ili u prevodu, zašto da se cimamo sa smišljanjem novih oblasti kad možemo da recikliramo), neće koristiti Gamebryo endžin (ili u prevodu, izvalili smo još kod Fallouta 3 da u ovom govnetu ne možemo da uradimo multithreading kako treba, a i neobjašnjivo štuca na raznim kombinacijama hardvera i drajvera, plus je ružno ko kurac), ali neće koristiti ni ranije najavljeni Rage endžin id Software-a. Snimanje voiceovera će se obaviti u toku nekoliko narednih nedelja (ili u prevodu, ovo dvoje što smo ih unajmili, jer zašto desetoro kada možemo dvoje pa ćemo da im promenimo boju glasa u Sound Forgeu, ima uplaćeno skijanje od ovih para što smo im dali pa valja požuriti).

Rejoice! \o/

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Izašli skenovi sa screenshotovima.

http://www.thenexusforums.com/index.php?/topic/286233-skyrim-gi-scans/

Naravno, setimo se da je i Oblivion na promo trejlerima i shotovima izgledao duplo bolje nego u rl-u, ali šta je tu je.

On leveling:

Totally revamped, no more class selection at the start of the game, every skill you level contributes to your overall level. And each time you level you get extra health plus the ability to get either more health, magicka or stamina.

Each level also brings you perks. Cool abilities I guess like in Fallout 3.

Also, the leveling was moved from 1-25 or something like that to 1-50, but 50 is soft-capped, you just advance really slow after that.

On skills:

Mysticism is gone.

18 skills, down from 21 on Oblivion, and 27 on Morrowind.

Tries to accomodate players who want to specialize in a certain proffesion (like mage or thief), while at the same time giving room for players who like to do plenty of everything. They want to keep a special care so that this feels good, not prone to cheating and organic.

On the story and lore:

200 years after Oblivion. Set in Skyrim, a region north of the imperial city, where the Nords live.

The dragons are returning, as it was prophetized. You are gonna be trying to stop the wicked dragon god. You are a dragonborn, a dragon hunter. Your mentor is one of the last blade, voiced by some old dude from Shutter Island and Minority Report.

Also, there is a civil war, since the king is dead.

Enemies include were-yeti's, giant spider, dragons and other cool creatures.

On combat:

They want to make it more dynamic and tactical. You have to assign each hand with a function I think, either magic, 2 weapons, a weapon and a shield, etc.

You can also waste stamina by sprinting, allowing you to get access to tactical postitions.

Emphasis on really improving the combat this time around.

They are also putting care on how each weapon feel on your hand.

Other:

Third person view has been improved

5 massive cities, more variation in caves and underground stuff.

On quests:

Quests are much more dynamic now.

The quests are now more determined by how you build your chracter, individual actions and overall much more dynamic. Examples provided: If you are more of a magic user, some other mage may approach you who may not have had if you were just a melee character. Or if you killed some dude who owned a store that was gonna give you a quest, his sister would inherit the store, but she may resent you before giving you the quest. Also, if you drop a weapon in the street instead of selling it, it may just dissapear, some kid may get it and give it back to you, which would lead to a series of stuff, or some dudes may fight over who gets it.

Also, it said that the quests you are given would be modified by how you have played (I guess like scaling the quests). For example, the location of a rescue mission would be determined by which location you have visited (it will try to give you a dungeon you haven't been in) and I guess also giving you appropiate enemies to your level.

Recap of info courtesy of ShadowPampers

I can add that there is an option for no HUD.

On Conversations:

Conversations aren't done in a zoomed in static shot anymore.

Start a conversation with some and they will act like someone would in real life, looking at you occasionally and walking around a bit and also continue doing a task if they were doing one while talking.

On Weapon smithing:

Go to a forge and carve a new weapon out of red hot metal.

Koliko ja mrzim priče koje se vrte oko zmajeva, to nije zajebancija, dragon age umalo da ne svarim baš zbog toga. Zmajevi su mi uz urbane vampire najomraženija fantazijska bića.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

ovog bugotrola bi trebalo u rezervat, mislio sam da je ovakva vrsta trolova izumrla još neke 2007/8.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

pokupice par fora iz fallout-a, i jos par stvari koje su uspesno zaobilazili a svi ostali rpg-evi su imali, sa druge strane ce sve jos vise pojednostaviti i sve to predstaviti kao evoluciju :) ... zaplet deluje totalno dosadno :|

nisam video losiji prvi trejler skoro

fallout_table.gif

• 4 weeks later...

al ce opet onako da me gleda ko robot dok hodam i ugasicu igru zbog anksioznosti [:D]

sta ja znam, ne ocekujem od ovog nista, meni sa enginom nije problem sto je ruzan, nego sto je nekako rogobatan, nikad se nisam navikao na njega. ne ponasa mi se lepo dko se tripujem okolo, sve mi je nekako istripovano...ako vec prave akcioni rpg nek uzmu kvejk2 endzin i eto zezanja:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

on je meni izgledao omg i kad sam ga startovao na low detaljima, ali cudnost je bila tu, jos se secam njihovih sivih ociju prikovanih za moje celo! kao i cudnog okretanja po y i x osi!

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

On Conversations:

Conversations aren't done in a zoomed in static shot anymore.

Start a conversation with some and they will act like someone would in real life, looking at you occasionally and walking around a bit and also continue doing a task if they were doing one while talking.

OMG, ovo je zaista next gen RPG!!

• 2 weeks later...